- Waardering
- 2.517
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enig idee wanneer de glucosamine pro terug binnen komt? Of een goed alternatief, zou vandaag willen bestellen
Dat kan inderdaad helaas niet meer, de kosten hiervoor werden steeds hoger, ook waren er veel spookbestellingen die retour kwamen (maar waar we wel de hoge rembourskosten moesten betalen). Er waren nog maar enkele orders per dag en relatief gezien was er veel gedoe mee.
Heujj 15% korting op eiwitrepen!
Ik ga weer even inslaan!
Terriyaki light saus is werkelijk top, lekker een paar druppels door de witte rijst, dikke prima!
Wilde er nog een paar bestellen, maar is nu uitverkocht... wanneer komt deze weer binnen René?
Zelfde geldt voor vitamine D3, ook alweer onderweg hoop ik?

Terriyaki light saus is werkelijk top, lekker een paar druppels door de witte rijst, dikke prima!
Wilde er nog een paar bestellen, maar is nu uitverkocht... wanneer komt deze weer binnen René?
Zelfde geldt voor vitamine D3, ook alweer onderweg hoop ik?
Zag dat ze bij Muscle Meat nog voorraad hadden, dus daar maar even besteld.![]()
Ideaal dat jullie een vitaminspack krijgen. Vond deze van animal altijd erg fijn alles in 1 zakje.
Al enig idee wanneer deze in de verkoop gaat?
Ik heb inmiddels 5-htp in huis (van swanson), maar het is mij niet geheel duidelijk of het tijdstip van inname nog van belang is.
Ik slaap niet lang door, maak de laatste tijd altijd korte nachten, ook als ik zo nu en dan wel kan uitslapen. Ik wil nu even een tijdje aankijken of 5-htp me daarbij kan helpen.
Waar gebruik jij het voor?
)