AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Ik heb door de jaren heen al een aantal verschillende shakers van XXL geprobeerd en ze lekken bij mij allemaal niet... Misschien heb ik gewoon geluk. Ik vul ze ook pas in de gym en laat ze zo min mogelijk vallen...
Ik gebruik ze ook al eeuwen en heb volgens mij nog nooit een lek gehad. Wel dat de dop er niet goed op zat, maar da's mijn eigen schuld.
Ik heb zelfs nog zo'n doorschijnende beker waarvan de dop vast hangt aan het deksel.
 
Wat is de houdbaarheid van Whey Delicious?
Ik weet dat het niet erg is als whey een paar maanden over datum is, maar toch. Wil een grote bulk gaan bestellen dan is het niet handig dat er straks wat potten een jaar over datum gaan ;)
 
Wat is de houdbaarheid van Whey Delicious?
Ik weet dat het niet erg is als whey een paar maanden over datum is, maar toch. Wil een grote bulk gaan bestellen dan is het niet handig dat er straks wat potten een jaar over datum gaan ;)

Op bloem staat ook geen houdbaarheidsdatum meer omdat als je het droog en koel bewaard het in principe niet bederft. Zelfde geld voor melkpoeder en whey is gewoon in principe geraffineerd melkpoeder.

Op mijn isolaat staat iig 11-2019 dus ga er van uit dat na productie 2 jaar houdbaar is :p
 
Wie heeft de laatste Jumbo Pak van Scitect besteld? :mad:
Wanneer is die er weer?

Wanneer komt deze er? Men’s Performance Vitamin Pack
En zit daar ook wat in voor de gewrichten?
 
Ik gebruik ze ook al eeuwen en heb volgens mij nog nooit een lek gehad. Wel dat de dop er niet goed op zat, maar da's mijn eigen schuld.
Ik heb zelfs nog zo'n doorschijnende beker waarvan de dop vast hangt aan het deksel.

Die laatste die je noemt zijn heel goed maar zien er niet uit representatief uit.

Wat is de houdbaarheid van Whey Delicious?
Ik weet dat het niet erg is als whey een paar maanden over datum is, maar toch. Wil een grote bulk gaan bestellen dan is het niet handig dat er straks wat potten een jaar over datum gaan ;)

reken op minimaal 18 maanden houdbaarheid nog officieel maar in de praktijk nog wel een jaar langer.

Op bloem staat ook geen houdbaarheidsdatum meer omdat als je het droog en koel bewaard het in principe niet bederft. Zelfde geld voor melkpoeder en whey is gewoon in principe geraffineerd melkpoeder.

Op mijn isolaat staat iig 11-2019 dus ga er van uit dat na productie 2 jaar houdbaar is :p

ja klopt ;-)

Wie heeft de laatste Jumbo Pak van Scitect besteld? :mad:
Wanneer is die er weer?

Wanneer komt deze er? Men’s Performance Vitamin Pack
En zit daar ook wat in voor de gewrichten?

Heb nog geen exacte datum, volgens mij geen glucosamine. Deze week komen de specs erbij op de site. Scitec is besteld komt deze week weer binnen.
 
Het belangrijkste is al mee verhuisd :D

20180207_191946.jpg
 
Na het bovenstaande gezegd te hebben, zegt Sanca: “zo, nu mijn vriendin ophalen”.....
 
Je moet van die lijm hebben die het plastic oplost en daarna uithard, niet meer los te krijgen dan :p . Vaak zat die shake bekers op de grond laten stuiteren, barst in dop is er zo mee gemaakt. Zelfde lijm als je voor die plastic hobby modellen gebruikt.
Ja bij zat een scheur in de groete draaidop
Je moet van die lijm hebben die het plastic oplost en daarna uithard, niet meer los te krijgen dan :p . Vaak zat die shake bekers op de grond laten stuiteren, barst in dop is er zo mee gemaakt. Zelfde lijm als je voor die plastic hobby modellen gebruikt.
Zal dat is proberen met die lijm
 
Qft

300 ml melk
15 ml lijnzaad olie
50 gram whey
100 gram oats

800 kcal
Dank je voor het meedenken allemaal Tof!!.. alleen ik neem geen extra melk of zuivel.. (wordt dus water) wordt me huid weer dik van zeg maar olifant...
Huid is mooi dun nu .. zit op 8 procent
 
Hoevaak eten jullie dan havermout.
Ik 75 gr alleen bij onbijt met warmwater banaan en me shake erachteraan
minimaal 3x per dag en meestal per 100 gram... afgewisseld met quinoavlokken of boekweitvlokken iod. Maar iig granen.
Maar waarom je shake los erna nemen. Gewoon door je havermout doen. Is nog lekker ook :)
 
Back
Naar boven