Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Ik ga er achteraan Marina. Lijkt me wel een goede aanvulling ook. 500g verpakkingen?
Speltvlokken / roggevlokken / boekweitvlokken / gerstvlokken van Smaakt zijn allemaal 500 gram verpakkingen.
Quinoavlokken van Natures crops zijn per 310 gram... vaak rond 4 euro... Andere merken hebben grotere verpakkingen maar zijn dan meteen weer heel duur... Maar het zou een wolkome aanvulling zijn.

Zo heb ik ook van Smaakt gepofte rijst (zonder toevoegingen). 200 gram is dan 1,69.
Het is ook het enige merk wat ze zonder honing of iets dergelijke verkoopt.
 
Speltvlokken / roggevlokken / boekweitvlokken / gerstvlokken van Smaakt zijn allemaal 500 gram verpakkingen.
Quinoavlokken van Natures crops zijn per 310 gram... vaak rond 4 euro... Andere merken hebben grotere verpakkingen maar zijn dan meteen weer heel duur... Maar het zou een wolkome aanvulling zijn.

Zo heb ik ook van Smaakt gepofte rijst (zonder toevoegingen). 200 gram is dan 1,69.
Het is ook het enige merk wat ze zonder honing of iets dergelijke verkoopt.

ik ga even informeren en kijken of het prijstechnisch uitkomt. Ik ben ermee bezig
 
Hier ook. Zelfs met isolaat extreme problemen met mijn maag en darmen en gezien ik niet van zoet hou....
Liever goede kwaliteit en geen last!

Alleen erg jammer dan XXL geen glutenvrije ontbijtgranen hebben.
Van het merk Smaakt heb ik vaak boekweitvlokken en van Natures crops quinoavlokken en die zijn overal erg duur... Zou top zijn als zoiets ook in het assortiment zou komen.
Hier sluit ik me aan. Quinoavlokken van nature crops zijn erg lekker en een zegen voor mensen met glutenallergie die toch ook wel eens ontbijtgranen-achtig iets willen eten. Helaas duur! Dus als xxl hier passend antwoord op zou kn bieden, graag :)
 
Hier sluit ik me aan. Quinoavlokken van nature crops zijn erg lekker en een zegen voor mensen met glutenallergie die toch ook wel eens ontbijtgranen-achtig iets willen eten. Helaas duur! Dus als xxl hier passend antwoord op zou kn bieden, graag :)
Enige die ze nog aanbied is B&F... en dat nooit meer... en dan nog ruim 4 euro voor een zakje... :mad:
 
Als ik ze koop, dan is het bij AH. Maar gebeurt dus niet zo vaak :(
Bij onze AH zijn ze uit het assortiment.... en daarbij dan betaal je bijna 6 euro voor 310 gram... niet te doen als je 100 gram per keer moet gebruiken. :(
 
Je zou ook boekweitgrutten kunnen proberen, de structuur is minder prettig maar daar is wel goedkoper aan te komen.

Het zou mooi zijn als XXL het kan aanbieden, ik eet het ook elke dag bij mijn ontbijt.
 
Laatst bewerkt:
Je zou ook boekwietgrutten kunnen proberen, de structuur is minder prettig maar daar is wel goedkoper aan te komen.

Het zou mooi zijn als XXL het kan aanbieden, ik eet het ook elke dag bij mijn ontbijt.
Beetje lastig om in mijn sojayoghurt te gooien... :o ben ook lactose intolerant...
Gaat het me ook nog een forse tandarts rekening opleveren. :roflol:
 
Hoe bedoel je? Waarom zou je wel vlokken maar geen grutten kunnen eten?
 
Hoe bedoel je? Waarom zou je wel vlokken maar geen grutten kunnen eten?
Grutten moet je echt koken toch? en sojayoghurt koken lijkt me niet handig en smakelijk...
 
Geen idee of dat echt moet, ik eet ze vooral gewoon zo door mijn kwark. Daar vind ik grutten lekkerder bij, de vlokken eet ik met yoghurt.
 
Geen idee of dat echt moet, ik eet ze vooral gewoon zo door mijn kwark. Daar vind ik grutten lekkerder bij, de vlokken eet ik met yoghurt.
ik ga eens op zoek. :) dank je.
 
