Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bestelling geplaatst! :D

Weight Gainer 1 kg (Vanille)
Weight Gainer 2,5 kg (Vanille)
Shakebeker 0,7 L 4x
Protein 80 5 kg (Vanille, Banaan)

Nu nog wat lijnzaad halen en klaar voor het V-diet :D

--
Als Jonko de gast is die in zijn avatar afgebeeld blijkt te zijn kan hij beter met pink dumbbells van 5kg spelen ;)

Zijn er problemen op de website met bestellen? Als ik iets in mijn winkelwagen doe is deze nog steeds leeg. Ook als ik het probeer met een geregistreerd account.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.703
Zijn er problemen op de website met bestellen? Als ik iets in mijn winkelwagen doe is deze nog steeds leeg. Ook als ik het probeer met een geregistreerd account.

geen idee.. mss eens cookies wissen?

we krijgen gewoon allemaal bestellingen binnen.

rene

rene...ik zit te denken aan whey isolaat maar wat verschilt die van jullie zo van die van powersupplements?want de prijs is wat aantrekkelijker van powersupplements dan van jullie.

Kan ik trouwens het koolhydraten verhaal voor na de training ook afvangen met tijdens te de training xtargo en na de training whey isolaat? Nu gebruik ik complex carb gainer maar dat is binnenkort ook over.

• #3.705
1> rene...ik zit te denken aan whey isolaat maar wat verschilt die van jullie zo van die van powersupplements?want de prijs is wat aantrekkelijker van powersupplements dan van jullie.

2> Kan ik trouwens het koolhydraten verhaal voor na de training ook afvangen met tijdens te de training xtargo en na de training whey isolaat? Nu gebruik ik complex carb gainer maar dat is binnenkort ook over.

1> daar kan ik niet over oordelen. Ik weet dat onze whey isolaat echt 1e kwaliteit is door de gekozen grondstoffen. Ik kan niet oordelen over de isolaat van powersupps omdat ik niet bekend ben met deze whey en de achterliggende info.

2> ja dat kan heel goed zo!

Zo, ook een bestelling geplaatst :) Overigens vind ik persoonlijk dat in de voorwaarden duidelijk moet worden vermeld dat het tweede product duurder moet zijn dan 4 euro :p Ik heb natuurlijk als rasechte hollander geprobeerd om een eiwitreep van 2,50 als tweede product te bestellen om geen verzendkosten te betalen :o Maar dat gaat natuurlijk niet ;)

• #3.707
Zo, ook een bestelling geplaatst :) Overigens vind ik persoonlijk dat in de voorwaarden duidelijk moet worden vermeld dat het tweede product duurder moet zijn dan 4 euro :p Ik heb natuurlijk als rasechte hollander geprobeerd om een eiwitreep van 2,50 als tweede product te bestellen om geen verzendkosten te betalen :o Maar dat gaat natuurlijk niet ;)

Duurder dan 10euro ;)

en nee natuurlijk gaat dat niet :D

90% van de klanten kopen meer als 1 ding en dan vervallen de verzendkosten.

Was benieuwd wanneer bestelling 12063 de deur uit is gestuurd, aangezien ik vrijdag rond zes uur besteld heb. Is dat zaterdag of vandaag gebeurd ? :)

• #3.709

haha

"Producten onder de €10,- tellen niet mee als product in het kader van de verzendkosten."

Dit staat gewoon letterlijk bij artikel 1 verzendkosten.

Duidelijker kunnen ze het volgens mij niet maken.. ;)

heb de whey isolaat (smaak neutraal) binnen, morgen voor het eerst proberen, ben benieuwd :)

• #3.714
ik vind het wel meevallen.. maar je kiest voor dit omdat je een zuiver product wil. Ik ben van menig dat je dan het beste neutraal kan nemen.

;)

das waar ja, ik heb wel eens een isolaat gehad. en dan neutraal ik vond het niet te drinken.. dus na 1 pot was het over voor mij. ik kreeg het neit weg in melk of water. :D

das waar ja, ik heb wel eens een isolaat gehad. en dan neutraal ik vond het niet te drinken.. dus na 1 pot was het over voor mij. ik kreeg het neit weg in melk of water. :D

Mixen door je havermout, andere recepten met de isolaat maken of gewoon de volgende keer de isolaat met een smaakje kopen:D

de goede oude tijd proteine zonder smaak gewoon mixxen met water en zuipen ....

Gister besteld en vandaag in huis! Top!

Terug
Naar boven