AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

  • ik heb sinds 2 weken last van iets rond mn elleboog. Weet niet of het het gewricht is of misschien iets van een pees ofzo. Zijn hier middeltjes voor die misschien zouden kunnen werken? Of is rust het enige goede

    Thanks
     
    ik heb sinds 2 weken last van iets rond mn elleboog. Weet niet of het het gewricht is of misschien iets van een pees ofzo. Zijn hier middeltjes voor die misschien zouden kunnen werken? Of is rust het enige goede

    Thanks

    ik zou even de elleboog proberen niet teveel te belasten, om de pijn heen trainen als dat kan. French press gedaan?

    g-french-press-barbell-lying-bodybuilding-target-muscles-marked-red-initial-final-steps-59331994.jpg
     
    Ja tijdje geleden idd skull crushers. Misschien die maar uit mn schema schrappen zodra het over is.
    Is dit niks toevallig? of is dit voor iets totaal anders.
    Glucosamine Pro
     
    Ik zit eraan te denken de whey delicious cocos te kopen, want: kokos :D

    Heb wel een vraagje. Koop al jaren bij myprotein de impact whey. Is de smaakintensiteit hiermee te vergekijken? Dit is namelijk wel het minimale wat ik wil.
     
    Ik zit eraan te denken de whey delicious cocos te kopen, want: kokos :D

    Heb wel een vraagje. Koop al jaren bij myprotein de impact whey. Is de smaakintensiteit hiermee te vergekijken? Dit is namelijk wel het minimale wat ik wil.

    Ik gebruik al een jaar of 2 de whey delicious ProudPizza. Maar dan de vanille smaak. Ik vind het erg lekker! Elke dag 30 gram door de yoghurt lekker lekker. Als de kokos ook zo lekker is dan komt het wel goed. Die heb ik zelf niet uitgeprobeerd want dat vind ik echt goor :p
     
    Ik gebruik al een jaar of 2 de whey delicious ProudPizza. Maar dan de vanille smaak. Ik vind het erg lekker! Elke dag 30 gram door de yoghurt lekker lekker. Als de kokos ook zo lekker is dan komt het wel goed. Die heb ik zelf niet uitgeprobeerd want dat vind ik echt goor :p

    Klinkt als een goede ervaring :)

    Vind je de smaak sterk genoeg? Soms heb ik een sample van MP gehad waarbij de smaak voor mij muf, weeïg en/of flauw was.

    Vind het namelijk zonde om voor 4-5 euro een sample zakje te kopen vanwege de verzendkosten die erbij komen.
     
    Wel dope dat je ook gewoon daadwerkelijk zulk advies geeft terwijl je de kans had om jullie producten te verkopen, respect!
     
    Ik zit eraan te denken de whey delicious cocos te kopen, want: kokos :D

    Heb wel een vraagje. Koop al jaren bij myprotein de impact whey. Is de smaakintensiteit hiermee te vergekijken? Dit is namelijk wel het minimale wat ik wil.
    Whey delicious smaken zijn allemaal erg goed ontwikkelt. Ik vind kokos persoonlijk niet lekker, omdat ik niet van kokos houdt.
     
    Ik zit eraan te denken de whey delicious cocos te kopen, want: kokos :D

    Heb wel een vraagje. Koop al jaren bij myprotein de impact whey. Is de smaakintensiteit hiermee te vergekijken? Dit is namelijk wel het minimale wat ik wil.
    Koop het samplepack van xxl? Kan je ineens de andere smaken ook proeven :D
     
    Whey delicious smaken zijn allemaal erg goed ontwikkelt. Ik vind kokos persoonlijk niet lekker, omdat ik niet van kokos houdt.

    Goed om te horen! Denk dat ik hem gewoon ga bestellen door de positieve reacties.

    Koop het samplepack van xxl? Kan je ineens de andere smaken ook proeven :D

    Ik blijf m'n whey bestellen bij MP omdat daar smaken bijzitten die me erg bevallen. Alleen nu zag ik de coconut bij xxl en wil ik specifiek die smaak heel graag :)
     
    Goed om te horen! Denk dat ik hem gewoon ga bestellen door de positieve reacties.



