AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #37.521
Vandaag een sample whey delicious chocola caramel getest.

hallelujah-where-have-you-been-all-my-life.jpg

Haha mooi! review mag ;) https://xxlnutrition.com/nl/reviews/product_list/533

• #37.523
Je kunt maar één keer reviewen zeker? Ik zie dat ik in 2010 (!) al 5 van de 5 sterren heb gegeven. Als ik een zesde ster kon geven.. :)

Zit volgens mij gene beperking op reviewen want we hebben ook meer smaken, sommige reviews gaan alleen over een bepaalde smaak ;)

De chocolade-hazelnoot smaak van de perfect whey is echt overheerlijk. De smaak banaan-aardbei die ik ervoor had was ook top. De nieuwe smaken zijn echt super

ja,had ik ook al gelezen op veschillende sites via google dat er bezorgers zijn die zelf aftekenen en soms zelf het pakket niet afleveren terwijl ze het achterhouden ed...
maar waar staat dan de naam van de bezorger?op mijn papiertje staat niks van gegevens,alleen de datum en dat is alles,rest is niet ingevuld en dat het op een pos nl locatie is afgeleverd

Bij mij zette de bezorger zijn eigen handtekening met een random naam erop. Had dit gemeld bij postNL. een dag later kwam hij aan de deur met de melding dat hij ontslagen was en waarom ik precies had geklaagd.
Postnl pakt het idd snel op als het om een specifieke bezorger gaat.

• #37.527
Bij mij zette de bezorger zijn eigen handtekening met een random naam erop. Had dit gemeld bij postNL. een dag later kwam hij aan de deur met de melding dat hij ontslagen was en waarom ik precies had geklaagd.
Postnl pakt het idd snel op als het om een specifieke bezorger gaat.

Met de harde hand!

Ik heb bij de Perfect Whey Protein-zakken van 750 gram altijd het probleem dat de sluitingsstrip aan één kant zit als ik hem open (de andere kant zit er als het ware opgedrukt en heeft dus losgelaten van de andere kant). Met de 4000 gram-zakken heb ik dit probleem nooit. Bekend probleem?

Is al even geleden maar zag de foto vandaag pas. Leuk dat jullie wat gesponsord hadden voor het kika event. Helaas was ik de enige die aan krachttraining die iets van jullie gewonnen had, de rest waren oude zumba vrouwtjes. :o

FB_IMG_1547045246017.jpg

• #37.530
Ik heb bij de Perfect Whey Protein-zakken van 750 gram altijd het probleem dat de sluitingsstrip aan één kant zit als ik hem open (de andere kant zit er als het ware opgedrukt en heeft dus losgelaten van de andere kant). Met de 4000 gram-zakken heb ik dit probleem nooit. Bekend probleem?

Het is mij niet bekend, ik ga het even doorgeven intern. De strip laat dus los aan 1 zijde en daardoor kan je deze niet meer hersluiten? begrijp ik het goed?

Is al even geleden maar zag de foto vandaag pas. Leuk dat jullie wat gesponsord hadden voor het kika event. Helaas was ik de enige die aan krachttraining die iets van jullie gewonnen had, de rest waren oude zumba vrouwtjes. :o

FB_IMG_1547045246017.jpg

o haha dat wist ik niet. We sponsoren altijd dat KIKA evenement, is er jaarlijks.

• #37.535
Jep, deze:
https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/perfect-whey-protein

En alleen bij de zakken van 750 gram. Daar al drie (of vier inmiddels) op rij. Met de 4 kg-zakken nooit problemen gehad, en die gebruik ik al jaren.

Ga de leverancier even uitschelden en navraag doen bij de klantenservice.
Meteen ook even een review geplaatst. Die milkshakes zijn echt de bom:zuip:

thx! komen 5 smaken nog bij :)

Rene, hebben jullie een goed vezel supplement in huis of ervaring mee?

Hebben jullie wel eens geëxperimenteerd met de protein pudding? Door de kwark, havermout bijvoorbeeld. Ben benieuwd of er wat goeie recepten zijn.

Terug
Naar boven