- Waardering
- 4.382
Ik las hier iets over samplebags, wanneer verwachten jullie dat die komen?
Begin februari
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik las hier iets over samplebags, wanneer verwachten jullie dat die komen?
en dan moet je denken aan allerlei repen en zakjes whey of?
en dan moet je denken aan allerlei repen en zakjes whey of?
Inderdaad, van alles waar we samples van hebben of losse verpakkingen, zoals reepjes, drankjes, shots. Daar een selectie uit. En dat we deze voor een voordelige prijs aanbieden. Inhoud maken we verder niet precies bekend en elke keer als we nieuwe maken dan passen we daarin wat aan). Bv andere smaken of soorten samples, repen of sausen.
Alleen eigen merk of ook andere merken er tussendoor?
Fantastische service weer. Bedankt!
Gisterenavond voor het eerst Insane mode gebruikt, voelde me meer energiek, lekkere pomp
Enige nadeel was dat ik tijdens mijn training achter en set me soms draaierig voelde. Na training ook nog 15 minuten redelijk zware cardio gedaan en daarna voelde ik me echt nie meer op me gemak, hele nacht hartkloppingen gehad, niet kunnen slapen, nog iemand met dit probleem?
Nu zijn we ochtend volgende dag, en nog voel ik me niet 100%
Heb maar 1 scoop genomen, volgende keer misschien beginnen met halve schoop?
Gisterenavond voor het eerst Insane mode gebruikt, voelde me meer energiek, lekkere pomp
Enige nadeel was dat ik tijdens mijn training achter en set me soms draaierig voelde. Na training ook nog 15 minuten redelijk zware cardio gedaan en daarna voelde ik me echt nie meer op me gemak, hele nacht hartkloppingen gehad, niet kunnen slapen, nog iemand met dit probleem?
Nu zijn we ochtend volgende dag, en nog voel ik me niet 100%
Heb maar 1 scoop genomen, volgende keer misschien beginnen met halve schoop?
Hoi Rene,
Weet je wanneer de Perfect Oats 5KG weer binnen komen?
En wat is de beste manier om de rvs shakebekers niet te laten lekken, heb m meestal in mijn tas waar ook een laptop in zit![]()
DIe RVS shaker zijn zoveel beter dan platic.
Ik liet er laatst een 20 kilo schijf op donderen en wel een deuk natuurlijk, maar niet lek.

.Hoi Rene,
Jullie perfect rijstpoeder is glutenvrij right?
Kun je denk ik beste zo'n mini tasje kopen voor 5 cent. Van apotheek ofzo zo'n plastic tasjeHoi Rene,
Weet je wanneer de Perfect Oats 5KG weer binnen komen?
En wat is de beste manier om de rvs shakebekers niet te laten lekken, heb m meestal in mijn tas waar ook een laptop in zit![]()