XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

universal is wel binnengekomen maar niet op de site gezet zie ik (nu wel) agmatine moet ik navragen die info heb ik zo niet.

Ik heb onze producent hiervoor gemaild!

ZMA was 3mnd geleden ook al manco, hoe kan dat nou zo lang duren dan?
ik pak nu zelf ook voor de 2e keer al mis.

Multi Vit ook manco?

Swanson Phosphatidylserine is 2mnd geleden binnen en al weer op,
moeten we nu weer 2mnd wachten?

Moet ik van ieders dan maar 5 potten bestellen?
Ik begrijp er niks van.

Jij mag het uitleggen!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.462
ZMA was 3mnd geleden ook al manco, hoe kan dat nou zo lang duren dan?
ik pak nu zelf ook voor de 2e keer al mis.

Multi Vit ook manco?

Swanson Phosphatidylserine is 2mnd geleden binnen en al weer op,
moeten we nu weer 2mnd wachten?

Moet ik van ieders dan maar 5 potten bestellen?
Ik begrijp er niks van.

Jij mag het uitleggen!!

ZMA is in de tussentijd weer op voorraad geweest maar weer uitverkocht, onze producent heeft de productie verhuist naar een dochteronderneming en alle capsule producties hebben hierdoor 4 weken vertraging opgelopen.

Swanson ligt al maanden bij de douane en is teruggestuurd naar de USA, nieuwe zending wordt deze week weer naar ons verstuurd.

MultiVit is begin januari besteld en zou allang hier moeten zijn, de producent heeft problemen met 2 ingrediënten en de levering is over 1,5 week (5 maanden geleden besteld).

Dit zijn allemaal zaken die wij helaas niet in eigen hand hebben en alles is ruim voor tijd besteld.

ZMA is in de tussentijd weer op voorraad geweest maar weer uitverkocht, onze producent heeft de productie verhuist naar een dochteronderneming en alle capsule producties hebben hierdoor 4 weken vertraging opgelopen.

Swanson ligt al maanden bij de douane en is teruggestuurd naar de USA, nieuwe zending wordt deze week weer naar ons verstuurd.

MultiVit is begin januari besteld en zou allang hier moeten zijn, de producent heeft problemen met 2 ingrediënten en de levering is over 1,5 week (5 maanden geleden besteld).
Dit zijn allemaal zaken die wij helaas niet in eigen hand hebben en alles is ruim voor tijd besteld.

Vette pech Rene, maar ik grijp wel elke keer mis, das toch balen, maar ja, ff wachten nog;)

• #33.464
Zag nieuwe kleding op instagram, als de prijs een beetje redelijk is ben ik zeker IN

Ben wel benieuwd naar de nieuwe shirtjes.
Maar al ben ik wel gekrompen, alles zat strak, dacht even wachten tot nieuwe binnen komen, onder tussen aan de cut, en de boel zit al losser.
Dus los ik dat ook op.
Wanneer staan ze op de site?

• #33.467
Zag nieuwe kleding op instagram, als de prijs een beetje redelijk is ben ik zeker IN

Je bedoelt het nieuwe trainingspak?

Ben wel benieuwd naar de nieuwe shirtjes.
Maar al ben ik wel gekrompen, alles zat strak, dacht even wachten tot nieuwe binnen komen, onder tussen aan de cut, en de boel zit al losser.
Dus los ik dat ook op.
Wanneer staan ze op de site?

Shirtjes , nieuw trainingspak, mouwloze shirts en nieuwe korte broekjes zijn onderweg. Verwacht ze begin juli.

Hebben jullie een supplement wat je hongergevoel kan opwekken/stimuleren, want heb soms dagen dat ik geen honger heb en ben aan het bulken.

Jup, zag er slick uit. Iets wat ik buiten de gym zou dragne

Hebben jullie een supplement wat je hongergevoel kan opwekken/stimuleren, want heb soms dagen dat ik geen honger heb en ben aan het bulken.

Dit wil ik ook graag weten, maar ik denk niet dat er zoiets is (buiten drugs zoals bv. wiet). Heb in het verleden 'Black Hole' van controlled labs geprobeerd maar heb er geen f**k van gemerkt. Fenegriek schijnt ook honger op te wekken maar dit werkte voor mij ook niet.

soms werkt het om een half uur voor het eten wat zuurs te eten. stukje augurk of zure uitjes oid. Schijnt maagzuur op te wekken en ook hongergevoel.

https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/stevia-flavor-drops

Haha jullie hebben geluisterd naar me, tof!!:) wist je nog dat ik je op dit idee heb gebracht een aantal maanden geleden? Dat je me zei dat het een goed idee was. Wanneer zijn ze te verwachten?

