AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Iemand nog een tip voor een goede fatburner?
 
Die nieuwe pre workout van jullie is die een beetje vergelijkbaar met fully loaded qua stims?

Want had die eens geprobeerd in de sale en ik gebruik 3 scoops ipv 2 dan omdat ik normaal dmha of dmaa pre s pak maar moet zeggen ben echt aangenaam verrast over fully loaded.
 
Die nieuwe pre workout van jullie is die een beetje vergelijkbaar met fully loaded qua stims?

Want had die eens geprobeerd in de sale en ik gebruik 3 scoops ipv 2 dan omdat ik normaal dmha of dmaa pre s pak maar moet zeggen ben echt aangenaam verrast over fully loaded.

Ik vind het lastig om je daarin te adviseren. Der Hammer is hoog gedoseerd maar bevat geen echte rush stims (die mogen allemaal niet meer), toch vind ik het zelf een erg fijne booster. Hoe dit bij jou zal vallen durf ik niet te voorspellen.
 
Dammit, heb ik net mijn doos vol supplementen binnen, zit er een sample bij van jullie protein drink die zo lekker is dat ik nu WEER een nieuwe bestelling kan plaatsen:D
 
Hoe is de nieuwe smaak choco hazelnoot van night protein??
 
Dammit, heb ik net mijn doos vol supplementen binnen, zit er een sample bij van jullie protein drink die zo lekker is dat ik nu WEER een nieuwe bestelling kan plaatsen:D

:D

Hoe is de nieuwe smaak choco hazelnoot van night protein??

We krijgen goede reacties maar zelf heb ik liever Yoghurt Raspberry :zuip: alleen die is op. Het aroma is op :grumble:
 
:D



We krijgen goede reacties maar zelf heb ik liever Yoghurt Raspberry :zuip: alleen die is op. Het aroma is op :grumble:
Yoghurt Raspberry is een lekkere smaak in de whey delicious! Lijkt ook iets beter op te lossen tov de andere smaken. Maak altijd whey+melk+ gemalen havermout en bij de andere smaken durft er nog wel eens een klontje inzitten dan, bij Yoghurt Raspberry nooit :D
 
Hoe is de nieuwe smaak choco hazelnoot van night protein??

Ik vind m goed te doen. Is niet te zoet en soms heb ik bij "speciale" smaken dat ik halverwege de pot erop uitgekeken ben maar dat is bij deze niet het geval...
 
chocolade verveelt nooit...
 
hey xxl, wanneer komt [Link niet meer beschikbaar] binnen ?
 
Geschatte bezorgdatum
wo 28 jun.
tussen
08:00
en
21:30

niks gezien, hele dag thuis gezeten voor niks :( , ach ja, hopelijk morgen ....
 
Back
Naar boven