Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

XXL Nutrition, Is het misschien mogelijk dat we in dit topic een vooraankondiging krijgen van komende kortingsacties zoals nu de 10% actie?

Ik wil eigenlijk niet de zeikerige Nederlanders uit gaan hangen, maar ik had uiteraard een bestelling geplaatst zo een twee dagen voordat de korting kwam.

Het zou fijn zijn als wij (als forumleden) daarvan op de hoogte kunnen zijn..:o

Goed plan! Soort aankondiging boven aan het forum ofzo...Ik denk dat een groot deel van de bestellingen toch uit de hoek van dit forum komen :D;)
 
Is dit nou gewoon puur toeval of heb je die net besteld na mijn reactie gelezen te hebben :D? I.i.g. bedankt!

Skatermarvin waar zie jij 10% korting?
Was alleen de 22e. Ik heb zelf de 20e besteld voor een kleine 200euro ;)
 
Hoi René, wanneer komt Fatkiller weer binnen? Misschien dat dat mij verder kan ondersteunen in wat extra vetverlies ;)
 
De bestelling is meteen geplaatst voor de MSM (en nog wat extraatjes) :). Eerste keer dat ik bij jullie bestel!
 
De cocos whey delicous is goed in smaak gevallen! Hij is gisteravond binnen gekomen en heb hem gelijk gebruikt. Warme havermout ervan gemaakt en pure choco stukjes erin gedaan, was net bounty :D

Enige nadeel vind ik dat de flakes niet zo aanwezig zijn in mijn beleving. Smaaksterkte zit goed.
 
De bestelling is meteen geplaatst voor de MSM (en nog wat extraatjes) :). Eerste keer dat ik bij jullie bestel!

ok thx!

De cocos whey delicous is goed in smaak gevallen! Hij is gisteravond binnen gekomen en heb hem gelijk gebruikt. Warme havermout ervan gemaakt en pure choco stukjes erin gedaan, was net bounty :D

Enige nadeel vind ik dat de flakes niet zo aanwezig zijn in mijn beleving. Smaaksterkte zit goed.

We hebben de flakes fijner gemaakt, waren toch veel mensen die de stukjes hinderlijk vonden met drinken. Zelf vond ik wel heel speciaal maar goed..
 
Ik heb eigenlijk wel weer eens zin in Speculoos whey zat ik mezelf net te bedenken. Kunnen jullie die niet tweemaal per jaar aanbieden? Of heel het jaar.
 
We hebben de flakes fijner gemaakt, waren toch veel mensen die de stukjes hinderlijk vonden met drinken. Zelf vond ik wel heel speciaal maar goed..

Kan het wel begrijpen bij het drinken dat dat vervelend kan zijn.
Achja, je zult als aanbieder toch moeten schipperen.
 
Een salted caramel whey lijkt me ook wel heul lekker!
 
Ik heb eigenlijk wel weer eens zin in Speculoos whey zat ik mezelf net te bedenken. Kunnen jullie die niet tweemaal per jaar aanbieden? Of heel het jaar.
De ijs variant van de speculaas van muscle meat was echt awesome!
 
Ik heb eigenlijk wel weer eens zin in Speculoos whey zat ik mezelf net te bedenken. Kunnen jullie die niet tweemaal per jaar aanbieden? Of heel het jaar.

We hebben nu tijdelijk Sex On the Beach en Pina Colade voor de zomer ;-) Whey Delicious

whey_delicious_sotb_fb_promo_2017_nl_v2.png
 
We hebben nu tijdelijk Sex On the Beach en Pina Colade voor de zomer ;-) Whey Delicious

whey_delicious_sotb_fb_promo_2017_nl_v2.png
Ja... goed dat die limited is. Mijn god, die écht niet om te drinken.. zal nog eens wat nieuws proberen. Deze gaat na 2 shakes, letterlijk de prullenbak in. :(
Volgende keer gewoon weer de choco/caramel..
 
Ja... goed dat die limited is. Mijn god, die écht niet om te drinken.. zal nog eens wat nieuws proberen. Deze gaat na 2 shakes, letterlijk de prullenbak in. :(
Volgende keer gewoon weer de choco/caramel..
Waar leek de smaak op?
 
Back
Naar boven