Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

die gele animal shirtjes jah :D daar wil ik er ook wel eentje vanbestellen :D moehaaaaaaaaaaaaaaa

Heb mij al een groter computerscherm moeten aanschaffen door al die bijkomende producten :mad:

:D

Die Dorian Yates whey is goedkoper bij XXL ipv op Yates zijn officiële site, goed om te weten. Die wil ik eens proberen.

hallo,
ik had graag al gewoon van xxl nutrition mijn bestelling (11583 )ontvangen . betaald op 28 maart (108,95 euro) en sindsdien niks meer gehoord !
bij vorige bestellingen geen probleem...binnen de 7 dagen geleverd!
heb 3 tot 4 mailtjes gestuurd over deze bestelling,maar krijg geen antwoord .
misschien via deze weg....
ozzy

Zondag besteld en betaald, vandaag geleverd. Super service!

En damn wat ruikt die saus lekker :) straks eens proeven bij men eten.

Laat het ff weten hoe die smaakt

Die BBQ saus valt me lelijk tegen:(

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.756
Die Dorian Yates whey is goedkoper bij XXL ipv op Yates zijn officiële site, goed om te weten. Die wil ik eens proberen.

die whey is echt uberlekker... niet goedkoop maar de lekkerste die ik ooit heb gehad. aardbei heb ik het dan over.

Rene wat is "Cutter". Heb die 2 ingenomen zonder te weten wat het is rofl. Dacht dat het soort fatburner was. Had me laatste 3 van hydroxycut genomen (merkte geen **** van 6caps per dag) maar die 2 Cutter leken wel fatburn eigenschappen te hebben.

Zou wat zijn als het geen burner is :P

Maar goed. Vertrouw Rene zodanig dat ik alles slik wat ie me aansmeert rofl :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.760
Rene wat is "Cutter". Heb die 2 ingenomen zonder te weten wat het is rofl. Dacht dat het soort fatburner was. Had me laatste 3 van hydroxycut genomen (merkte geen **** van 6caps per dag) maar die 2 Cutter leken wel fatburn eigenschappen te hebben.

Zou wat zijn als het geen burner is :P

Maar goed. Vertrouw Rene zodanig dat ik alles slik wat ie me aansmeert rofl :D

ja is een burner :D volgende week hebben we die ook.

Terug
Naar boven