Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.923
en dan moet je denken aan allerlei repen en zakjes whey of?

Inderdaad, van alles waar we samples van hebben of losse verpakkingen, zoals reepjes, drankjes, shots. Daar een selectie uit. En dat we deze voor een voordelige prijs aanbieden. Inhoud maken we verder niet precies bekend en elke keer als we nieuwe maken dan passen we daarin wat aan). Bv andere smaken of soorten samples, repen of sausen.

Wellicht al gevraagd geweest maar waar zijn jullie chocomel drinks naartoe :o?!

Inderdaad, van alles waar we samples van hebben of losse verpakkingen, zoals reepjes, drankjes, shots. Daar een selectie uit. En dat we deze voor een voordelige prijs aanbieden. Inhoud maken we verder niet precies bekend en elke keer als we nieuwe maken dan passen we daarin wat aan). Bv andere smaken of soorten samples, repen of sausen.

Alleen eigen merk of ook andere merken er tussendoor?

• #34.926
Gisterenavond voor het eerst Insane mode gebruikt, voelde me meer energiek, lekkere pomp
Enige nadeel was dat ik tijdens mijn training achter en set me soms draaierig voelde. Na training ook nog 15 minuten redelijk zware cardio gedaan en daarna voelde ik me echt nie meer op me gemak, hele nacht hartkloppingen gehad, niet kunnen slapen, nog iemand met dit probleem?

Nu zijn we ochtend volgende dag, en nog voel ik me niet 100%

Heb maar 1 scoop genomen, volgende keer misschien beginnen met halve schoop?

Komt de arm blaster binnenkort weer binnen?

• #34.930
Gisterenavond voor het eerst Insane mode gebruikt, voelde me meer energiek, lekkere pomp
Enige nadeel was dat ik tijdens mijn training achter en set me soms draaierig voelde. Na training ook nog 15 minuten redelijk zware cardio gedaan en daarna voelde ik me echt nie meer op me gemak, hele nacht hartkloppingen gehad, niet kunnen slapen, nog iemand met dit probleem?

Ik denk dat je inderdaad heftig erop reageert zou inderdaad een halve scoop aanraden.

Komt de arm blaster binnenkort weer binnen?

Ik verwacht deze voor eind februari.

Laatst bewerkt door een moderator:

de volgende dag niet lekker van pwo? Lijkt me niet aan de pwo te liggen hoor.

Hoi Rene,wanneer komt Fully Loaded weer binnen ?

Hoi Rene,
Weet je wanneer de Perfect Oats 5KG weer binnen komen?
En wat is de beste manier om de rvs shakebekers niet te laten lekken, heb m meestal in mijn tas waar ook een laptop in zit :(

• #34.934
Hoi Rene,wanneer komt Fully Loaded weer binnen ?

IK verwacht in de loop van deze week

Hoi Rene,
En wat is de beste manier om de rvs shakebekers niet te laten lekken, heb m meestal in mijn tas waar ook een laptop in zit :(

Ook in de loop van deze week.

Ik citeer even van de site

Wij zijn erachter gekomen dat bij een aantal shakers de siliconenring verkeerd om in de deksel zit. Mocht je shaker lekken dan adviseren we de ring even uit de deksel te halen. Dan zie je dat de ring een vlakke kant heeft en een kant met een opstaand randje. De ring moet met de vlakke kant terug in de deksel. Mogelijk lost dit je probleem met het lekken op.

Als je ook je laptop in je tas hebt zou ik altijd zorgen dat de shaker rechtop blijft. Mocht je de tas anders ooit stoten en de flip op de bovenkant gaat open dat zit je hele tas meteen vol.

DIe RVS shaker zijn zoveel beter dan platic.
Ik liet er laatst een 20 kilo schijf op donderen en wel een deuk natuurlijk, maar niet lek.

Hoi Rene,

Jullie perfect rijstpoeder is glutenvrij right?

Hoi Rene,
Kun je denk ik beste zo'n mini tasje kopen voor 5 cent. Van apotheek ofzo zo'n plastic tasje

Terug
Naar boven