MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Enig idee wanneer de glucosamine pro terug binnen komt? Of een goed alternatief, zou vandaag willen bestellen

Wat is op dit moment de best ervaren fatburner van xxl?

Kun je niet meer rembours betalen bij Xxl ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #36.706
Kun je niet meer rembours betalen bij Xxl ?

Dat kan inderdaad helaas niet meer, de kosten hiervoor werden steeds hoger, ook waren er veel spookbestellingen die retour kwamen (maar waar we wel de hoge rembourskosten moesten betalen). Er waren nog maar enkele orders per dag en relatief gezien was er veel gedoe mee.

Dat kan inderdaad helaas niet meer, de kosten hiervoor werden steeds hoger, ook waren er veel spookbestellingen die retour kwamen (maar waar we wel de hoge rembourskosten moesten betalen). Er waren nog maar enkele orders per dag en relatief gezien was er veel gedoe mee.

Jammer

Heujj 15% korting op eiwitrepen!
Ik ga weer even inslaan!

Terriyaki light saus is werkelijk top, lekker een paar druppels door de witte rijst, dikke prima! :thumb:
Wilde er nog een paar bestellen, maar is nu uitverkocht... wanneer komt deze weer binnen René?

Zelfde geldt voor vitamine D3, ook alweer onderweg hoop ik?

Terriyaki light saus is werkelijk top, lekker een paar druppels door de witte rijst, dikke prima! :thumb:
Wilde er nog een paar bestellen, maar is nu uitverkocht... wanneer komt deze weer binnen René?

Zag dat ze bij Muscle Meat nog voorraad hadden, dus daar maar even besteld. :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #36.713

We hebben ook D3 3000IU > Vitamine D3 - 3000IU

Zag dat ze bij Muscle Meat nog voorraad hadden, dus daar maar even besteld. :p

ok top!

Ideaal dat jullie een vitaminspack krijgen. Vond deze van animal altijd erg fijn alles in 1 zakje.
Al enig idee wanneer deze in de verkoop gaat?

Ik heb inmiddels 5-htp in huis (van swanson), maar het is mij niet geheel duidelijk of het tijdstip van inname nog van belang is.

Ik heb inmiddels 5-htp in huis (van swanson), maar het is mij niet geheel duidelijk of het tijdstip van inname nog van belang is.

Wordt geadviseerd om 5-htp in te nemen samen met EGCG voor een betere opname.
Ik & de mensen die ik ken pakken het eigenlijk altijd voor het slapen gaan. Dat is bro-science tho..
Verder gebruik ik het alleen in dip-weekjes, ik weet niet waarvoor jij het gebruikt maar naar mijn weten is het niet heel verstandig om 5htp als vast supplement te gebruiken.

Ik slaap niet lang door, maak de laatste tijd altijd korte nachten, ook als ik zo nu en dan wel kan uitslapen. Ik wil nu even een tijdje aankijken of 5-htp me daarbij kan helpen.

Waar gebruik jij het voor?

Ik slaap niet lang door, maak de laatste tijd altijd korte nachten, ook als ik zo nu en dan wel kan uitslapen. Ik wil nu even een tijdje aankijken of 5-htp me daarbij kan helpen.

Waar gebruik jij het voor?

Ik gebruik het om een paar keertjes per jaar 1 á 2 weekjes om m'n serotonine niveau wat sneller bij te vullen. (:headphone:)
Combineer het verder met Melatonine voor een wat betere nachtrust, als je slecht in slaap valt kan dat wellicht ook helpen.
Misschien weet @Galen iets over de potentiële risico's van 5-HTP year-round te gebruiken? Het lijkt me dat year-round gebruik kan leiden tot serotonine-syndroom?

Laatst bewerkt:
Ik gebruik al jaren met enige regelmaat melatonine, daar ben ik inmiddels al geruime tijd weer meegestopt aangezien ik geen problemen heb op dit moment om in slaap te komen, maar juist met doorslapen.

Terug
Naar boven