MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.661
hoi rene,

ik heb mijn bestelling vanmiddag 14.00 geplaatst en iets later het geld overgeschreven op je belgische rekening !
Welke dag zou de stuff geleverd worden denk je (regio oost-vlaanderen)

Als morgen de overschrijving binnen is.. dan gaat het morgen weg en heb je het dinsdag uiterlijk woensdag.

rene

Yup lukt weer. Nu nog even kijken hoe/wat mbt eiwitten en casseine achtige proteine. Enig idee wat ik daar mee kan doen?

Dan heb ik me booschappenlijstje al aardig compleet :P

Nope, wel leuk product om eens te proberen zo te zien:)

Ik gebruik alleen de Whey meer heb ik er niet van nodig.
Kwaliteit is altijd super. Lost super goed op en heeft een
goeie smaak. Daarnaast leveren ze ook snel en goed.

Gr

Laatst bewerkt:
Gebruik:
Drink 1 portie (55 gram poeder, 90 units van de bijgevoegde Olimp maatschep) in 350 ml water (het liefst gekookt water) tussen maaltijden of voor de training (15 minuten).

Las ergens dat XXL Nutrition binnenkort een hoge dosering vitamine B12 zuigtabletten gaat verkopen. Is er al bekend vanaf wanneer ze besteld kunnen worden?

Whehehehehe :roflol: :roflol: :roflol:

Volgende week ook maar weer eens bestellen

Ik denk aan whey, drive (rpm heb ik nog een half potje), supercharge en misschien nog een nieuw lekkernijtje erbij :lick:

Al een idee van iets lekkers !?
Denk in de loop van volgende week ook nog eens een grote bestelling te plaatsen, 10Kg Whey, 10Kg Pro80, 10Kg CCG

• #3.671
Gebruik:
Drink 1 portie (55 gram poeder, 90 units van de bijgevoegde Olimp maatschep) in 350 ml water (het liefst gekookt water) tussen maaltijden of voor de training (15 minuten).

geedit.. geen idee hoe dat daar kwam.. zal wel de letterlijk vertaling zijn geweest. maar lijkt me totaal overbodig.

• #3.674
Ik heb wat leuke dingen gezien op de FIBO :D... en wat handje klap gedaan...

Terug
Naar boven