- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We hebben meerdere leveranciers gehad voor de shakers ook dezelfde als B&F. Zo gebruik ik ook al jaren dezelfde XXL shaker en die is ook nog prima. Het verschilt nogal per batch merken we. Ik ga eens op zoek naar een nieuw model shaker.

Is er zoiets met de samenstelling van whey maar dan geen whey? Dus alle amino's etc maar meer zo'n beetje als de EAS drankjes.
Ja, die shaker die ik van B&F heb is echt al heel oud en ziet er ook qua vorm helemaal anders uit dan de shakers van nu.
Is verder ook geen commentaar hoor, maar het is valt gewoon op. Maar goed, een gegeven paard enzo...![]()
De beker bleef idd dit keer heel. Dat is dan wel een pluspunto dat is minder, bekers zijn wel heel sterk maar als deze net verkeerd valt dan kan het wel kapot![]()

Durf te vragen ♀️
Wie o wie kan me helpen met pre workout
Ik ben een beginner met fitness en doe net mee met een challenge, ik had de grazy pre van body en fit maar die werkte niet echt bij mij nu had ik de Qnt amino rtm maar dat is ook niet veel
Nu had ik net een topic geplaatst maar ze zeiden dat ik het beste hier kan vragen
Ik ben erg tevreden met Blast! Blast! Pre WorkoutDurf te vragen ♀️
Ik ben een beginner met fitness en doe net mee met een challenge, ik had de grazy pre van body en fit maar die werkte niet echt bij mij nu had ik de Qnt amino rtm maar dat is ook niet veel
Nu had ik net een topic geplaatst maar ze zeiden dat ik het beste hier kan vragen
Moet ik dan meer richting Pep To Pro denken? Dus ja. Een beetje zoals bv BCAA powder van jullie. Maar dan met alle amino's, glutamine, etc... zoals whey is samengesteld.
De beker bleef idd dit keer heel. Dat is dan wel een pluspunt![]()

Mijn beker lekt nooit. Ik vul hem pas als ik bij de gym ben. Ik vertrouw die bekers niet.
Durf te vragen ♀️

. Dat is meer de reden dat ik ze niet vul. aha zo! ja inderdaad peptopro of essential amino stack
aha dat is mooi
Ik zou ze ook nooit vlak neerleggen met water. Zeker geen beker zonder siliconen afsluiting. We hebben wel bekers die echt niet lekker en hebben ook een siliconenafsluiting.
lastig met pre workouts, werking verschilt nogal per persoon. Bij ons zou je kunnen kijken naar Blast, 5150 of Der Hammer![]()
Vandaag de nieuwe legging tight binnen
Fijn dat hij nu van een dikkere stof gemaakt is! Zit echt comfy en beetje warmer ook.
Wel wennen dat hij ietsje lager zit kwa pasvorm en dus iets stugger is door de dikkere stof.
Moet maar niet teveel van die kleding komen. Kost me aardig wat ribben zo steeds.![]()
.. van deze stof komen er nog 3 kleuren en er komt een echte jeans van ook .Ah mijn rugzak zit altijd al goed vol. En lege beker = minder gewicht. Dat is meer de reden dat ik ze niet vul.
@XXL Nutrition
Ik heb door de jaren heen al een aantal verschillende shakers van XXL geprobeerd en ze lekken bij mij allemaal niet... Misschien heb ik gewoon geluk. Ik vul ze ook pas in de gym en laat ze zo min mogelijk vallen...

Miss Fitness - Pre WorkoutAha is goeie zou eens kijken maar klopt inderdaad verschilt per persoon maar ik moet echt gewoon een hebben die blijvend werking het en deze die ik nu had was naar een uur al uitgewerkt

Zoals i kzei lekken ze bij mij niet aan de schroefkop, maar wel door de minischeurtjes aan het klepje... Ik laat ze ook niet vallen![]()