Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

René, even vraagje, heb je niet een idee voor een chill en handig flesje ofzo, bijv van amino's, wat je zo mee kan nemen. Had eerst een five hour energy flesje wat ideaal was voor de G maar is niet meer te koop.
 
René, even vraagje, heb je niet een idee voor een chill en handig flesje ofzo, bijv van amino's, wat je zo mee kan nemen. Had eerst een five hour energy flesje wat ideaal was voor de G maar is niet meer te koop.

ik zie dat we deze niet meer los hebben L-Carnitine 3000 shot dat zijn ampullen van 20ml. zal morgen eens kijken of we nog losse hebben.
 
Eerste indruk van de site is goed. Ziet er mooi uit, ik denk een hele mooie site die wel weer een aantal jaar mee kan.
 
Site ziet er goed uit. Vind alleen alles persoonlijk wel groot in het scherm staan, heb mijn instellingen op 75% gezet en dan blijft het net wat meer overzichtelijk voor me. Wellicht zouden jullie nog kunnen kijken middels a/b test wat het doet als je de (groene) bestelknop direct duidelijk maakt met de conversie. Moest nu toch 5 seconde zoeken. Het is maar een tip.

Ik zat trouwens bij de kleding te kijken (Shirt Stretch) en daar staat ''Wassen: tot 30 graden word aanbevolen.'' moet ''word'' niet ''wordt'' zijn? Het is meer een advies dan gebiedende wijs in deze context.
 
Site ziet er goed uit. Vind alleen alles persoonlijk wel groot in het scherm staan, heb mijn instellingen op 75% gezet en dan blijft het net wat meer overzichtelijk voor me. Wellicht zouden jullie nog kunnen kijken middels a/b test wat het doet als je de (groene) bestelknop direct duidelijk maakt met de conversie. Moest nu toch 5 seconde zoeken. Het is maar een tip.

Ik zat trouwens bij de kleding te kijken (Shirt Stretch) en daar staat ''Wassen: tot 30 graden word aanbevolen.'' moet ''word'' niet ''wordt'' zijn? Het is meer een advies dan gebiedende wijs in deze context.

De site wordt nog aangepast de komende tijd, bestelknop zit bij producten met meer keuzes (1000gram - 2500gram). Hier hebben we veel overleg over gehad onderling en met usability experts, ook is er uitgebreid op getest. Hier is zo bewust voor gekozen. Maar we hebben Hotjar aan de site momenteel en houden het in de gaten. We vonden het belangrijk een eigen look aan de site te geven en ook wat merkgevoel erin te verwerken. Bij andere sites zoals MP, B&F of bodylab is het allemaal een beetje hetzelfde.

klopt met de taalopmerkingen. ik heb het doorgegeven en ze passen het aan, thx!
 
Site ziet dr goed uit!

(p.s. moet de lancering van de site niet met een kortingsactie gevierd worden:D)
 
:sad: Ik heb de verkeerde crunchy protein bar gekregen..

Bedankt voor je bestelling bij XXL Nutrition. Je bestelnummer is 849174. De factuur is meegestuurd in de bijlage.

Je hebt er voor gekozen om te betalen met: iDEAL.

Bestelling
XXL Nutrition - Night Protein, 2000 gram 2X
- Vanille 1x
- Banaan 1x
XXL Nutrition - Multivit, 120 tabs 1X
XXL Nutrition - Delicious Crunchy Protein Bar, 1 reep 2X
- White Chocolate Cocos Crunch 1x --> Delicious Crunchy Protein Bar (1 reep) White Chocolate Caramel Crunch :sad:
- Cookies & Cream Crunch 1x
New Science Labs - Phenibut - 250mg, 90 capsules 1X
XXL Nutrition - Vitamine D3 - 3000IU, 60 gelcaps 1X
Gratis goodies
XXL Nutrition - Blast! Pre Workout (Sample 10 gram) Pina Colada
XXL Nutrition - Whey Hydrolisaat (Sample 15 gram) Vanille
XXL Nutrition - Delicious Crunchy Protein Bar (1 reep) Milk Chocolate Caramel Crunch
 
Site ziet dr goed uit!

(p.s. moet de lancering van de site niet met een kortingsactie gevierd worden:D)

volgens mij staat er voor maandag iets gepland :)

:sad: Ik heb de verkeerde crunchy protein bar gekregen..

Bedankt voor je bestelling bij XXL Nutrition. Je bestelnummer is 849174. De factuur is meegestuurd in de bijlage.

Je hebt er voor gekozen om te betalen met: iDEAL.

