XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Is er ondertussen al iets bekend over Der Hammer, en wanneer deze op voorraad komt?
 
Waar baseer jij dit op ? Ik ben het niet helemaal eens met je uitspraak. Verschillende studies geven aan dat Bcaa enige vorm van spierafbraak tegen gaat.
Als je niet in de ochtend en fasted traint, zie ik het voordeel niet van bcaa's. Bcaa's zijn 'afgebroken' eiwitten dus als je consequent genoeg eiwitten binnen hebt, zal je niet echt iets hebben aan bcaa's.
 
Hoi Rene

Ik ga naast het fitness ook mma beoefenen 2 keer in de week. welke BCAA'S kan ik het beste pakken om de spiermassa enigszins te beschermen ? Ik zie ook verschillende verhoudingen

Meningen lopen nogal uiteen hierover. Zelf zou ik EAS aanraden (heb daar zelf goede ervaringen mee en merk verschil wanneer ik het wel en niet neem) > Essential Amino Stack

hoi, weten jullie toevallig wanneer deze weer terug binnen komt? (capsulevorm)

Beta-Alanine Carno Rush

Olimp moet nog besteld worden, ik verwacht eind volgende week.

Is er ondertussen al iets bekend over Der Hammer, en wanneer deze op voorraad komt?

Er mist een ingrediënt hoorde ik van de producent, maar deze verwachten ook weer voor eind volgende week.
 
Wilde graag een sample van relax bestellen. Staat wel bij proefverpakking/sample alleen die optie bestaat niet. Kan alleen een hele pot kiezen? Komt de sample nog terug?
 
Wilde graag een sample van relax bestellen. Staat wel bij proefverpakking/sample alleen die optie bestaat niet. Kan alleen een hele pot kiezen? Komt de sample nog terug?

is phenibut niet verboden?
 
Wilde graag een sample van relax bestellen. Staat wel bij proefverpakking/sample alleen die optie bestaat niet. Kan alleen een hele pot kiezen? Komt de sample nog terug?
Klopt inderdaad. De samples zijn niet meer beschikbaar. Ik heb het nu ook weggehaald in de categorie proefverpakkingen/samples.
 
Klopt inderdaad. De samples zijn niet meer beschikbaar. Ik heb het nu ook weggehaald in de categorie proefverpakkingen/samples.
Helaas:p

Nog aanbevelingen voor langduriger gebruik? Met name voor stemming en daarnaast af en toe slaapproblematiek wat daarbij opspeelt. Zat zelf te denken aan tryptofaan.
 
Helaas:p

Nog aanbevelingen voor langduriger gebruik? Met name voor stemming en daarnaast af en toe slaapproblematiek wat daarbij opspeelt. Zat zelf te denken aan tryptofaan.
Tryptofaan is prima. Kijk ook eens naar Xtreme GH. Erg goed en uitgebreid supplement :)
 
Helaas:p

Nog aanbevelingen voor langduriger gebruik? Met name voor stemming en daarnaast af en toe slaapproblematiek wat daarbij opspeelt. Zat zelf te denken aan tryptofaan.

Kijk eens naar 5 htp vele hebben er baat bij.
 
Helaas:p

Nog aanbevelingen voor langduriger gebruik? Met name voor stemming en daarnaast af en toe slaapproblematiek wat daarbij opspeelt. Zat zelf te denken aan tryptofaan.

Tryptofaan is wel nice, Maar op een gegeven moment gaat je lichaam het enkel voor andere processen dan serotonine aanmaak gebruiken.
Als je meer wil aanmaken zou je naar 5 HTP kunnen gaan kijken maar dan moet je wel voorzichtig zijn aangezien je ook teveel kan aanmaken.

Een grote mood boost moet je hier niet van verwachten. Dan zou je toch naar dingen als caffeïne, phenibut, l-theanine, nootropics (noopept bijvoorbeeld) en nog wat stimulanten.
Voor slaap melatonine, magnesium & zink, l-theanine, l-tryptofaan/5-htp etc.

Volgens Tim Ferriss zou rauwe appelazijn met rauwe honing voor het slapen gaan wonderen moeten verrichten.
 
Tryptofaan is wel nice, Maar op een gegeven moment gaat je lichaam het enkel voor andere processen dan serotonine aanmaak gebruiken.
Als je meer wil aanmaken zou je naar 5 HTP kunnen gaan kijken maar dan moet je wel voorzichtig zijn aangezien je ook teveel kan aanmaken.

Een grote mood boost moet je hier niet van verwachten. Dan zou je toch naar dingen als caffeïne, phenibut, l-theanine, nootropics (noopept bijvoorbeeld) en nog wat stimulanten.
Voor slaap melatonine, magnesium & zink, l-theanine, l-tryptofaan/5-htp etc.

Volgens Tim Ferriss zou rauwe appelazijn met rauwe honing voor het slapen gaan wonderen moeten verrichten.

Is het niet zo dat je daarom na een x aantal weken een pauze in moet lassen?

Denk dat ik toch wel eerst de tryptofaan probeer. Heb iets rustgevenders nodig en geen cafeïne dingen:p
 
Is het niet zo dat je daarom na een x aantal weken een pauze in moet lassen?

Denk dat ik toch wel eerst de tryptofaan probeer. Heb iets rustgevenders nodig en geen cafeïne dingen:p

Pauze is nergens voor nodig, of had je het over 5 htp?

Dan zal tryptofaan niet veel doen. Rustgevende dingen zijn l-theanine en phenibut (ik zou met phenibut wel rustig aan doen). L-tryptofaan maakt gewoon serotonine aan, wat in de longrun voor betere slaap zou kunnen zorgen door de melatonine (l-tryptofaan -> 5-htp -> serotonine -> melatonine).
 
Ik ben even een paar dagen naar Italië een medewerker neemt het even over hier tot volgend week dinsdag. Heb even een korte break nodig :wave2:
 
de echte pizza's met nationale kruiden
 
.
 
Laatst bewerkt:
Wanneer verwacht je die nieuwe pwo 235u? En heb je daar een volledige ingedrientenlijst van, dus hoeveel citrulline en beta aline etc er precies inzit?
 
Back
Naar boven