XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

ART. 1 Verzendkosten

Voor verzendingen binnen Nederland worden de volgende verzendkosten in rekening gebracht; bij bestelling van:
1 product € 4,00.
2 of meer producten € 0,00 (gratis).

Voor verzendingen naar België worden de volgende verzendkosten in rekening gebracht; bij bestelling van:

1 product € 8,00.
2 producten € 5,00.
3 of meer producten € 0,00 (gratis).

Bestellingen naar België worden per koerier verzonden.
Producten onder de €10,- tellen niet mee als product in het kader van de verzendkosten.
Korting op meerdere verpakkingen telt als 1 product in het kader van de verzendkosten.
Als een bestelling in meerdere leveringen moet plaatsvinden zijn de extra kosten hiervan voor XXL No Nonsense Nutrition.

moet dat persee 2 verschillende producten zijn?
ik wil namelijk wel 2 of 3x l-tryptofaan kopen maar zit ik nog met 4 euro verzend kosten

krijg je trouwens een orderbevestiging als je iets besteld? ik heb die namelijk niet gehad

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.424
moet dat persee 2 verschillende producten zijn?
ik wil namelijk wel 2 of 3x l-tryptofaan kopen maar zit ik nog met 4 euro verzend kosten

Alles waar je van het aantal zelf 2 van maakt dan vervallen de verzendkosten (mits product meer als €10,- is) , bij zogenaamde bulk of meerstuks aanbiedingen is dat dus niet.. Ik zal daar eens naar kijken wat ik daar mee ga doen.

René

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.425
Het is vanaf nu mogelijk om een account (niet verplicht bij een bestelling) aan te maken op onze website. Dan hoef je niet steeds opnieuw je gegevens in te voeren en het wordt uitgebreid nog met je bestelhistorie en wat andere opties.

Registreer je hier..

René

ik had gisterenavond nochtans onmiddellijk mailbevestiging...

Die orange smaak van mega grow is lekker joh rene :D

hey rene

ik heb donderdag iets na 4 een bestelling gedaan en heb nu nog steeds niets in huis:(:(

ok bedankt zal even een mailtje sturen

heey, ik ben van plan op Whey van XXl Nutricion te kopen. Alleen weet ik niet zozeer welke ik moet nemen:
Protein 80 of Whey Protein Instant.

Ik wil het gebruiken voor spiergroei en herstel.

heey, ik ben van plan op Whey van XXl Nutricion te kopen. Alleen weet ik niet zozeer welke ik moet nemen:
Protein 80 of Whey Protein Instant.

Ik wil het gebruiken voor spiergroei en herstel.

Als je plan whey van XXL kopen is, zou ik voor die whey instant gaan :lol: lijkt me nogal logisch.

Whey neem je best rondom je training en bij het ontbijt, protein 80 op alle andere tijdstippen, aan jou de keuze.

Het zal vast ergens staan maar wanneer komt de isolate uit?;):D

Midden april komt mijn eerste bestelling bij XXL eraan ;)

Terug
Naar boven