Bestelling
XXL Nutrition - Night Protein, 2000 gram 2X
- Vanille 1x
- Banaan 1x
XXL Nutrition - Multivit, 120 tabs 1X
XXL Nutrition - Delicious Crunchy Protein Bar, 1 reep 2X
- White Chocolate Cocos Crunch 1x --> Delicious Crunchy Protein Bar (1 reep) White Chocolate Caramel Crunch :sad:
- Cookies & Cream Crunch 1x
New Science Labs - Phenibut - 250mg, 90 capsules 1X
XXL Nutrition - Vitamine D3 - 3000IU, 60 gelcaps 1X
Gratis goodies
XXL Nutrition - Blast! Pre Workout (Sample 10 gram) Pina Colada
XXL Nutrition - Whey Hydrolisaat (Sample 15 gram) Vanille
XXL Nutrition - Delicious Crunchy Protein Bar (1 reep) Milk Chocolate Caramel Crunch

o dat is minder, wel lekker? :D anders even klagen bij de klantenservice > info@xxlnutrition.nl
 
o dat is minder, wel lekker? :D anders even klagen bij de klantenservice > info@xxlnutrition.nl
Ik heb er vertrouwen in dat die ook lekker is. Maar de kokos is mijn favoriete en die moet ik nu missen..
Ga niet klagen hoor..jullie service is prima. Geef de orderpicker maar een tik voor zijn kop..:rolleyes:
 
Ik heb gisteren een coupon besteld voor 20 euro omdat ik nog snel een cadeau nodig had. Nu stond er dat er de dag zelf nog een mail verstuurd zou worden. Dus dacht ik mooi dan heb ik vanavond nog iets om te geven.

Nu heb ik gisteren geen mail ontvangen en heb ik maar een mail gestuurd naar de klantenservice. Inmiddels heb ik mijn code wel maar nog geen reden waarom ik hem gisteren niet ontvangen heb. Hij zat ook niet in de spam mail of iets dergelijks.

Jammer dat ik niets ontvangen heb op de dag zelf zoals geadverteerd en ik dus niets kom geven op iemand zijn verjaardag.(deels ook mijn eigen schuld maar als je adverteert met de dag zelf ontvang je code ga ik er ook vanuit dat dit dan ook gebeurd)
 
Ik heb gisteren een coupon besteld voor 20 euro omdat ik nog snel een cadeau nodig had. Nu stond er dat er de dag zelf nog een mail verstuurd zou worden. Dus dacht ik mooi dan heb ik vanavond nog iets om te geven.

Nu heb ik gisteren geen mail ontvangen en heb ik maar een mail gestuurd naar de klantenservice. Inmiddels heb ik mijn code wel maar nog geen reden waarom ik hem gisteren niet ontvangen heb. Hij zat ook niet in de spam mail of iets dergelijks.

Jammer dat ik niets ontvangen heb op de dag zelf zoals geadverteerd en ik dus niets kom geven op iemand zijn verjaardag.(deels ook mijn eigen schuld maar als je adverteert met de dag zelf ontvang je code ga ik er ook vanuit dat dit dan ook gebeurd)

vreemd is het in de avond gebeurt? dan heeft het te maken van de omzetting van site naar de nieuwe site. Normaal worden de mails namelijk automatisch verstuurd met coupons.
 
vreemd is het in de avond gebeurt? dan heeft het te maken van de omzetting van site naar de nieuwe site. Normaal worden de mails namelijk automatisch verstuurd met coupons.

Ik heb hem ongeveer rond 12u smiddags besteld en ook een bevestiging gekregen via mail met factuur. Maar de mail met code nog steeds niet ontvangen.
 
Site ziet er top uit !
 
Ik heb hem ongeveer rond 12u smiddags besteld en ook een bevestiging gekregen via mail met factuur. Maar de mail met code nog steeds niet ontvangen.

ja dat is heel raar dan , ik ga er even naar laten kijken. We krijgen die melding eigenlijk nooit.
 
Wanneer komt de Sample (40gram) van de Delicious Protein Pudding in de smaak White chocolade strawberry weer op vooraard? Een pot lijkt me net te veel, wil de smaak eerst proberen.

Ook enig idee wanneer er nieuwe smaken Low carb protein bars komen?
 
Gisteren privé bestelling op laptop geplaatst. Site werkt soepel, aardig lang wat door geklikt om bugs te zoeken. Vond niks op een ding na. Iedere keer als je opnieuw op de site komt vraagt hij uit welk land je komt. De vorige site onthield dit. De nieuwe site vraagt het op mijn laptop (chrome laatste versie) bij ieder bezoek (chrome afsluiten, chrome opstarten) opnieuw. Mobiele versie moet ik nog testen. Ziet er mooi uit!
 
Back
Naar boven