- Waardering
- 4.382
ja inderdaad
of de smaak vanille-kaneel nemen 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
of de smaak vanille-kaneel nemen 
Mag ik xtreme test ook 4 maal per dag innemen? Of is dat hendig ongezond?
Heb wat 'issues' met jullie whey delicious aardbei-banaan. Alle smaken die ik al heb gehad lossen zonder problemen op in water en melk. Maar de aardbei-banaan blijft bij mij klonteren. Geen idee of het bij andere smaken ook zo is maar heb net een pot yoghurt-framboos op en die loste super op, zelfs in mijn kwark...
Nieuwe bestelling gedaan! 628701. Maar is jullie lifting belt en dip riem proberen, nadat mijn huidige gejat was en ik een riem toch wel mis. Tot hoeveel kg is de dip riem belastbaar? Extra samples enzo mag je er ook bij stoppen, is altijd leuk.
Dat is niet nodig, zelf ging ik altijd goed op 2 caps per dag.
Ja doe ik. Het is vooral bij de aardbei-banaan dat ik het heb. De chocolade en chocolade-caramel niet. Gewoon aardbei ook dacht ik maar ben niet zeker.ik heb er niets over gehoord verder. yoghurt framboos komt van een andere producent dan alle andere whey delicious dus daar kan wel wat verschil in zitten. Doe je wel eerst de vloeistof in de shaker en daarna pas het poeder?

Net echt heerlijk getraind, had gekozen voor een sample energy shot, die genomen, en die werkte lekker bij mij. Volgende bestelling wellicht een hele tray voor mij.
De squat riem heerlijk en ook de dip riem was erg fijn om pull-ups mee te doen.
Heb je tips op welk moment van de dag het beste is om Glucosamine Pro in te nemen?
Maar kan het kwaad om er een aantal dagen 4 te nemen? Als soort van oplaadfade?
Ja doe ik. Het is vooral bij de aardbei-banaan dat ik het heb. De chocolade en chocolade-caramel niet. Gewoon aardbei ook dacht ik maar ben niet zeker.
Ik dacht van ik ga het eens vermelden, het viel mij vanmiddag op het werk op![]()
Het is niet nodig maar je moet het zelf maar even proberen, elk lichaam is weer anders.
Is het normaal dat de Delicous protein drinks met tht 27.06.2016 dikker en puddingachtiger zijn dan de vorige batchen ?
Mvg Nick
Hoi, wanneer komt Animal Cuts en Tested agmatine terug binnen? Die zijn al een tijdje niet op voorraad.
Mvg G
Hey René, wanneer denk je ZMA weer op voorraad te hebben?
Stel vraag dan niet over de smaak als je toch een sample pack gaat bestellen :')Nu dat mijn de bodems van mijn voorraad whey in zicht beginnen te komen lijkt het me mooi tijd om eens bij jullie te bestellen.
In hoeverre komen de smaken van Whey Delicious overeen met de smaken van Perfect Whey Protein en Whey Hydrolisaat? Komt dit allemaal van dezelfde leverancier?
Ik wil graag namelijk het Sample Pack bestellen om een paar smaken te kiezen, en daarna pas de voorraad gaan aanvullen.
Heb fat attack besteld. Ben deze week begonnen met een 6 weekse cut. en wil fat attack of de laatste 4 of de laatste 3 of 2 weken gebruiken, dit is een beetje afhankelijk van het aantal pillen dat julie aanraden per dag te nemen.
Op de site staat 1 in de ochtend en daarna als je er goed op reageert 2 per maaltijd. Met een maximum van 4.
Raden jullie er 2/3 of 4 per dag aan? (En welke tijdstippen?)
Ik hoor het graag
Nu dat mijn de bodems van mijn voorraad whey in zicht beginnen te komen lijkt het me mooi tijd om eens bij jullie te bestellen.
In hoeverre komen de smaken van Whey Delicious overeen met de smaken van Perfect Whey Protein en Whey Hydrolisaat? Komt dit allemaal van dezelfde leverancier?
Ik wil graag namelijk het Sample Pack bestellen om een paar smaken te kiezen, en daarna pas de voorraad gaan aanvullen.

Stel vraag dan niet over de smaak als je toch een sample pack gaat bestellen :')