Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Mijn vriendin neemt altijd 5-HTP voor het slapengaan maar ik kwam nu deze tegen: L-Tryptofaan
Is dat eventueel een goede vervanging of niet ?

Ik had er wel redelijk goede ervaring mee
Beste rustig opbouwen in dosering bv naar een max van 3gr over een kuurtje van bv 1 mnd.
Poeder kan je mooi doseren maar is moeilijker verkrijgbaar
Dan een pauze inlassen anders werkt het niet/minder
Een voorloper van serotine ..wel op een lege maag innemen
Misschien vindt je goede revieuws / info Cools

Een kleine opmerking over de tracking links van postnl

Als je bestelt en de levering is in België; dan werkt de tracking link niet.

De link krijg je als dit:

h t t p s://jouw.postnl.nl/?D=NL&T=C#!/track-en-trace/TRACKINGNR/NL/POSTCODE

terwijl het dit moet zijn

h t t p s://jouw.postnl.nl/?D=NL&T=C#!/track-en-trace/TRACKINGNR/BE/POSTCODE

Wel handig voor de mensen die hun bestelling in de gaten wilen houden.

EDIT:
Zie juist dat de link in een andere mail (melding dat ze vandaag leveren) wel werkt. Het gaat dus over de eerste mail over dat de betelling verzonden is waar deze niet werkt. Of dit bij jullie ligt of Postnl zelf weet ik niet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #36.065
Wanneer komen de roze shakebekers er weer?

Nohomo :roflol:

dat gaat nog even duren helaas, verwacht zeker nog 6 weken....

Bedankt!

Dan kun je binnenkort een bestelling cookies&cream verwachten ;)

:thumbs:

Mijn vriendin neemt altijd 5-HTP voor het slapengaan maar ik kwam nu deze tegen: L-Tryptofaan
Is dat eventueel een goede vervanging of niet ?

Zie hieronder ;)

Ik had er wel redelijk goede ervaring mee
Beste rustig opbouwen in dosering bv naar een max van 3gr over een kuurtje van bv 1 mnd.
Poeder kan je mooi doseren maar is moeilijker verkrijgbaar
Dan een pauze inlassen anders werkt het niet/minder
Een voorloper van serotine ..wel op een lege maag innemen
Misschien vindt je goede revieuws / info Cools

Een kleine opmerking over de tracking links van postnl

Als je bestelt en de levering is in België; dan werkt de tracking link niet.

De link krijg je als dit:

h t t p s://jouw.postnl.nl/?D=NL&T=C#!/track-en-trace/TRACKINGNR/NL/POSTCODE

terwijl het dit moet zijn

h t t p s://jouw.postnl.nl/?D=NL&T=C#!/track-en-trace/TRACKINGNR/BE/POSTCODE

Wel handig voor de mensen die hun bestelling in de gaten wilen houden.

EDIT:
Zie juist dat de link in een andere mail (melding dat ze vandaag leveren) wel werkt. Het gaat dus over de eerste mail over dat de betelling verzonden is waar deze niet werkt. Of dit bij jullie ligt of Postnl zelf weet ik niet.

Dat moet iets bij PostNL zijn, ik heb het doorgestuurd en ze zijn het nu aan het uitzoeken, bedankt!

Xxl op shirtje van Gerges en het broekje. Pff highkick ko
Goeie foto :)

IMG-20170930-WA0057.jpeg

Laatst bewerkt:
Zaterdag besteld en meteen overgeschreven, ik heb wel een bestellingsbevestiging gekregen maar geen betaalbevestiging of bevestiging dat het verzonden is 982758

Edit, het is onderweg :thumbs:

Laatst bewerkt:
René, hebben jullie weleens nagedacht over DIM supplement, of hebben jullie iets soortgelijks in het assortiment?
Ik hoor hier tegenwoordig vrij aardige berichten over mbt de algehele hormoonhuishouding bij zowel vrouwen als mannen.

Gelijk een bezoekje aan de groente-man brengen ...Neem wel een grote tas mee :)

Wat zijn de grote verschillen tussen Der Hammer en 235U?
Bij 235U zie ik ook meer calorieen, vooral uit eiwit.
Komen deze dan uit de citrulline etc?
Bij Der Hammer zit er ook 6gram citrulline in, maar deze worden niet gerekend als eiwit?

• #36.072
Zaterdag besteld en meteen overgeschreven, ik heb wel een bestellingsbevestiging gekregen maar geen betaalbevestiging of bevestiging dat het verzonden is 982758

Edit, het is onderweg :thumbs:

ok mooi.

René, hebben jullie weleens nagedacht over DIM supplement, of hebben jullie iets soortgelijks in het assortiment?
Ik hoor hier tegenwoordig vrij aardige berichten over mbt de algehele hormoonhuishouding bij zowel vrouwen als mannen.

Alle geconcentreerde DIM supplementen zijn synthetisch en verboden als NOVEL food.

Gelijk een bezoekje aan de groente-man brengen ...Neem wel een grote tas mee :)

Brocoli ;)

Wat zijn de grote verschillen tussen Der Hammer en 235U?
Bij 235U zie ik ook meer calorieen, vooral uit eiwit.
Komen deze dan uit de citrulline etc?
Bij Der Hammer zit er ook 6gram citrulline in, maar deze worden niet gerekend als eiwit?

Der Hammer is zwaarder gedoseerd heeft ook wat andere ingrediënten. Er is geen EU richtlijn over de telling van de kcal's uit citrulline en dergelijke. Deze pre workouts komen elk van een andere producent van ons die denk ik anders omgaat met deze berekening.

Top, blijf lekker bij Der Hammer dan :D
Heb steeds top trainingen wanneer ik deze gebruik

• #36.075
ga gewoon gezond eten ipv een ondergedoseerd pilletje waar je veel teveel voor betaald

Laat oestrogenen het roer in je lichaam niet overnemen

Grote vriend.... geldt dat dan niet voor alle supplementen... m.a.w. als iedereen alles uit voeding haalt kan XXL haar deuren wel sluiten :eyes:

Ik weet wat DIM is en waar het uit vervaardigd wordt, maar het zou wellicht een waardevolle aanvulling kunnen zijn voor mannen en vrouwen met een verstoorde hormoonhuishouding (bijvoorbeeld vrouwen in de overgang, na een AAS-kuurtje, etc).

Nee geldt niet voor alle supplementen Als je het zo zwart wit bekijkt.
Je hebt natuurlijk je basics wel degelijk nodig

Mensen met een verstoorde hormoonhuishouding...krijgen echt geen DIM pilletje voorgeschreven van de HA

Ik wil hier best over verder discussiëren hoor, maar denk niet dat we daarmee een steek verder komen.

Verder zeg ik ook niet dat DIM dé oplossing is mbt hormoontjes, daarom ook de vraag aan de expert hier.

Rene kan je daar ook niet bij helpen haha
Ik zou een bloedtest doen en naar een endocrinoloog gaan
als je de verwijzing krijgt van je HA is ook nog maar de vraag bij ...kan jezelf ook bedenken

Terug
Naar boven