    Ik blijf m'n whey bestellen bij MP omdat daar smaken bijzitten die me erg bevallen. Alleen nu zag ik de coconut bij xxl en wil ik specifiek die smaak heel graag :)

    Gewoon bestellen PP
     
    Hay!

    Enig idee wanneer de Burners en Der Hammer pwo terug op voorraad zijn?
     
    Ja tijdje geleden idd skull crushers. Misschien die maar uit mn schema schrappen zodra het over is.
    Is dit niks toevallig? of is dit voor iets totaal anders.
    Glucosamine Pro

    Dit neem je normaal preventief (powerlifters onder andere). IK denk dat het komt door skull crushers eigenlijk is dat een elleboog crusher ;) . kijk het even aan, denk niet dat glucosamine je veel helpt nu.

    Ik zit eraan te denken de whey delicious cocos te kopen, want: kokos :D

    Heb wel een vraagje. Koop al jaren bij myprotein de impact whey. Is de smaakintensiteit hiermee te vergekijken? Dit is namelijk wel het minimale wat ik wil.

    cocos is top! zitten ook kleine cocosschilfers in. mogelijk kan je wat losse samples bestellen als je nog iets anders nodig hebt ook ;-)

    Wel dope dat je ook gewoon daadwerkelijk zulk advies geeft terwijl je de kans had om jullie producten te verkopen, respect!

    Ben niet zo van het aansmeren van producten, ten 1e hebben we dat niet nodig en ten 2e voel ik me daar zelf niet prettig bij. En advies geven hoort ook bij de service ;)

    Koop het samplepack van xxl? Kan je ineens de andere smaken ook proeven :D

    goede tip ;)

    Hay!

    Enig idee wanneer de Burners en Der Hammer pwo terug op voorraad zijn?

    Ik verwacht die beide deze week weer.
     
    cocos is top! zitten ook kleine cocosschilfers in. mogelijk kan je wat losse samples bestellen als je nog iets anders nodig hebt ook ;-)

    Ben erg benieuwd, pakketje komt morgen binnen! Dat er ook echt kokosschilfers inzitten klinkt als toppunt. Zal laten weten wat ik ervan vind :)
     
    Ja tijdje geleden idd skull crushers. Misschien die maar uit mn schema schrappen zodra het over is.
    Is dit niks toevallig? of is dit voor iets totaal anders.
    Glucosamine Pro

    Ik had tijdje geleden ook pijn in mijn ellebogen door skull crushers trouwens, gewoon even weekje rust met tricep oefeningen. Dan overgaan op cable pushdown of tricep extension, die oefeningen heb ik nog geen pijn door gekregen.


    XXL Nutrition : komt de msm poeder van swanson ook weer terug? Zou het wel super fijn vinden, jullie zijn dan de enige supplier nog in Nederland voor dat product en anders moet het uit een buitenlandse webshop besteld worden.
    Heb helaas zo'n gevoel dat die niet meer terugkomt aangezien hij al een aardig tijdje niet meer beschikbaar is :(.
     
    Ik had tijdje geleden ook pijn in mijn ellebogen door skull crushers trouwens, gewoon even weekje rust met tricep oefeningen. Dan overgaan op cable pushdown of tricep extension, die oefeningen heb ik nog geen pijn door gekregen.


    XXL Nutrition : komt de msm poeder van swanson ook weer terug? Zou het wel super fijn vinden, jullie zijn dan de enige supplier nog in Nederland voor dat product en anders moet het uit een buitenlandse webshop besteld worden.
    Heb helaas zo'n gevoel dat die niet meer terugkomt aangezien hij al een aardig tijdje niet meer beschikbaar is :(.

    Is weer op voorraad! MSM Poeder
     
    XXL Nutrition, Is het misschien mogelijk dat we in dit topic een vooraankondiging krijgen van komende kortingsacties zoals nu de 10% actie?

    Ik wil eigenlijk niet de zeikerige Nederlanders uit gaan hangen, maar ik had uiteraard een bestelling geplaatst zo een twee dagen voordat de korting kwam.

    Het zou fijn zijn als wij (als forumleden) daarvan op de hoogte kunnen zijn..:o
     
    Back
    Naar boven