- Waardering
- 4.382
Heb jullie rode bieten poeder besteld om het eens te proberen, is het normaal dat dat megahard klontert?
Dat is al zo als het bij ons binnenkomt, kan je het nog wel losmaken en doseren?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb jullie rode bieten poeder besteld om het eens te proberen, is het normaal dat dat megahard klontert?
Dat is al zo als het bij ons binnenkomt, kan je het nog wel losmaken en doseren?
Is het de bedoeling om de proteïne pudding na het half uur opstijven meteen te nuttigen of mag je het ook een tijdje laten staan voor later ? Een voorraadje klaar maken al zeg maar.
Naar aanleiding van jullie facebook bericht voor het eerst in m'n leven een appeltaart gebakken! Met succes, perfect gelukt en smaakt echt zeer goed voor een 'gezonde taart'. Zeer weinig kcal ook voor de hoeveelheid!
Aanschouw:
knip
Geweldige pic. Goede grootte. Solide. Strak. Houd ons op de hoogte betreft je progressie met nieuwe foto's of video's. Laat ons zien wat je hebt jongen. Ik wil zien hoe freakin' groot, solide, omvangrijk en strak je maaltijden kunnen worden. Bedankt voor de motivatie.
Stats: 186cm 77kg
Zo te zien kan jij nog wel wat "freakin' groot, solide, omvangrijke en strakke maaltijden" gebruiken knuppel
Gr

Ja want dan hoef je er natuurlijk niets meer voor te doen. Voordat ik daarmee begon woog ik iig al meer dan jou.
Eetse
heb je stiekem ook van de halo gesnoept? Mijn stats zijn zeer oud trouwens ik ga dat niet als een autist elke week veranderen.sorry maar 77kg en 186cm? laat je testosteron gehalte eens checken man.
edit:
dat is ook best klein.. snap de discussie eigenlijk niet jullie zijn beide fucking klein haha
Naar aanleiding van jullie facebook bericht voor het eerst in m'n leven een appeltaart gebakken! Met succes, perfect gelukt en smaakt echt zeer goed voor een 'gezonde taart'. Zeer weinig kcal ook voor de hoeveelheid!
Aanschouw:
![]()
Je bestelnummer is: 671719
Mijn twintigste bestelling bij jullie! Toevallig wat extra samples over die er bij mogen?

Volgens mij heb ik geen "Back in Stock" alert ontvangen. Had me ingeschreven voor de Extreme Test notificatie. E-mailadres in het account klopt maar niets ontvangen, ook niet in de spam folder. Ik zie toevallig dat het product inmiddels weer op voorraad is.
Betreft een GMail e-mailadres.
Tijdje terug ook voorgehad met phos van Swanson Health dat ik geen mail had aangekregeno dat is vreemd, geen idee hoe dit komt. De mails zijn wel verzonden en we zagen veel bestellingen nadat het weer on stock kwam.
Tijdje terug ook voorgehad met phos van Swanson Health dat ik geen mail had aangekregen
Volgens mij heb ik geen "Back in Stock" alert ontvangen. Had me ingeschreven voor de Extreme Test notificatie. E-mailadres in het account klopt maar niets ontvangen, ook niet in de spam folder. Ik zie toevallig dat het product inmiddels weer op voorraad is.
Betreft een GMail e-mailadres.