AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Wanneer verwacht je die nieuwe pwo 235u? En heb je daar een volledige ingedrientenlijst van, dus hoeveel citrulline en beta aline etc er precies inzit?
Het gaat zeker nog zo'n 2 a 3 weken duren voordat deze binnen komt. Op dit moment moet je het even doen met de info op de site ;)
 
Leuke Foodactie René!! thnxs :)
 
Ik doe mijn pillen in jullie handige doosje. Ze verkleuren wel snel of worden zacht( de omegas)
Mijn vraag is of dat niet de kwaliteit beinvloed. Zeker de multis en vit c en d veranderen zeer van kleur.
 
Ik doe mijn pillen in jullie handige doosje. Ze verkleuren wel snel of worden zacht( de omegas)
Mijn vraag is of dat niet de kwaliteit beinvloed. Zeker de multis en vit c en d veranderen zeer van kleur.

Doe ik ook maar wel licht en luchtdicht...donkere plaats ...geen probleem mee :nope:
 
Ontzettend bedankt voor de supplementen en kleding die ik d.m.v. de Big-T memorial contest heb weten te winnen:
Heb er een paar stingrays van gekocht en een hoop andere dingen:
IMG_20170812_114437_742.jpg

20170814_184335.jpg


Edit: de pindakaas stond al beneden in de kast en smaakte ontzettend goed:D 1 maaltijd van Chef le Gain al opgegeten. Ik zat er aardig vol van wat positief is voor mij met mn eetlust
20170814_184917.jpg


De Phenibut geeft een ontzettende feel good gevoel/ licht euphorisch
 
Doe ik ook maar wel licht en luchtdicht...donkere plaats ...geen probleem mee :nope:
In een dichte vak in mn tas zit het doosje.
Of is het de bedoeling het er maar een paar dagen in te laten?
 
In een dichte vak in mn tas zit het doosje.
Of is het de bedoeling het er maar een paar dagen in te laten?
Neem alleen een dagdosis mee...
 
Ontzettend bedankt voor de supplementen en kleding die ik d.m.v. de Big-T memorial contest heb weten te winnen:
Heb er een paar stingrays van gekocht en een hoop andere dingen:
Bekijk bijlage 378880
Bekijk bijlage 378881

Edit: de pindakaas stond al beneden in de kast en smaakte ontzettend goed:D 1 maaltijd van Chef le Gain al opgegeten. Ik zat er aardig vol van wat positief is voor mij met mn eetlust
Bekijk bijlage 378882

De Phenibut geeft een ontzettende feel good gevoel/ licht euphorisch
Proficiat!
Coole schoenen!

Hoe smaakt die peanut butter? Lijkt me wel een interessant product.
 
Proficiat!
Coole schoenen!

Hoe smaakt die peanut butter? Lijkt me wel een interessant product.
Dankje. Ze laten m'n mini kuitjes groter lijken op 1 of andere manier:o

Zoals pindakaas hoort te smaken . Dus niet zo dik als calvé wat vol zit met suikers en andere stofjes. Is ook goed smeerbaar.

Ben eigenlijk wel benieuwd wat erin zit waardoor het per 100 gram 22 gram meer eiwit bevat tegenover andere pindakaas. Zou het simpelweg het weghalen van wat vet ervoor zorgen dat de ratio van eiwitten hoger wordt? Of zit er iets van eiwitpoeder doorheen?
 
Misschien is dat de truuk.
Neem alleen een dagdosis mee...
Maar wil toch wel weten of de pillen goed zijn als ze van kleur of hardheid veranderen.
 
Dankje. Ze laten m'n mini kuitjes groter lijken op 1 of andere manier:o

Zoals pindakaas hoort te smaken . Dus niet zo dik als calvé wat vol zit met suikers en andere stofjes. Is ook goed smeerbaar.

Ben eigenlijk wel benieuwd wat erin zit waardoor het per 100 gram 22 gram meer eiwit bevat tegenover andere pindakaas. Zou het simpelweg het weghalen van wat vet ervoor zorgen dat de ratio van eiwitten hoger wordt? Of zit er iets van eiwitpoeder doorheen?
Calve en zo hebben een hoop toegevoegde palmolie/vet. Dit bevat geen eiwitten.

Pindakaas met meer pinda bevatten dus altijd meer eiwitten.
 
Zoals pindakaas hoort te smaken . Dus niet zo dik als calvé wat vol zit met suikers en andere stofjes. Is ook goed smeerbaar.

Ben eigenlijk wel benieuwd wat erin zit waardoor het per 100 gram 22 gram meer eiwit bevat tegenover andere pindakaas. Zou het simpelweg het weghalen van wat vet ervoor zorgen dat de ratio van eiwitten hoger wordt? Of zit er iets van eiwitpoeder doorheen?

Dit staat op de site, staat het niet op het potje?

Pindakaas met whey isolaat - 48,2% eiwit!
 
Dit staat op de site, staat het niet op het potje?
Dit is zo'n impuls aankoop geweest:D
Wel chil dat de eiwitten beter opgenomen worden, eiwitten uit pinda's worden maar voor 40-45% opgenomen(bioavailability). Alleen jammer dat het isolaat is.
 
Calve en zo hebben een hoop toegevoegde palmolie/vet. Dit bevat geen eiwitten.

Pindakaas met meer pinda bevatten dus altijd meer eiwitten.
Dat is ook wat ik dacht. Blijkbaar zit er toch isolaat in
 
Dit staat op de site, staat het niet op het potje?
Op de pot Calvé met stukjes pinda alsook de pot Light staan geen ingrediënten. De light bevat meer kh maar minder suikers en bevat ook minder vetten en ietsje minder eiwitten dan die met stukjes.
Ik vind het echt vreemd dat er geen ingrediënten op staan.
Wel heel netjes dat ze het bij XXL dan wel doen.:thumbup:
 
Nu ik de light eens vergelijk met normaal is de light helemaal zo slecht nog niet. Ze hebben extra vezelfs toegevoegd en wat minder olie..

Ik vond die light pindakaas zo droog als Sinterklaas z'n hol...plakt je bek helemaal van aan elkaar.
 
Back
Naar boven