AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

beste xxl, daarnet men bestelling ontvangen, maar er ontbreekt wat, 3x perfect oats van 1000 gram zat er niet bij

bestelling 907821

Wat is op dit moment de sterkste pre workout die je kan kopen bij xxl?

• Topic Starter Topic Starter
  • #35.604
beste xxl, daarnet men bestelling ontvangen, maar er ontbreekt wat, 3x perfect oats van 1000 gram zat er niet bij

bestelling 907821

O dat is niet best, ik wil je vragen even te mailen naar info@xxlnutrition.nl met deze gegevens erbij, ook even de namen wie de order verzameld en ingepakt heeft dat wordt het opgelost.

Wat is op dit moment de sterkste pre workout die je kan kopen bij xxl?

Dat is altijd een lastige ik vind 5150 van rich piana goed en onze nieuwe pre workout Der Hammer!

Die nieuwe pre workout van jullie is die een beetje vergelijkbaar met fully loaded qua stims?

Want had die eens geprobeerd in de sale en ik gebruik 3 scoops ipv 2 dan omdat ik normaal dmha of dmaa pre s pak maar moet zeggen ben echt aangenaam verrast over fully loaded.

Morgenvroeg ook maar eens 3 scoops pakken:D

moet ik ook nog toelichten dat ik dit bij dmaa pre's ook doe. vandaar ook dat ik het een goeie pwo vind

Ik pak bij "gewone" pwo meestal nog een schepje monster of een (halve) efidrine tablet (behalve bij Insane Mode...daar pak ik gewoon 2 scheppen van)...maar moet zeggen dat 3 scheppen fully loaded ook wel hun werk deden...was ondanks dat ik nachtdienst had gehad van 18:00-6:00 helder, gefocust en fit:thumbs:

Der Hammer is idd een prima pwo! Goeie samenstelling en doet wat het moet doen :)
Snap alleen de verpakking niet...60% is lucht en het gat is weer net te klein om je klauw fatsoenlijk in te krijgen om van de bodem te scoopen:emo:

• #35.610
Dit was ivm de zink , heb ik de nieuwe voorraad compleet gemist ?

Ik word er ook gek van, de levering is nu weer uitgesteld tot volgende week :mad:

Der Hammer is idd een prima pwo! Goeie samenstelling en doet wat het moet doen :)
Snap alleen de verpakking niet...60% is lucht en het gat is weer net te klein om je klauw fatsoenlijk in te krijgen om van de bodem te scoopen:emo:

Dat ben ik met je eens. Dit komt omdat de producent ons heeft aangegeven dat het in deze pot het beste paste. Nu blijkt na productie de pot eigenlijk wat te groot maar labels en alles zijn al klaar, dan kan je dat niet zomaar veranderen.

Dat ben ik met je eens. Dit komt omdat de producent ons heeft aangegeven dat het in deze pot het beste paste. Nu blijkt na productie de pot eigenlijk wat te groot maar labels en alles zijn al klaar, dan kan je dat niet zomaar veranderen.[/QUOTE]

Dat is logisch natuurlijk.

• #35.612

Belangrijkste is dat de werking goed is ;)

wanneer verwacht je dat de zink op voorraad is ? Is de Perfect Whey Protein net zo lekker als de delicious ?

• #35.616
Nou de xxl night protein choco-hazelnoot is erg lekker.

:)!!

Deze heb ik ook smaak erg lekker alleen krijg ik hem niet goed opgeklopt of klonters erin en hij word opeen heel erg dun
Met andere smaken nooit problemen mee gehad
Probeer m eens in de mixer te doen en laten staan van te voren in de koelkast

René, hebben jullie geen vitamine B1 (thiamine) meer? Meen me te herinneren dat jullie dit vorig jaar wel hadden?

Terug
Naar boven