Ik gebruik ze nu van got7 en myprotein. De myproteinsmaken zijn super lekker maar je moet er echt veel van in doen voor je iets proeft. Got7 zijn echt super, enkel wat druppeltjes door een grote bak havermout en je proeft het gelijk, smaken zijn ook echt wauw.

Maar ik zal altijd xxl boven een ander merk kiezen, mits ze goed proeven!! :D

Wanneer zijn ze te verwachten dan koop ik er wat in

• #33.473

B12 en fenegriek kunnen volgens mij wel helpen.

Jup, zag er slick uit. Iets wat ik buiten de gym zou dragne

Ik denk dat die set op 59,95 komt het pak staat los al op de site bij verwacht, maar moet ook nog even een setaanbieding toevoegen ;). Jasje is heel mooi gevoerd met gladde gaatjes stof. En pasvorm is ook top, we gaan meer tijd besteden aan de kleding zodat dit allemaal beter en mooier wordt.

Dit wil ik ook graag weten, maar ik denk niet dat er zoiets is (buiten drugs zoals bv. wiet). Heb in het verleden 'Black Hole' van controlled labs geprobeerd maar heb er geen f**k van gemerkt. Fenegriek schijnt ook honger op te wekken maar dit werkte voor mij ook niet.

haha ja wiet hoor ik inderdaad vaak maar ben je niet meer vooruit te branden daarna.

soms werkt het om een half uur voor het eten wat zuurs te eten. stukje augurk of zure uitjes oid. Schijnt maagzuur op te wekken en ook hongergevoel.

aha! die kon ik niet.

https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/stevia-flavor-drops

Haha jullie hebben geluisterd naar me, tof!!:) wist je nog dat ik je op dit idee heb gebracht een aantal maanden geleden? Dat je me zei dat het een goed idee was. Wanneer zijn ze te verwachten?

Ik gebruik ze nu van got7 en myprotein. De myproteinsmaken zijn super lekker maar je moet er echt veel van in doen voor je iets proeft. Got7 zijn echt super, enkel wat druppeltjes door een grote bak havermout en je proeft het gelijk, smaken zijn ook echt wauw.

Maar ik zal altijd xxl boven een ander merk kiezen, mits ze goed proeven!! :D

Wanneer zijn ze te verwachten dan koop ik er wat in

Inderdaad! ik verwacht ze over een week of 5 te krijgen. Zelf ben ik geen liefhebber van flavor drops in het algemeen maar we kregen en vragen over en ook hier op DBB dus. We hebben gekozen voor een stevia gezoete flavor drop smaak is wel iets minder vol als met sucralose moet ik zeggen maar toch hebben we voor stevia gekozen.

Kan het zijn dat je van Xtreme test vol aan de schijterij gaat? Of moet ik racekakken door een andere oorzaak?

• #33.475
Kan het zijn dat je van Xtreme test vol aan de schijterij gaat? Of moet ik racekakken door een andere oorzaak?

Het zou kunnen ik heb het een keer eerder gehoord, vaak moet je dan wennen aan een bepaalde stof ik zou de dosering iets verlagen.

Is er een tekort aan amino zuren ofzo? Al mijn vaste intra amino blends zijn uit voorraad overal :(

wat vind jij veel? ik doe meestal druppel of 5 en proef het dan toch zeker wel goed.

Flink wat meer dan 5 druppels. Spuit er altijd best wel wat in. Praat dan over een bak havermout van 60 gram uit de magnetron dus flinke substantie maar ook door m'n thee moet ik redelijk wat doen.

Got7 heb je echt maar een paar druppels van nodig.

Inderdaad! ik verwacht ze over een week of 5 te krijgen. Zelf ben ik geen liefhebber van flavor drops in het algemeen maar we kregen en vragen over en ook hier op DBB dus. We hebben gekozen voor een stevia gezoete flavor drop smaak is wel iets minder vol als met sucralose moet ik zeggen maar toch hebben we voor stevia gekozen.
Ben ik in de war of had je ze eerst ook met surcarlose? Die zijn er niet meer?

Wanneer is de Omega-3 weer op voorraad?

Terug
Naar boven