Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is op dit moment de sterkste pre workout die je kan kopen bij xxl?

beste xxl, daarnet men bestelling ontvangen, maar er ontbreekt wat, 3x perfect oats van 1000 gram zat er niet bij
bestelling 907821
Wat is op dit moment de sterkste pre workout die je kan kopen bij xxl?
In de loop van volgende week komt deze weer binnen.
Die nieuwe pre workout van jullie is die een beetje vergelijkbaar met fully loaded qua stims?
Want had die eens geprobeerd in de sale en ik gebruik 3 scoops ipv 2 dan omdat ik normaal dmha of dmaa pre s pak maar moet zeggen ben echt aangenaam verrast over fully loaded.

moet ik ook nog toelichten dat ik dit bij dmaa pre's ook doe. vandaar ook dat ik het een goeie pwo vind
moet ik ook nog toelichten dat ik dit bij dmaa pre's ook doe. vandaar ook dat ik het een goeie pwo vind
Dit was ivm de zink , heb ik de nieuwe voorraad compleet gemist ?

Der Hammer is idd een prima pwo! Goeie samenstelling en doet wat het moet doen
Snap alleen de verpakking niet...60% is lucht en het gat is weer net te klein om je klauw fatsoenlijk in te krijgen om van de bodem te scoopen![]()
Dat ben ik met je eens. Dit komt omdat de producent ons heeft aangegeven dat het in deze pot het beste paste. Nu blijkt na productie de pot eigenlijk wat te groot maar labels en alles zijn al klaar, dan kan je dat niet zomaar veranderen.[/QUOTE]
Dat is logisch natuurlijk.

Die is prima, lag om 00:30 nog naar het plafond te staren![]()

wanneer verwacht je dat de zink op voorraad is ? Is de Perfect Whey Protein net zo lekker als de delicious ?
Nou de xxl night protein choco-hazelnoot is erg lekker.
!!
Probeer m eens in de mixer te doen en laten staan van te voren in de koelkastDeze heb ik ook smaak erg lekker alleen krijg ik hem niet goed opgeklopt of klonters erin en hij word opeen heel erg dun
Met andere smaken nooit problemen mee gehad