MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.761
Glutamine Peptiden Matrix is al een hele tijd uit voorraad. Wanneer verwacht je deze weer? (Wordt deze zo veel besteld of hoe kan een 'eigen' xxl product zolang uit voorraad zijn? just curious ;)

Goede vraag.. ik ga achteraan.

ik heb toch via pm gezegd dat je moest wachten tot René terug was dan kan die weer boos worden over de producent :(

ik zal dat morgen maar weer eens doen ja ;)

Ik verwacht ze uiterlijk vrijdag, ze zijn al in de haven.

René,

Zijn de Omega 3 capsules onlangs van samenstelling/werkzame stoffen veranderd? Heb nu met de laatste batch namelijk sneller last van visboeren, terwijl ik hier eerder met hetzelfde product nooit last van had.

• #33.763
René,

Zijn de Omega 3 capsules onlangs van samenstelling/werkzame stoffen veranderd? Heb nu met de laatste batch namelijk sneller last van visboeren, terwijl ik hier eerder met hetzelfde product nooit last van had.

Komen nog steeds van dezelfde leverancier maar ik heb begrepen dat dit per batch kan verschillen. Zal aan onze leverancier volgende keer eerst samples opvragen om te testen voordat we ze bestellen.

Rene, hebben jullie ook samples van jullie huismerk isolaat? Mijn pa wil hem graag een keer proberen :D

Ik heb zonet de serious mass gekocht bij jullie van het merk optimum nutrition maar ik kon niet echt vinden wat er allemaal in zat.
Ik bedoel daarbij welke voedingsmiddelen voor de koolhydraten, eiwitten zijn gebruikt. Aardappelen of rijst voor de kh's?

Alvast bedankt

Die riem voor je onderrug, die is in maat L uitverkocht.

Komt die snel weer op voorraad?

• #33.768
Rene, hebben jullie ook samples van jullie huismerk isolaat? Mijn pa wil hem graag een keer proberen :D

nee helaas hebben we daar geen samples van, wel van hydrolisaat.

Ik heb zonet de serious mass gekocht bij jullie van het merk optimum nutrition maar ik kon niet echt vinden wat er allemaal in zat.
Ik bedoel daarbij welke voedingsmiddelen voor de koolhydraten, eiwitten zijn gebruikt. Aardappelen of rijst voor de kh's?

Alvast bedankt

Dat moet dan op de verpakking staan, de ingrediënten staan daar toch op?

Die riem voor je onderrug, die is in maat L uitverkocht.

Komt die snel weer op voorraad?

Helaas niet, voorraad is verkeerd weggelegd waardoor we dit niet tijdig hebben gezien :(

nee helaas hebben we daar geen samples van, wel van hydrolisaat.

Dat moet dan op de verpakking staan, de ingrediënten staan daar toch op?

Helaas niet, voorraad is verkeerd weggelegd waardoor we dit niet tijdig hebben gezien :(
Ah oké dan zoek ik even verder!

• #33.772
@XXL Nutrition hallo rene mijn bestelling moest normaal gezien vandaag afgeleverd worden, is er soms een probleem met het transport ? mijn postnl barcode is 3SBAAS4048603

• #33.774
Misschien is deze vraag al menig gesteld maar: wat is het verschil tussen Whey Delicious en Perfect Whey protein? Heb nu perfect whey en kreeg een satchet van delicious en die laatste smaakt echt veel beter. Niet dat ik klaag maar just wondering.

Misschien is deze vraag al menig gesteld maar: wat is het verschil tussen Whey Delicious en Perfect Whey protein? Heb nu perfect whey en kreeg een satchet van delicious en die laatste smaakt echt veel beter. Niet dat ik klaag maar just wondering.
Delious = Combinatie van concentraat en isolaat
Perfect = Puur concentraat = "budget"whey (prima whey, alleen valt qua smaak wat tegen)

Echt een wereld van verschil idd, ik betaal toch liever iets meer voor de goede smaak van Whey Delicious.

Perfect = Puur concentraat = "budget"whey (prima whey, alleen valt qua smaak wat tegen)

Echt een wereld van verschil idd, ik betaal toch liever iets meer voor de goede smaak van Whey Delicious.

Hmm, net 4kg van gekocht. Hierna maar delicious dan ^^

Niet alleen 'budget', je kunt die (en ook de whey isolate en micellar casein) ook in smaakloos bestellen voor de mensen die geen smaakstoffen willen, dat kan niet met whey delicious.

Hmm, net 4kg van gekocht. Hierna maar delicious dan ^^

Er is niets mis met de whey die je hebt gekocht hoor, alleen de smaak zal anders zijn.

• #33.779

Dit klopt inderdaad en ook worden er voor whey delicious vrij prijzige aroma's gebruikt, hierdoor is de smaak beter maar het product duurder om te produceren.

Heb jullie rode bieten poeder besteld om het eens te proberen, is het normaal dat dat megahard klontert?

Terug
Naar boven