MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ja... goed dat die limited is. Mijn god, die écht niet om te drinken.. zal nog eens wat nieuws proberen. Deze gaat na 2 shakes, letterlijk de prullenbak in. :(
Volgende keer gewoon weer de choco/caramel..
Ik wil je vuilnisbak wel zijn hoor :D

Weet iemand toevallig of je whey protein mee kan nemen op vakantie en de v2 extreme workout ?
Ik ga morgen naar griekenland vandaar het is a geopend

Groet robin

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #35.727
Als ik vandaag bestel, heb ik het morgen dan nog :P? Gaat om Nederland (als friesland nederland is..)

Ik heb eigenlijk wel weer eens zin in Speculoos whey zat ik mezelf net te bedenken. Kunnen jullie die niet tweemaal per jaar aanbieden? Of heel het jaar.

Goed dat je het zegt. Ik maak er even 1

20170728_180154.jpg

Whey delicious - Speculaas is echt heel lekker. Ik ben er ook voor dat ik deze het hele jaar kan bestellen! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #35.733
Als ik vandaag bestel, heb ik het morgen dan nog :P? Gaat om Nederland (als friesland nederland is..)

Als je kan kiezen voor levering morgen dan moet het normaal ook op die tijd en dag geleverd worden.

Waar smaakt de sex on the beach globaal naar?

Perzik orange... de smaak van de cocktail sex on the beach

Whey delicious - Speculaas is echt heel lekker. Ik ben er ook voor dat ik deze het hele jaar kan bestellen! :D

We gaan die weer bestellen na de zomer ;)

Klinkt goed...goed in de gaten houden.

Waar smaakt de sex on the beach globaal naar?
Nou, niet naar de Sex on the beach cocktail helaas. Of ik ben te verwend met kwaliteit cocktails.
Ik vind het helaas een beetje chemisch smaken. Sinaasappel kauwgomballen ofzo.

Maargoed, voor het zelfde geld vindt jij het heerlijk.

Hey rene, mijn bestelling nr 931117 blijft maar in het post nl depot staan. Is al van dinsdag op de post gedaan. Begin me nu wel een beetje zorgen te maken.

Terug
Naar boven