MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Oke geniet ervan

Ff een vraagje voor de vervanger: Xtreme test moet tussen maaktijden genomen worden, maar kan het ook direct na het opstaan op lege maag?
Mag het ook direct na een maaltijd?
Mag het ook als laatste zijn van wat je eet op een dag?

Kan ik wel voor je antwoorden, als er tussen de maaltijden staat. Dan ga er maar van uit dat het niks uit maakt

Wat is er aan de hand met die delicous protein drink (vanille)?
Heb paar weken geleden aantal trays besteld die tot 27/06 houdbaar zijn, maar t is net pudding en heel klonterig

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.423
Kan ik wel voor je antwoorden, als er tussen de maaltijden staat. Dan ga er maar van uit dat het niks uit maakt

klopt!

Wat is er aan de hand met die delicous protein drink (vanille)?
Heb paar weken geleden aantal trays besteld die tot 27/06 houdbaar zijn, maar t is net pudding en heel klonterig

Ja dat klopt inderdaad, we was een probleem op het laatste met deze batch. De nieuwe batch (nu binnen) is goed en ook de chocolade had geen last. PM even je bestelnummer dan lossen we dit op.

Nieuwe bestelling gedaan! 628701. Maar is jullie lifting belt en dip riem proberen, nadat mijn huidige gejat was en ik een riem toch wel mis. Tot hoeveel kg is de dip riem belastbaar? Extra samples enzo mag je er ook bij stoppen, is altijd leuk.

• #33.425
Nieuwe bestelling gedaan! 628701. Maar is jullie lifting belt en dip riem proberen, nadat mijn huidige gejat was en ik een riem toch wel mis. Tot hoeveel kg is de dip riem belastbaar? Extra samples enzo mag je er ook bij stoppen, is altijd leuk.

ik durf zo niet te zeggen hoeveel kg je eraan kan hangen maar redelijk wat :wl:

Ben wat laat ermee maar bij men bestelling zat mooi een zwarte shaker ipv een roze waarvoor dank!

Wist niet dat er verschil in de doppen van jullie shakers zat. Was in de gym en toen paste de dop er ineens niet meer op. Geen probleem verder hoor :P

• #33.428
Ben wat laat ermee maar bij men bestelling zat mooi een zwarte shaker ipv een roze waarvoor dank!

we hadden er nog enkele, echt een groot probleem dat de productie mislukt was en we zonder shakers zitten. Volgende week komt de 1e container weer binnen gelukkig.

Wist niet dat er verschil in de doppen van jullie shakers zat. Was in de gym en toen paste de dop er ineens niet meer op. Geen probleem verder hoor :P

Dat heb je een oudere en een nieuwere denk ik. Het is toch al een tijdje dat we niet van producent zijn gewisseld.

we hadden er nog enkele, echt een groot probleem dat de productie mislukt was en we zonder shakers zitten. Volgende week komt de 1e container weer binnen gelukkig.

Dat heb je een oudere en een nieuwere denk ik. Het is toch al een tijdje dat we niet van producent zijn gewisseld.
Heb 2 van jullie shakers thuis staan inderdaad. De ene ruikt als de dood, dus dat zou wel de oude zijn inderdaad.

Zie ik vaker hier laatste tijd. Niks aan te doen. Gelukkig was er nog 1!

ik wil een gratis tanktop van gorilla wear. gewoon, omdat het kan. :D

• #33.432
Toevallig nog een potje CreaShock Pump staan?!

• #33.434
helaas alles op...

Bedankt voor snelle reactie!

Ik doe smorgensvroeg havermout met Whey, kan hier dextrojuicepro aan toegevoegd worden of is die niet voor sochtends bedoeld? Neem de dextrojuicepro ook al rondom m'n training

• #33.437
Ik doe smorgensvroeg havermout met Whey, kan hier dextrojuicepro aan toegevoegd worden of is die niet voor sochtends bedoeld? Neem de dextrojuicepro ook al rondom m'n training

Ik zou dat zelf niet doen bij de havermout en alleen rondom de training nemen.

Terug
Naar boven