Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Is zo'n pré workout ook aan te raden als je in d nachtdiensten zit en toch graag s'middagens een goede training wilt doen? Ik bedoel dat je dan van zo'n pré workout ff wat meer energie hebt dan dat je normaal zou hebben zeg maar. Vaak tussen de nachtdiensten in (zoals nu) ben niet bepaalt op m'n fitst en ben vaak moe als ik s'middags ga trainen, een goeie energie boost voor de training zou dan geen kwaad kunnen denk ik.

Het werkt daar prima voor, ik doe dat ook vaak tussen mijn nachtdiensten en na mijn ochtenddiensten. Neem dan wel een PWO met caffeine. Zelf vind ik blast wel fijn.
Blast! Pre Workout

Bij de komende bestelling die ik bij hun ga plaatsen maar eens een potje Blast mee bestellen, voor de prijs hoef je het niet te laten :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #36.744
Crunchy proteinerepen vallen niet onder de actie? Brownies en chips wel. Repen zijn nochtans ook eten :p

Het is categorie gebonden ;) , repen staan in principe niet in die categorie omdat die dan daardoor onoverzichtelijk word ;). Categorieen moeten we eens goed doorlopen, is wat wildgroei ontstaan.

Nog aanraders qua repen (zonder pinda of noten, lekkere smaak, niet te taai maar wel veel eiwit)?

Vrijwel alle smaken hydrolisaat uitverkocht?

• #36.749
Nog aanraders qua repen (zonder pinda of noten, lekkere smaak, niet te taai maar wel veel eiwit)?

Deze misschien? Delicious Crunchy Protein Bar als je meer eiwit wilt komt je al snel op wat hardere en taaiere repen.

Vrijwel alle smaken hydrolisaat uitverkocht?

Ja vervelend, komt omdat er een tekort aan de grondstof is die we gebruiken, waren wel alternatieven maar die zijn allemaal wat minder, dus dat heb ik afgewezen. We hopen deze week weer stock te krijgen.

Enig idee wanneer deze: Long Sleeve Crop Top in maat S weer op voorraad komt?

Dat gaat nog zeker een week of 7 duren.... :(

• #36.755
Delicious Crunchy Protein Bar

Ik zie dat hier helaas wel pinda's inzitten. Heb je er ook een (goede) versie zonder? Quest bars hetzelfde verhaal helaas. Ik heb een allergie.
Er zijn er wel een paar zonder pinda resten. Weet alleen even niet meer welke. :o heb er ook naar gekeken... pinda allergie.... maar hier helaas ook lactose en gluten dus houdt het bij mij qua repen op.
Maar ik dacht wel dat er een crunchy bar was zonder noten.

Terug
Naar boven