XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Graçias Brutez

zo :) even me bestelling geplaatst :)

whey vanille en stacker4 :D

ow rene COMPLIMENT voor de ideal :) is nu de 2e keer dat ik het gebruik maar het werkt erg erg erg makkelijk :D

binnen 2 dagen me bestelling binnen gehad TOP

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.465
:thumbs: bedankt allemaal!!!!!

Zaterdag besteld en dinsdag al in huis ondanks dat jullie alleen door de weeks werken :thumb:

Helaas geen samples.. :(

Laatst bewerkt:
21j4qkz.jpg

post gehad rene :D

maar wel vraagje

ik had de instant en de 80

maar op beide staat instant

en op de deksels staat bij de een: pro 80 en de ander: WP80

welk is nu welk?

ps: ook thx voor de samples van drive en RPM

ook bij mij.Op de sticker staat er Whey Protein Instant en op de deksel staat er WP80 Banaan

Maar de inhoud is dus Whey Protein en niet Protein 80 als ik het hier goed heb begrepen?

jep, juist

Hoi René,
even een klein vraagje;

Ik heb vandaag besteld en betaald via ideal (geen account aangemaakt) maar ik had een beetje haast, dus heb ik mijn gegevens snel ingeklopt. Nu heb ik geen bevestiging mail ontvangen van mijn bestelling. Klopt dit, of hoor ik die wel direct te krijgen?

• #3.471
Hoi René,
even een klein vraagje;

Ik heb vandaag besteld en betaald via ideal (geen account aangemaakt) maar ik had een beetje haast, dus heb ik mijn gegevens snel ingeklopt. Nu heb ik geen bevestiging mail ontvangen van mijn bestelling. Klopt dit, of hoor ik die wel direct te krijgen?

die zijn ooit vertraagd ... er wordt naar gekeken.

Hee Rene heb je die overheerlijke Mammoth Bars weer op voorraad? Of anders een alternatief. Die Megabite repen zijn voor mij eigenlijk iets te klein. De 3 dozen zitter er alweer bijna doorheen :D

• #3.475
Hee Rene heb je die overheerlijke Mammoth Bars weer op voorraad? Of anders een alternatief. Die Megabite repen zijn voor mij eigenlijk iets te klein. De 3 dozen zitter er alweer bijna doorheen :D

Ja die zijn erweer!

en volgende week ook worldwide sport bars 32gram protein.

Heb mij ook maar eens geregistreerd.

Ja die zijn erweer!

en volgende week ook worldwide sport bars 32gram protein.

Deze repen?
Bodybuilding.com - Worldwide Pure Protein Bars - 32 Grams Of Protein! On sale now!

Zo ja... ziet er interessant uit. Wat kosten ze? Vooral geinteresseerd in de prijs per doos. En of er bij grotere afname nog iets mogelijk is.

EDIT: Heb net maar een 6 dozen van die heerlijke mammoth repen besteld. Echt de ideale verantwoorde snack tijdens mijn werk. Als die andere repen binnen komen bestel ik die ook wel. Die zien er qua EKV beter uit dan deze. En afwisseling van spijs doet eten he...

Laatst bewerkt:
ik ga binnekort ook maar eens die repen bestellen! inderdaad wel handig voor tussendoor!

Terug
Naar boven