Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

René, hebben jullie de ambitie om het assortiment van PEScience (Physique Enhancing Science op jullie website)
ooit uit te breiden? Ik ben persoonlijk geintreseert in de TriMulti's ([Link niet meer beschikbaar]).

Welke fatburner raad je aan op dit moment?

• Topic Starter Topic Starter
  • #35.223
René, hebben jullie de ambitie om het assortiment van PEScience (Physique Enhancing Science op jullie website)
ooit uit te breiden? Ik ben persoonlijk geintreseert in de TriMulti's ([Link niet meer beschikbaar]).

Helaas ook niet toegestaan bevat Magensiumaspartaat.

Welke fatburner raad je aan op dit moment?

De nieuwe formule is klaar ik verwacht deze over 3 weken. ik stuur je ook even een PM

Dit jaar heeft de NVWA de supplementensector op de korrel. Het is dit jaar een landelijk project. Probleem is dat ook de NVWA niet over alle stoffen weet of ze zijn toegestaan of niet. Er zijn wel verboden en toegestane lijsten maar bv creatine monohydraat staat nergens op. Mag het dan wel of niet? er is geen duidelijkheid.
man man man, het word er ook niet duidelijker op.....
Maar erg jammer! Hij werkte erg goed altijd. Als ik het had geweten had ik een voorraadje aangelegd!

Zeker zonde. Bestaat er eindelijk een goed werkende fatburner, gaat ie er uit om... Om niks eigenlijk.

o
Helaas ook niet toegestaan bevat Magensiumaspartaat.

De nieuwe formule is klaar ik verwacht deze over 3 weken. ik stuur je ook even een PM

ik heb nog een half potje Fat attack, ik laat hem staan want merk er niet echt veel van. Maar het Kigelia Africana fruit extract is op dit moment in, zou een extreem sterke formule zijn als die er in zit. als het een goeie is koop ik meteen een vooraadje :p. kun je al iets vertellen over de nieuwe formule? groetjes

• #35.227
o

ik heb nog een half potje Fat attack, ik laat hem staan want merk er niet echt veel van. Maar het Kigelia Africana fruit extract is op dit moment in, zou een extreem sterke formule zijn als die er in zit. als het een goeie is koop ik meteen een vooraadje :p. kun je al iets vertellen over de nieuwe formule? groetjes

dat extract zit in insane mode maar dat mag ook al niet meer waarschijnlijk.

Mijn camo RVS shake beker is begonnen met lekken. Het witte rubber wat in de dop zit, is los geraakt. Heb m niet laten vallen of iets..
Enig idee hoe dit kan en of dit te fixen valt?

Mijn camo RVS shake beker is begonnen met lekken. Het witte rubber wat in de dop zit, is los geraakt. Heb m niet laten vallen of iets..
mijne lekte ook, ik moest het rubber omdraaien en dan was het opgelost. Het was inderdaad opgelost maar dan maar voor anderhalve week haha..

• #35.232

ik citeer even van de site, als je de ring omdraait valt deze er ook niet meer uit (wel even goed recht zetten)

Mijn shaker lekt, wat moet ik doen?
Wij zijn erachter gekomen dat bij een aantal shakers de siliconenring verkeerd om in de deksel zit. Mocht je shaker lekken dan adviseren we de ring even uit de deksel te halen. Dan zie je dat de ring een vlakke kant heeft en een kant met een opstaand randje. De ring moet met de vlakke kant terug in de deksel. Dan moet het probleem zijn opgelost.

mijne lekte ook, ik moest het rubber omdraaien en dan was het opgelost. Het was inderdaad opgelost maar dan maar voor anderhalve week haha..

o dat is minder... we hebben het design van de shaker aan laten passen voor de toekomst. Dan zit er geen vaste grid meer in en is de dopcontructie anders. Hierdoor kan er een andere siliconenring gebruikt worden.

Wanneer komen de Oats terug binnen?

Ik zie net op de site dat fully loaded een nieuwe verpakking heeft...is dit ookal een aangepaste formule?

• #35.235
  • #35.236
Vanavond rond 22:00 is het zover en komt onze nieuwe site live. Na de live-gang moeten we nog wat plaatjes uploaden en hier en daar wat teksten aanvullen maar de site moet wel direct werken. De site is compleet niet en responsive voor mobiel en tablets.

Mocht iemand gekke dingen tegenkomen of bugs dan hoor ik ze graag ;)

Nice, ben benieuwd

gisteren een bestelling binnen gekregen en vandaag zie ik dat mijn gratis shaker gescheurd is en lekt, moet ik dit via de klantendienst regelen of gaat dat via u??

Terug
Naar boven