MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Twee vragen: Hoelang is deze pindakaas goed na opening: Natuurlijke Crunchy Pindakaas
En twee; wat is het water-achtige laagje wat er bovenop zit?

Hij is heerlijk trouwens :) En denk dat ie al lang op is voor ie over datum is lol

Laatst bewerkt:
O dat is niet best, ik wil je vragen even te mailen naar info@xxlnutrition.nl met deze gegevens erbij, ook even de namen wie de order verzameld en ingepakt heeft dat wordt het opgelost.

denk dat ze nog niet goed wakker was toen ze men mail las, zet ik in men mail wie de order verzameld heeft en zeker niet op zaterdag te leveren (werk), stuurt ze mail terug om te vragen wie het ingepakt heeft en word het toch op zaterdag geleverd
upload_2017-7-1_19-28-20.gif
ach ja, ligt bij de buren, bedankt !

• Topic Starter Topic Starter
  • #35.623
Deze heb ik ook smaak erg lekker alleen krijg ik hem niet goed opgeklopt of klonters erin en hij word opeen heel erg dun
Met andere smaken nooit problemen mee gehad

vreemd... heb daar zelf nooit last van. Doe de vloeistof in de shaker, NP erop en schudden maar. We helft drink ik dan en de rest met een lepel scheppen als een vla.

René, hebben jullie geen vitamine B1 (thiamine) meer? Meen me te herinneren dat jullie dit vorig jaar wel hadden?

Er is hier te weinig vraag naar en we zaten steeds met de datum.

Twee vragen: Hoelang is deze pindakaas goed na opening: Natuurlijke Crunchy Pindakaas
En twee; wat is het water-achtige laagje wat er bovenop zit?

Hij is heerlijk trouwens :) En denk dat ie al lang op is voor ie over datum is lol

Dat wat is er de olie uit de pinda's en die moet je er doorroeren anders wordt het droog. De olie beschermt de pindakaas ook tegen bederven. Als het bederft gaat het schimmelen dus dat is vrij snel te zien.

denk dat ze nog niet goed wakker was toen ze men mail las, zet ik in men mail wie de order verzameld heeft en zeker niet op zaterdag te leveren (werk), stuurt ze mail terug om te vragen wie het ingepakt heeft en word het toch op zaterdag geleverd
upload_2017-7-1_19-28-20.gif
ach ja, ligt bij de buren, bedankt !

haha lekker verhaal :hamer:. zal wel een standaard antwoord gekozen zijn als antwoord op je vraag ;)

Klinkt logisch,,Ik had het laagje er echt bijna uitgegoten :emo: Misschien een idee voor dombo's zoals ik om dat op de pot te zetten? Of snappen de meeste mensen dit gewoon? :emo:

Ja. Jij niet? :D

• #35.626
Klinkt logisch,,Ik had het laagje er echt bijna uitgegoten :emo: Misschien een idee voor dombo's zoals ik om dat op de pot te zetten? Of snappen de meeste mensen dit gewoon? :emo:

haha normaal snappen de meeste dit wel :D. We zullen dit volgende keer mee drukken op het label. Alhoewel we merken dat de meeste mensen weer niet lezen ;)

Ik zie dat er nieuwe siropen komen ipv de andere die ik niet zo lekker vond dus ik ben er wel blij mee, maar wat is er precies aan veranderd? vollere smaak of?

• #35.628
Ah oke, bestel er volgende keer wel wat mee, chocolade hazelnoot, kers en perzik lijken me wel wat

Is Insane Mode eruit? Zag hem wel op musclemeat staan :eek:.

Er werd net op VTM nieuws sterk gesuggereerd dat jullie vervuilde producten zouden verkopen.
Ik zou klacht indienen. Het was weer het klassieke whey en creatine tonen als het om aas ging, en internet-sites werden al helemaal afgeraden.

Er werd net op VTM nieuws sterk gesuggereerd dat jullie vervuilde producten zouden verkopen.
Ik zou klacht indienen. Het was weer het klassieke whey en creatine tonen als het om aas ging, en internet-sites werden al helemaal afgeraden.

6b9a6869651e69004853bb20162f82ad--funny-fitness-fitness-humor.jpg

Wat wel of geen doping is ligt meer aan de beleidsmakers dan aan de producten.

Wat wel of geen doping is ligt meer aan de beleidsmakers dan aan de producten.

Gewoon grappig dat dat toen zo verdacht was terwijl het nu heel vaak basis in velen hun supplementenstack zit + effect van creatine is heel beperkt en zit gewoon in voeding. Wat met anabolen niet zo is :)

• #35.639

Waar kan ik dit terugkijken? als we sprake is van smaad of laster dan maak ik er zeker werk van.

Ik heb dit net gevonden maar daar komen wij niet specifiek in voor

Doping in de lift bij jongeren

Terug
Naar boven