AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Had ff sample van relax bij men bestelling gedaan.

Alleen die zit er niet bij. Denk niet dat ik binnenkort nog wat nodig ben. Zou dit nog even nagestuurd kunnen worden?

Mag ongetekend in een envelop ofzo. Dat het verder geen verzendkosten kost.

616498 gedaan door roel

Btw gaat me normaal nergens om maar tis meer om te kijken of het bevalt

Laatst bewerkt:
Had ff sample van relax bij men bestelling gedaan.

Alleen die zit er niet bij. Denk niet dat ik binnenkort nog wat nodig ben. Zou dit nog even nagestuurd kunnen worden?

Mag ongetekend in een envelop ofzo. Dat het verder geen verzendkosten kost.

616498 gedaan door roel

Btw gaat me normaal nergens om maar tis meer om te kijken of het bevalt
Me moeder vind ze net, zaten vast in zo'n rand van de doos.

Zitten er gewoon bij. Niets aan de hand dus!

hey Rene die Relax sample wordt gewoon via briefpost verstuurd? wou het ff uit proberen

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.326
Net mijn sample pakket binnen voor een maat. Hij vroeg zich af of er ook een bier smaak in de toekomst beschikbaar zou zijn? lol

Al verdere info over de melatonine?

• #33.331
vanochtend een protein drink op, maar het was een soort van pudding geworden?:/

• #33.333
vanochtend een protein drink op, maar het was een soort van pudding geworden?:/

stuur me even een pm met je ordernummer en welke smaak je had. We hebben gemerkt dat de laatste pallet vanille smaak (choco niet) dik is geworden. We hebben deze smaak ook van de site gehaald. Als je de choco goed schud dan heb je dit niet.

Het gaat overigens over de vorige batch de nieuwe is binnen en komt volgende week op de site.

• #33.334
Vrijdag t/m zondag ben ik op de Fitexpo in Ahoy dus kan de vragen hier niet beantwoorden en aangezien ik dit hier liever alles zelf doe neemt ook niemand mij waar. Bij vragen beste even mailen naar info@xxlnutrition.nl. De klantenservice is gewoon bereikbaar.

Gaan er nog mensen naar de Expo?

hey xxl

ik had maandag een bestelling gedaan : 617533 , maar deze is nog steeds niet aangekomen

Volgens de tracking is het paket zelfs nog niet in land van bestemming.

Kan nu wel dat het bij de buren geleverd is maar dan zou de tracking toch geupdate moeten zijn dat het geleverd is ?

de laatste tracking gebeurtenis is :

"wo 18 mei 07:37 BE Aflevering uitgesteld tot volgende werkdag"

Kunnen eens even horen bij postnl ? zit nu al enkele dage zonder whey en morgen ben ik niet thuis :mad:

• #33.336
hey xxl

ik had maandag een bestelling gedaan : 617533 , maar deze is nog steeds niet aangekomen

Volgens de tracking is het paket zelfs nog niet in land van bestemming.

Kan nu wel dat het bij de buren geleverd is maar dan zou de tracking toch geupdate moeten zijn dat het geleverd is ?

de laatste tracking gebeurtenis is :

"wo 18 mei 07:37 BE Aflevering uitgesteld tot volgende werkdag"

Kunnen eens even horen bij postnl ? zit nu al enkele dage zonder whey en morgen ben ik niet thuis :mad:

stuur je vraag even naar de klantenservice info@xxlnutrition.nl dan wordt het morgen uitgezocht. Dit is vreemd inderdaad. Ik gisteren deze status : Aflevering uitgesteld tot volgende werkdag. Ik mail postnl ook wel even.

en nu is de tracking site helemaal leeg ???

ik zal vanmiddag mailtje sturen

Gisteren mijn bestelling incompleet geleverd gekregen !
Ook geleverd in een veel te kleine doos voor wat ik besteld had..

Er ontbraken wat artikelen en XXL telefonisch op de hoogte gesteld van dit voorval.
Een half uur later een vreemde email ontvangen, boos teruggebeld en ze gaan er nu mee verder.

Heb er vertrouwen in dat ze het professioneel oplossen .. to be continued.

Laatst bewerkt:
tegenwoordig geen schepje meer bij creatine van het huismerk???

Terug
Naar boven