- Waardering
- 4.389
Dankje XXL,
Had fat attack inderdaad bekeken en ziet er goed uit. Rond welke week raad je aan hier mee te beginnen bij een 6 weekse cut?
ik zou er na 3 weken mee beginnen dan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankje XXL,
Had fat attack inderdaad bekeken en ziet er goed uit. Rond welke week raad je aan hier mee te beginnen bij een 6 weekse cut?
Me moeder vind ze net, zaten vast in zo'n rand van de doos.Had ff sample van relax bij men bestelling gedaan.
Alleen die zit er niet bij. Denk niet dat ik binnenkort nog wat nodig ben. Zou dit nog even nagestuurd kunnen worden?
Mag ongetekend in een envelop ofzo. Dat het verder geen verzendkosten kost.
616498 gedaan door roel
Btw gaat me normaal nergens om maar tis meer om te kijken of het bevalt
Me moeder vind ze net, zaten vast in zo'n rand van de doos.
Zitten er gewoon bij. Niets aan de hand dus!
hey Rene die Relax sample wordt gewoon via briefpost verstuurd? wou het ff uit proberen
nee met een pakketje. we hebben geen systeem voor briefpost. Komt maar zelden voor dat bestellingen in de brievenbus kunnen.
oké dan wacht ik wel ff ga toch nog een grotere bestelling plaatsen bestel ik die Relax wel samen met de rest
Net mijn sample pakket binnen voor een maat. Hij vroeg zich af of er ook een bier smaak in de toekomst beschikbaar zou zijn? lol
vanochtend een protein drink op, maar het was een soort van pudding geworden?:/

hey xxl
ik had maandag een bestelling gedaan : 617533 , maar deze is nog steeds niet aangekomen
Volgens de tracking is het paket zelfs nog niet in land van bestemming.
Kan nu wel dat het bij de buren geleverd is maar dan zou de tracking toch geupdate moeten zijn dat het geleverd is ?
de laatste tracking gebeurtenis is :
"wo 18 mei 07:37 BE Aflevering uitgesteld tot volgende werkdag"
Kunnen eens even horen bij postnl ? zit nu al enkele dage zonder whey en morgen ben ik niet thuis![]()
tegenwoordig geen schepje meer bij creatine van het huismerk![]()