MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #35.201
En, was het een succes? :D

Dit staat op de website.

Wanneer je op het moment van bezorging niet thuis bent komt de bezorger de volgende dag nog een keer langs. De bezorger laat beide keren een briefje achter in de bus. Mocht je onverhoopt ook de tweede keer niet aanwezig zijn, dan kun je het pakket afhalen op één van de 500 afhaalpunten

Is het ook mogelijk om je pakket rechtstreeks aan een afhaalpunt te laten leveren? Ik ben namelijk pas na 19u terug van werken en vaak pas om 21.30uur thuis.

Nog niet maar zodra de nieuwe site live gaat wel (voor het einde van deze maand).

In belgie? Daar hebben ze het eerder over gehad, volgens mij gingen ze daar wat in veranderen kwa pakket punten enzo. Ja wacht de reactie maar af.

Ja klopt hangt vast aan de nieuwe site.

Mooie stand hadden jullie op de Fibo dit jaar. Wat kleding gekocht.

Ook al een indicatie over de nieuwe website? Stond dacht ik op de planning voor februari. Is er al een lanceringsdatum bekend?

thx! het BIZAR druk, volgend jaar wat zaken beter organiseren en wat groter nog. Maar we hebben ons zelf goed op de kaart gezet :wl: de nieuwe site is klaar en was uitgesteld tot na de FIBO. nu gaan we snel live. Eerst nog wat intern testen.

Wanneer zijn de Perfect Oats weer op voorraad?

moet dat gaan navragen heb zo geen informatie.

Kunnen jullie ook aan de 'Bang Master Blaster : Pre workout' komen? Ik heb een sample meegekregen op de FIBO en deze beviel erg goed, is echter nergens te vinden in Nederland.

• #35.203
Kunnen jullie ook aan de 'Bang Master Blaster : Pre workout' komen? Ik heb een sample meegekregen op de FIBO en deze beviel erg goed, is echter nergens te vinden in Nederland.

Ik moet dat even na laten kijken., zal mogelijk wel verboden stoffen bevatten ben ik bang ;)

Wellicht dat het al gevraagd is, maar waar is Xtreme energizer? Is die er uit? Dit was namelijk echt een topper.
Als hij er uit is, er er een vervanger met dezelfde ingrediënten?

• #35.206
Wellicht dat het al gevraagd is, maar waar is Xtreme energizer? Is die er uit? Dit was namelijk echt een topper.
Als hij er uit is, er er een vervanger met dezelfde ingrediënten?

Deze mag helaas niet meer verkocht worden door bepaalde ingrediënten die erin zaten....

• #35.208
Kut NVWA

Mja.. of debielen van mensen die zich niet kunnen beperken tot een bepaalde dosering.
Het gaat vaak fout in de VS. Daar maakt de FDA een stof dan tot een verboden middel. De NVWA neemt alles klakkeloos over.

Ben wel benieuwd om welke stof(fen) het nu weer gaat die in Xtreme Energizer zaten?

• #35.211
Mja.. of debielen van mensen die zich niet kunnen beperken tot een bepaalde dosering.
Het gaat vaak fout in de VS. Daar maakt de FDA een stof dan tot een verboden middel. De NVWA neemt alles klakkeloos over.

Ben wel benieuwd om welke stof(fen) het nu weer gaat die in Xtreme Energizer zaten?

ging om een aantal stoffen.. synefrine, vincamine, norcoclaurine

Hoi, is het bekend wanneer de vitamine d3 ongeveer weer leverbaar is?

• #35.218
Had het kunnen weten. Alles wat goed werkt word op den duur verboden in nederland....

Dit jaar heeft de NVWA de supplementensector op de korrel. Het is dit jaar een landelijk project. Probleem is dat ook de NVWA niet over alle stoffen weet of ze zijn toegestaan of niet. Er zijn wel verboden en toegestane lijsten maar bv creatine monohydraat staat nergens op. Mag het dan wel of niet? er is geen duidelijkheid.

Dit jaar heeft de NVWA de supplementensector op de korrel. Het is dit jaar een landelijk project. Probleem is dat ook de NVWA niet over alle stoffen weet of ze zijn toegestaan of niet. Er zijn wel verboden en toegestane lijsten maar bv creatine monohydraat staat nergens op. Mag het dan wel of niet? er is geen duidelijkheid.
waarom zou creatine niet mogen?? dit word toch ook gemaakt in de lever dus zou niet begrijpen waarom ze dat zouden weigeren

• #35.220
waarom zou creatine niet mogen?? dit word toch ook gemaakt in de lever dus zou niet begrijpen waarom ze dat zouden weigeren

Klopt! maar het zou wel fijn zijn als het op een lijst staat met toegestane stoffen en dat staat het niet. We gaan er dus maar vanuit dat het mag. Maar zo is het voor ons eigenlijk ondoenlijk om een supplement met meer ingrediënten te checken met wat er nu wel en niet mag.

Terug
Naar boven