XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #36.721
Ik gebruik al jaren met enige regelmaat melatonine, daar ben ik inmiddels al geruime tijd weer meegestopt aangezien ik geen problemen heb op dit moment om in slaap te komen, maar juist met doorslapen.

Vaak wordt het wel gebruikt voor het slapengaan. Veel mensen ervaren een diepere slaap en meer dromen maar dat is niet bij iedereen. We hebben deze sinds kort ook van XXL > 5-HTP 100mg

Hoe staat het met de nieuwe shop Rene?

Erg tevreden met de Omega 3, Magnesiumcitraat en de Whey Delicious! Snelle bezorging als altijd, top.

• #36.726
Hoe staat het met de nieuwe shop Rene?

Het staat op een laag pitje omdat we ons focussen op de FIBO en de verhuizing daarna (27 april). We moeten een heel magazijnsysteem daarvoor inrichten met order picking. Veel werk dus. We hebben wel verder gekeken naar het systeem wat we gaan kiezen. Zoals het er nu voor staat wordt het een op Magento 2 gebaseerde webshop. We gaan hier volop mee aan de slag na de verhuizing.

Erg tevreden met de Omega 3, Magnesiumcitraat en de Whey Delicious! Snelle bezorging als altijd, top.

ok top. thx!

Ah logisch. Magneto 2 zijn wij ook net mee begonnen met developen op m’n werk :) Ben benieuwd

• #36.728
Had je al nagevraagd wanneer die vitaminspack verkrijgbaar is?

Terriyaki light saus is werkelijk top, lekker een paar druppels door de witte rijst, dikke prima! :thumb:
Wilde er nog een paar bestellen, maar is nu uitverkocht... wanneer komt deze weer binnen René?

Komt deze smaak light saus wel weer binnen?

Krijgen jullie ook een keer een hogere IU Vitamine D3 versie?

• #36.737
Wil die smaak ook bestellen, wat als het morgen pas is? I.v.m de huidige 15%food actie

Daar is helaas niets aan te doen, producten die er niet zijn kunnen niet besteld worden en er is geen back order mogelijkheid.

Dat is jammer, wat is daar de reden van? Bullshit regelgeving zeker..

Nouja, dan neem ik toch lekker twee gelcaps van 3000IU :D

Geen idee wat de reden is, weet alleen dat het zo is :D

Hey XXL,

ik was gisteren heel slecht. Ik was na tien minuten trainen extreem zwak (beverig, gevoel zeer lage of zeer hoge bloeddruk te hebben, gevoel te gaan flauwvallen) nadat ik mijn pre workout had gedronken.
235U - XTREME PRE WORKOUTXXL NUTRITION
De pre workout had ik twee dagen eerder reeds klaargemaakt maar ik was niet naar de training geraakt toen. Het is dus mijn eigen fout dat ik me zo slecht voelde; Ik had geen idee dat dit zo'n effect zou hebben. Af te raden dus ;)
Als ik het normaal gebruik is het zeker een goed product denk ik al heb ik het gevoel dat Fully loaded overall een beter resultaat geeft bij mij/

• #36.739
Hey XXL,

ik was gisteren heel slecht. Ik was na tien minuten trainen extreem zwak (beverig, gevoel zeer lage of zeer hoge bloeddruk te hebben, gevoel te gaan flauwvallen) nadat ik mijn pre workout had gedronken.
235U - XTREME PRE WORKOUTXXL NUTRITION
De pre workout had ik twee dagen eerder reeds klaargemaakt maar ik was niet naar de training geraakt toen. Het is dus mijn eigen fout dat ik me zo slecht voelde; Ik had geen idee dat dit zo'n effect zou hebben. Af te raden dus ;)
Als ik het normaal gebruik is het zeker een goed product denk ik al heb ik het gevoel dat Fully loaded overall een beter resultaat geeft bij mij/

Ik heb het nooit eerder gehoord, vraag me af waar dit dan door veroorzaakt wordt... Fully Loaded is een completer product en veel meer dan alleen een pre workout.

Is zo'n pré workout ook aan te raden als je in d nachtdiensten zit en toch graag s'middagens een goede training wilt doen? Ik bedoel dat je dan van zo'n pré workout ff wat meer energie hebt dan dat je normaal zou hebben zeg maar. Vaak tussen de nachtdiensten in (zoals nu) ben niet bepaalt op m'n fitst en ben vaak moe als ik s'middags ga trainen, een goeie energie boost voor de training zou dan geen kwaad kunnen denk ik.

Terug
Naar boven