- Waardering
- 4.382
En, was het een succes?
Dit staat op de website.
Wanneer je op het moment van bezorging niet thuis bent komt de bezorger de volgende dag nog een keer langs. De bezorger laat beide keren een briefje achter in de bus. Mocht je onverhoopt ook de tweede keer niet aanwezig zijn, dan kun je het pakket afhalen op één van de 500 afhaalpunten
Is het ook mogelijk om je pakket rechtstreeks aan een afhaalpunt te laten leveren? Ik ben namelijk pas na 19u terug van werken en vaak pas om 21.30uur thuis.
Nog niet maar zodra de nieuwe site live gaat wel (voor het einde van deze maand).
In belgie? Daar hebben ze het eerder over gehad, volgens mij gingen ze daar wat in veranderen kwa pakket punten enzo. Ja wacht de reactie maar af.
Ja klopt hangt vast aan de nieuwe site.
Mooie stand hadden jullie op de Fibo dit jaar. Wat kleding gekocht.
Ook al een indicatie over de nieuwe website? Stond dacht ik op de planning voor februari. Is er al een lanceringsdatum bekend?
thx! het BIZAR druk, volgend jaar wat zaken beter organiseren en wat groter nog. Maar we hebben ons zelf goed op de kaart gezet
de nieuwe site is klaar en was uitgesteld tot na de FIBO. nu gaan we snel live. Eerst nog wat intern testen.moet dat gaan navragen heb zo geen informatie.