AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik heb een probleempje met jullie Delicious Protein Pudding.
Wat een rommel geeft dat om die te maken. Ik gebruik 250ml soja melk en 40g poeder. Ik warm de melk zelf een heel klein beetje op voor ik er het poeder in doe (20sec in de microgolf/magentron).
Maar de pudding is al bijna opgesteven voor ik 'm kan uitgieten in een kommetje. De helft blijft gewoon in de shakebeker hangen en dat moet je er dan weer met een spatel uit halen.
Echt een gedoe.
Als ik koude melk of koud water gebruik is het nog veel erger.
Wat doe ik verkeerd????

Wat een rommel geeft dat om die te maken. Ik gebruik 250ml soja melk en 40g poeder. Ik warm de melk zelf een heel klein beetje op voor ik er het poeder in doe (20sec in de microgolf/magentron).
Maar de pudding is al bijna opgesteven voor ik 'm kan uitgieten in een kommetje. De helft blijft gewoon in de shakebeker hangen en dat moet je er dan weer met een spatel uit halen.
Echt een gedoe.
Wat doe ik verkeerd????

Ik doe gewoon (koude) melk in een kommetje en daar dan de poeder bij, roeren en klaar...kan je in principe meteen al eten dan heeft het een btje een vla consistentie of nog ff in de koelkast dan wordt t wat steviger...

Ik gebruik er een afsluitbaar (curver) bakje voor, poeder afwegen, melk erbij, deksel er op en goed schudden. Zo de koelkast in en dan uit het bakje eten, het mengt prima zo, dus ook geen klontjes oid.

• Topic Starter Topic Starter
  • #36.024
Echt een gedoe.
Wat doe ik verkeerd????

ja het is direct al redelijk stijf maar dat is ook de bedoeling van de pudding. Ik maak het altijd in een shaker met koude melk en kan het nog wel altijd uitgieten in een glas. Mogelijk iets meer melk toevoegen?

Welke smaken hebben jullie?
Als ik de cappuccino in een kommetje doe en roer krijg ik altijd klonters. Vandaar dat ik een shaker gebruik.
Met de vanille heb ik het nog niet geprobeerd. Misschien toch eens doen.

Ja, iets meer melk zou kunnen helpen.
De pudding op zich is super lekker dus het zou jammer zijn moest ik 'm uit mijn lijst met tussendoortjes schrappen vanwege het geknoei om 'm te maken.

Volgende poging: meer melk! :)

lauw/warm water of melk zijn minder/geen klonters

Gewoon met staafmixer in een grote kom met melk doen, mixer aanzetten en poeder langzaam toevoegen.

Kheb sinds kort ook een staafmixer...ideaal

Kheb sinds kort ook een staafmixer...ideaal

Sommigen klagen alleen dat lastig schoonmaken is.. Gewoon als hetgeen waarin je wat gemixt hebt leeg is warm water er in gooien met wat afwasmiddel en dat nog even mixen :o

Spoel hem zelf alleen maar even om zodat t er schoon uit ziet. Bacteriën hebben toch vocht nodig om te overleven dus als je niks ziet is er ook niks wat vochtig blijft :o

begint wel Te meuren zonder zeep...

Ik heb net een bestelling geplaatst en zie in de bevestiging dat er twee keer mijn huisnummer er op staat 91 91 achter straatnaam.

Bestelnummer
977277

Kan je ervoor zorgen dat het gecorrigeerd wordt?

• Topic Starter Topic Starter
  • #36.034
Ik heb net een bestelling geplaatst en zie in de bevestiging dat er twee keer mijn huisnummer er op staat 91 91 achter straatnaam.

Bestelnummer
977277

Kan je ervoor zorgen dat het gecorrigeerd wordt?

aangepast! je had 2x je huisnummer ingevuld .

Top bedankt.
Perfect Rice powder is toch gewoon gemalen zilvervliesrijst? Zonder suiker of andere toevoegingen?

Echt een gedoe.
Wat doe ik verkeerd????
gewoon klaarmaken in shakebeker en even in koelkast en daarna uit shakebeker lepelen? zo deed ik het iig altijd

gewoon klaarmaken in shakebeker en even in koelkast en daarna uit shakebeker lepelen? zo deed ik het iig altijd
Dat is een optie.
Maar lekker genieten van een puddinkje is toch altijd leuker als je 'm uit een kommetje kan eten.:)

Welk eiwit poeders hebben ongeveer dezelfde dikte als de night protein (100% casein)?
De smaken die ik wil zijn momenteel niet beschikbaar in de casein versie (vanille of cookies & cream).

Ik voeg het vaak toe aan platte kaas om het stroperig te maken, maar met whey lukt dat niet.

Welk eiwit poeders hebben ongeveer dezelfde dikte als de night protein (100% casein)?
De smaken die ik wil zijn momenteel niet beschikbaar in de casein versie (vanille of cookies & cream).

Ik voeg het vaak toe aan platte kaas om het stroperig te maken, maar met whey lukt dat niet.

Caseine eiwitten zijn dikker dan whey eiwitten dus je zal toch aan de caseine moeten om het zelfde effect te bereiken...

Eventueel zou je kunnen proberen om t met whey te doen en nog in de koelkast te zetten maar verwacht niet dat dat helpt :o

Terug
Naar boven