Wou afgelopen weekend Fat Killer - XXL Nutrition bestellen, was niet in voorraad.
Heb notification mailtje gekregen maandagochtend dat het er terug was, en heb dinsdag bestelling gedaan...
Om de dag erna te merken dat het in weekaanbieding ging en het 5€ goedkoper was :(
Kon dat niet in de notification mail gezet worden dat er beter een dag gewacht werd met bestellen :mad:
Het is misschien nooit veel bij elkaar, maar wel regelmatig dat ik bestel, en elke euro telt !
Not amused :mad:
 
Wou afgelopen weekend Fat Killer - XXL Nutrition bestellen, was niet in voorraad.
Heb notification mailtje gekregen maandagochtend dat het er terug was, en heb dinsdag bestelling gedaan...
Om de dag erna te merken dat het in weekaanbieding ging en het 5€ goedkoper was :(
Kon dat niet in de notification mail gezet worden dat er beter een dag gewacht werd met bestellen :mad:
Het is misschien nooit veel bij elkaar, maar wel regelmatig dat ik bestel, en elke euro telt !
Not amused :mad:

Dat is helaas niet mogelijk, daarbij is het vaak ook niet bekend dat iets in de aanbieding komt. Dit wordt vaak op de dag zelf besloten. Notificaties zijn ook automatisch, iedereen die zich inschrijft daarvoor krijgt automatisch een standaard email zodra dat product weer op voorraad komt. Dat een product in de aanbieding komt wat iemand net gekocht heeft is onlosmakelijk verbonden aan het geven van kortingen.
 
Ok, dat begrijp ik wel !

Andere vraag dan, ivm de gratis goody's: kan er niet bvb met een punten-systeem gewerkt worden ?

Ik bedoel daarmee dat ik regelmatig kleinere bestellingen doe, en steeds de eerste reeks goody's heb. Het zou leuk kunnen zijn om dat wat op te sparen, en dan een grotere/betere goody te kunnen kiezen :D
En ineens een grotere bestelling doen gaat niet altijd, want vandaag is de whey op, volgende week de zma, dan weer de Pam, daarna weer wat anders, en als ik alles opspaar voor 1 bestelling kom ik enkele weken vanalles te kort :)

Just a thought !

Wel blij met dat we goody's kunnen krijgen hé ! :)
 
Ok, dat begrijp ik wel !

Andere vraag dan, ivm de gratis goody's: kan er niet bvb met een punten-systeem gewerkt worden ?

Ik bedoel daarmee dat ik regelmatig kleinere bestellingen doe, en steeds de eerste reeks goody's heb. Het zou leuk kunnen zijn om dat wat op te sparen, en dan een grotere/betere goody te kunnen kiezen :D
En ineens een grotere bestelling doen gaat niet altijd, want vandaag is de whey op, volgende week de zma, dan weer de Pam, daarna weer wat anders, en als ik alles opspaar voor 1 bestelling kom ik enkele weken vanalles te kort :)

Just a thought !

Wel blij met dat we goody's kunnen krijgen hé ! :)

Je kan ook gewoon een goedkoper merk kopen. Ik doe dat ook altijd en mijn ervaring is dat die eigenlijk best wel in de buurt komen van duurdere merken. Soms vindt ik die zelfs beter.
 
Ok, dat begrijp ik wel !

Andere vraag dan, ivm de gratis goody's: kan er niet bvb met een punten-systeem gewerkt worden ?

Ik bedoel daarmee dat ik regelmatig kleinere bestellingen doe, en steeds de eerste reeks goody's heb. Het zou leuk kunnen zijn om dat wat op te sparen, en dan een grotere/betere goody te kunnen kiezen :D
En ineens een grotere bestelling doen gaat niet altijd, want vandaag is de whey op, volgende week de zma, dan weer de Pam, daarna weer wat anders, en als ik alles opspaar voor 1 bestelling kom ik enkele weken vanalles te kort :)

Just a thought !

Wel blij met dat we goody's kunnen krijgen hé ! :)

We werken aan een puntensysteem, daarbij blijven de goodies van 25 en 60euro ook. Maar spaar je ook punten. Deze punten kan je inwisselen voor allerlei dingen (moeten we nog uitwerken). Daarbij kunnen we acties houden met extra punten bij bepaalde producten. Hier zicht nog wel wat denkwerk en programmeerwerk in, maar verwacht wel dat dit voor het einde van dit jaar actief is.
 
We werken aan een puntensysteem, daarbij blijven de goodies van 25 en 60euro ook. Maar spaar je ook punten. Deze punten kan je inwisselen voor allerlei dingen (moeten we nog uitwerken). Daarbij kunnen we acties houden met extra punten bij bepaalde producten. Hier zicht nog wel wat denkwerk en programmeerwerk in, maar verwacht wel dat dit voor het einde van dit jaar actief is.

Great ! Kunnen we sparen voor XXL handdoek of sporttas of dergelijke, zou super zijn ! (en gelijk reclame maken :D)
 
Back
Naar boven