Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Welk eiwit poeders hebben ongeveer dezelfde dikte als de night protein (100% casein)?
De smaken die ik wil zijn momenteel niet beschikbaar in de casein versie (vanille of cookies & cream).

Ik voeg het vaak toe aan platte kaas om het stroperig te maken, maar met whey lukt dat niet.

all day protein wordt ook dikker als whey > All Day Protein
 
Vandaag en morgen (25-26 september) 10% korting bij XXL Nutrition.

Gebruik de kortingscode: NAZOMER10

lg_10_KORTINGSAKTIE-%2825-09-17%29-SITE_SALE_HEADER-%28NL%29.jpg
 
Speltvlokken / roggevlokken / boekweitvlokken / gerstvlokken van Smaakt zijn allemaal 500 gram verpakkingen.
Quinoavlokken van Natures crops zijn per 310 gram... vaak rond 4 euro... Andere merken hebben grotere verpakkingen maar zijn dan meteen weer heel duur... Maar het zou een welkome aanvulling zijn.

Zo heb ik ook van Smaakt gepofte rijst (zonder toevoegingen). 200 gram is dan 1,69.
Het is ook het enige merk wat ze zonder honing of iets dergelijke verkoopt.

ik ga even informeren en kijken of het prijstechnisch uitkomt. Ik ben ermee bezig
Is hier al eens meer nieuws over?
Heb het al regelmatig gevraagd maar nog steeds niets over gehoord..
 
Is hier al eens meer nieuws over?
Heb het al regelmatig gevraagd maar nog steeds niets over gehoord..

We zien dat goede quinoa maar ook goede kwaliteit spelt duur is inkoop, lastig om dat voor een scherpe prijs aan te bieden. Heb ook een mooie mix gezien maar ook dat wordt niet echt voordeliger. Ik ga onze product developer nog eens laten rondvragen, vorige keer heb ik dat zelf gedaan. Hij heeft wat andere connecties nog.
 
Hey Rene,

Gisteren besteld en mail gekregen dat dit met postnl vandaag geleverd ging worden. Als ik nu de track en trace nakijk krijg ik de melding dat de levering niet gekend is bij postnl?

Bestel nr 977363
 
De Mars whey maar eens proberen...met nog wat andere zaken natuurlijk :o
 
Die lichtsauzen van jullie zijn top. Ik heb vroeger wat van een Amerikaans merk geprobeerd (Walden Farm meen ik), dat smaakte nergens naar. Die van jullie flikker ik nu overal op.
 
Die lichtsauzen van jullie zijn top. Ik heb vroeger wat van een Amerikaans merk geprobeerd (Walden Farm meen ik), dat smaakte nergens naar. Die van jullie flikker ik nu overal op.
sambal bij
 
Hey Rene,

Gisteren besteld en mail gekregen dat dit met postnl vandaag geleverd ging worden. Als ik nu de track en trace nakijk krijg ik de melding dat de levering niet gekend is bij postnl?

Bestel nr 977363

Zijn wat problemen met de bezorging in België, alles is wel verzonden en postNL is ermee bezig :o

De Mars whey maar eens proberen...met nog wat andere zaken natuurlijk :o

:thumbs:

Die lichtsauzen van jullie zijn top. Ik heb vroeger wat van een Amerikaans merk geprobeerd (Walden Farm meen ik), dat smaakte nergens naar. Die van jullie flikker ik nu overal op.

Sauzen zijn top! Komen nog meer smaken van!
 
Zijn wat problemen met de bezorging in België, alles is wel verzonden en postNL is ermee bezig :o



:thumbs:



Sauzen zijn top! Komen nog meer smaken van!
Klopt! Vandaag aangekomen :D
 
Gisteren weer een bestelling binnen gekregen en wat nieuwe item geprobeerd. De 0% pannenkoekensiroop is wel aardig, je proeft wel duidelijk dat het geen stroop is, maar voor 0kcal is het niet slecht. De stevia flavor drops aardbei is echt geweldig, zojuist een groene smoothie er mee aangezoet en dan smaakt die stukken beter.
 
Hallo Rene,

Hoeveel eiwit bevat de night protein precies in de smaken chocolade en cookies & cream?

alvast bedankt.
 
Had voor het eerst de Night Protein besteld in de smaak chocolade/hazelnoot, smaakt echt top!
 
Zending weer op de gewenste dag en tijd geleverd en helemaal compleet. Vrouw helemaal happy met de gouden thermofles :emo:
 
Gisteren weer een bestelling binnen gekregen en wat nieuwe item geprobeerd. De 0% pannenkoekensiroop is wel aardig, je proeft wel duidelijk dat het geen stroop is, maar voor 0kcal is het niet slecht. De stevia flavor drops aardbei is echt geweldig, zojuist een groene smoothie er mee aangezoet en dan smaakt die stukken beter.

Ik moet zeggen dat ik van alle 0% siropen de pannenkoekensiroop de minste vind, de andere smaken zijn echt goed :thumbs:

Hallo Rene,

Hoeveel eiwit bevat de night protein precies in de smaken chocolade en cookies & cream?

alvast bedankt.

86,3% en 86,6%

Had voor het eerst de Night Protein besteld in de smaak chocolade/hazelnoot, smaakt echt top!

aha goed om te horen!

Zending weer op de gewenste dag en tijd geleverd en helemaal compleet. Vrouw helemaal happy met de gouden thermofles :emo:

thx, succes ermee!
 
Wanneer komen de roze shakebekers er weer?

Nohomo :roflol:
 
Back
Naar boven