Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.801
Hebben jullie ook een Omega product waar de verhouding meer richting 2.50 DHA / 1.00 EPA gaat?

Ik ben even niet op de zaak en heb daar zo geen antwoord op, bij alle omega 3 producten die we hebben staan de waardes er bij op de site (als het goed is :) )

De foto's doen het niet :o

XXL, hebben jullie nog wat Phosphatidylserine staan toevallig, en zo nee, wanneer komt dit weer op voorraad?

• #33.805
Is de weekaanbieding al actueel?

hoi ik had een vraagje,

kan bij de kruidvat geen Jeneverbessen meer vinden hebben jullie iets wat het zelfde effect heeft?

danku alvast.

Zijn die flavourdrops lekker in bijvoorbeeld koffie en/of thee? en ook al is het een persoonlijke kwestie, welke smaak is lekker in bijvoorbeeld de koffie?

Daarnaast wou ik weten of jullie andere alternatieven hebben op joint support?

• #33.812
Zijn die flavourdrops lekker in bijvoorbeeld koffie en/of thee? en ook al is het een persoonlijke kwestie, welke smaak is lekker in bijvoorbeeld de koffie?

Daarnaast wou ik weten of jullie andere alternatieven hebben op joint support?

Ik heb zelf geen ervaring met de drops maar ze worden wel veel gebruikt voor in de koffie hoorde ik, welke smaak daar bijpast durf ik niet te zeggen. Kijk hier even voor alternatieve voor joint support > [Link niet meer beschikbaar]

Ik heb hem net besteld, ben benieuwd. Waarin hielp het bij jou?
Pijn in m'n knieën en schouders is minder geworden, nog wel wat aanwezig.

Denk zelf dat het voor iedere serieuze krachtsporter goed is om (preventief) te nemen.

Pijn in m'n knieën en schouders is minder geworden, nog wel wat aanwezig.

Denk zelf dat het voor iedere serieuze krachtsporter goed is om (preventief) te nemen.
Ik las tussen de reviews dat het eigenlijk al genoeg is om 1 pil per dag te nemen maar er staat 2 pillen per dag, wat raad je aan?

Ik las tussen de reviews dat het eigenlijk al genoeg is om 1 pil per dag te nemen maar er staat 2 pillen per dag, wat raad je aan?
Ik neem er zelf 2 per dag, maar misschien dat René of iemand die hem vervangt tot dat hij terug is van z'n vakantie er meer over kan zeggen :p

• #33.818
Ik neem er zelf 2 per dag, maar misschien dat René of iemand die hem vervangt tot dat hij terug is van z'n vakantie er meer over kan zeggen :p

Dat is eigenlijk bij iedereen weer anders, beste experimenteer je zelf wat met de dosering.

Ik had een triggerfinger. Een blokkerende pink.
Dat was knap irritant, doktor wilde opereren, had ik geen zin in. Slik nu een bijna 2 jaar gok ik, glucosamine, 2 stuks per dag.
Alleen niet van xxl maar van de tuinen, sorry, maar het probleem is over, soms beetje stroef meer niet.
Ben echt blij met dat product.

Bij structureel gebruik worden de problemen bij veel mensen minder.

Terug
Naar boven