AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Iemand hier ervaring met melatonine in combinatie met cafeine/pre workout? heb in eeuwen al niet meer op regelmatige basis 's avonds getraind, maar binnenkort is het mooie studentenleven gedaan en moet ik 's avonds trainen. Niet veel zin in plafonddienst en vroeg me af of mela hierbij zou helpen?

Heb je een schatting wanneer deze terug binnenkomen René? Op de site staat' verwacht: 30-11-2016'
Gewoon zonder PWO trainen. ;) :p

wekker 6uur of vroeger, hele dag werken en 1-1.5uur onderweg naar huis. Geen idee of ik dan kan trainen zonder de hele tijd te gapen :roflol: zo'n watje ben ik wel
Hier.. wekker 5:00.. 6:00 in de auto.. 7:00 trainen.. werken 8:00-18:00.. uur naar huis rijden. 19:00 thuis eten koken eten... rondje wandelen en naar bed..
of
wekker 5:00.. 6:00 in de auto... 6:45 op werk... werken tot 16:00/16:30.. naar naar de gym en rond 17:30 trainen uurtje.. 19:00 eten koken .. rondje wandelen en naar bed..

Tja.. doe dit nu sinds een maand.. het kan wel. ;) gewoon een kwestie van cold turkey doorzetten. :D

Hier.. wekker 5:00.. 6:00 in de auto.. 7:00 trainen.. werken 8:00-18:00.. uur naar huis rijden. 19:00 thuis eten koken eten... rondje wandelen en naar bed..
of
wekker 5:00.. 6:00 in de auto... 6:45 op werk... werken tot 16:00/16:30.. naar naar de gym en rond 17:30 trainen uurtje.. 19:00 eten koken .. rondje wandelen en naar bed..

Tja.. doe dit nu sinds een maand.. het kan wel. ;) gewoon een kwestie van cold turkey doorzetten. :D
Maar jij bent dan ook hardcore :cool:

René, zijn er plannen om een cookie te maken zoals de Complete Cookie van Lenny & Larry's?

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.905
Iemand hier ervaring met melatonine in combinatie met cafeine/pre workout? heb in eeuwen al niet meer op regelmatige basis 's avonds getraind, maar binnenkort is het mooie studentenleven gedaan en moet ik 's avonds trainen. Niet veel zin in plafonddienst en vroeg me af of mela hierbij zou helpen?

Heb je een schatting wanneer deze terug binnenkomen René? Op de site staat' verwacht: 30-11-2016'

melatonine staat in bestelling maar producent kan helaas niet leveren.

• #34.906
Maar jij bent dan ook hardcore :cool:

René, zijn er plannen om een cookie te maken zoals de Complete Cookie van Lenny & Larry's?

Zijn we mee bezig inderdaad! maar zijn langdurige trajecten. Ben al afgehaakt met 2 grote producenten, die konden wel een koek maken die OK was, maar ik vind dat een koek superlekker moet zijn. Ik ben nu bezig met een Duitse bakker.

Zojuist bestelling geplaatst, ordernr 783404.
Veel losse productjes besteld, sommige ter test of 't wat voor mij is..

Kleine opmerking achteraf; ik denk dat het wel klopt, maar is de 10% korting over het orderbedrag wel goed berekend? Meen dat het orderbedrag (zonder korting) lager was dan de uiteindelijke korting die gegeven is...

En jammer dat de Advanced Post Workout Tropical Fruit uitverkocht is, enig idee wanneer deze weer binnen komt?

Laatst bewerkt:
  • #34.908
Zojuist bestelling geplaatst, ordernr 783404.
Veel losse productjes besteld, sommige ter test of 't wat voor mij is..

Kleine opmerking achteraf; ik denk dat het wel klopt, maar is de 10% korting over het orderbedrag wel goed berekend? Meen dat het orderbedrag (zonder korting) lager was dan de uiteindelijke korting die gegeven is...

En jammer dat de Advanced Post Workout Tropical Fruit uitverkocht is, enig idee wanneer deze weer binnen komt?

Ik neem aan dat de korting gewoon klopt. Ik weet zo niet wanneer de APWO weer komt, vind het ook vervelend dat deze er niet is. Probleem is dat hier veel grondstoffen in zitten die maar beperkt leverbaar zijn.

Hi Rene, ik was zo druk met bestellen dat ik die kortingscode ben vergeten in te vullen. Kun je hier nog iets aan doen? Bestelling 783996

Gaan jullie de nieuwe Granite Supplements van John Meadows naar Nederland halen, of is hier niet voldoende markt voor? Heb persoonlijk wel interesse in een aantal producten van hem.

• #34.911
Hi Rene, ik was zo druk met bestellen dat ik die kortingscode ben vergeten in te vullen. Kun je hier nog iets aan doen? Bestelling 783996

stuur je zo een PM

Gaan jullie de nieuwe Granite Supplements van John Meadows naar Nederland halen, of is hier niet voldoende markt voor? Heb persoonlijk wel interesse in een aantal producten van hem.

geen idee ik heb er nog niet van gehoord, zal er eens naar laten kijken morgen.

Het enige wat ik vind is een shitload aan spam als ik zijn supplementen zoek.

Rene, vind jij het een toegevoegde waarde om extra leucine te supplementeren samen met wei om de synthese te verhogen?

• #34.918
Rene, vind jij het een toegevoegde waarde om extra leucine te supplementeren samen met wei om de synthese te verhogen?

ik durf het echt niet te zeggen.. Sommige zweren erbij zelf geen ervaring mee. Ik denk zelf dat een goede whey voldoende is.

1.PNG

Oh yeah bars genomen omdat de xxl crunch repen uitverkocht waren maar deze kunnen toch niet tippen aan die van jullie.

Ik las hier iets over samplebags, wanneer verwachten jullie dat die komen?

Terug
Naar boven