XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Ik heb die prachtige metalen shaker, maar na 1x gebruiken ligt die metalen ring er al af?
 
Iemand hier ervaringen met zowel Insane Mode als Unleash? Of zijn ze ongeveer hetzelfde

persoonlijk vind ik insane mode sterker maar dat is persoonlijk.

Insane Mode is in mijn ogen de beste pwo van XXL. Ik train altijd vroeg 's morgens een na een scoop Insane Mode voel ik me fit en helder en blijf dat ook nog tot lang na de training (geen crash)... van Unleash voel ik veel minder...maar zoals gezegt dat is persoonlijk...
 
Insane Mode is in mijn ogen de beste pwo van XXL. Ik train altijd vroeg 's morgens een na een scoop Insane Mode voel ik me fit en helder en blijf dat ook nog tot lang na de training (geen crash)... van Unleash voel ik veel minder...maar zoals gezegt dat is persoonlijk...
Ik vind insane mode samen met fully loaded de beste van xxl, heb ze allemaal wel gehad
 
Insane Mode is in mijn ogen de beste pwo van XXL. Ik train altijd vroeg 's morgens een na een scoop Insane Mode voel ik me fit en helder en blijf dat ook nog tot lang na de training (geen crash)... van Unleash voel ik veel minder...maar zoals gezegt dat is persoonlijk...
Thanks, dan zal die zeker mn mandje in gaan
 
Heb dat verrassingspakket gekocht met als doel afvallen maar viel me toch tegen wat er in zat helaas :( een sausje, fatburnerpillen (die ik zelf niet eens ga gebruiken) een sample whey een paraplu, een 'fatburner' drankje en siroop.

Gelukkig vind ik het voor de rest wel altijd goed bij jullie maar dit vond ik wel een minpuntje :p

Naast dat verrassingspakket heb ik ook een weightlifting belt gekocht, daar ben ik wel blij mee en hopelijk zit ie goed tijdens de compounds :D
 
Heb dat verrassingspakket gekocht met als doel afvallen maar viel me toch tegen wat er in zat helaas :( een sausje, fatburnerpillen (die ik zelf niet eens ga gebruiken) een sample whey een paraplu, een 'fatburner' drankje en siroop.

Gelukkig vind ik het voor de rest wel altijd goed bij jullie maar dit vond ik wel een minpuntje :p

Naast dat verrassingspakket heb ik ook een weightlifting belt gekocht, daar ben ik wel blij mee en hopelijk zit ie goed tijdens de compounds :D

We gaan die mystery pakketjes anders indelen, er zit overal en hoofdproduct in. In de diet bag dus een fatburner, als je dit niet gebruikt dan valt direct het hele pakket tegen. We gaan er dus goedkopere producent in doen maar dan meer. Maar het wordt geen sample bag die komt er ook maar is weer iets anders.
 
We gaan die mystery pakketjes anders indelen, er zit overal en hoofdproduct in. In de diet bag dus een fatburner, als je dit niet gebruikt dan valt direct het hele pakket tegen. We gaan er dus goedkopere producent in doen maar dan meer. Maar het wordt geen sample bag die komt er ook maar is weer iets anders.
Sample bag zal ik dan sowieso bestellen (Y) gelukkig is er een oplossing voor gevonden :)
 
Geen nieuwe weekaanbiedingen precies?
 
IK vind het ook belachelijk duur. We hebben het toegevoegd omdat er vraag was vanuit Duitsland. Het is een soort GH booster. We hadden wat samples en had die op het werk genomen rond 14.00 ik ben daarna om 15.00 naar huis gegaan en thuis op de bank in slaap gevallen zo moe werd ik ervan. Normaal neem je het ook voor het slapen, weet niet wat erin zat maar ik was ineens enorm moe en gaperig.
Een goeie nachtrust laat het cortisol gehalte dalen en bevordert de effecten je van eigen testosteron. Het verbetert de insuline respons in het lichaam.
... Misschien doet het product, via een omweg, dus toch wat het beloofd.:D
 
Oh ok, omdat er wel al stond dat de aanbiedingen tot 31-01waren :p
 
Ideal, 3 producten van de nieuwe aanbiedingen had ik op het oog!
Nu nog even wachten op reply ivm bepaald product. Hoe lang duurt dit normaal? Zou graag nog vandaag willen bestellen met die 10% korting uiteraard :p
 
Iemand hier ervaring met melatonine in combinatie met cafeine/pre workout? heb in eeuwen al niet meer op regelmatige basis 's avonds getraind, maar binnenkort is het mooie studentenleven gedaan en moet ik 's avonds trainen. Niet veel zin in plafonddienst en vroeg me af of mela hierbij zou helpen?

Heb je een schatting wanneer deze terug binnenkomen René? Op de site staat' verwacht: 30-11-2016'
 
Back
Naar boven