Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hebben jullie wel eens geëxperimenteerd met de protein pudding? Door de kwark, havermout bijvoorbeeld. Ben benieuwd of er wat goeie recepten zijn.

Zekers, allemaal niet echt een aanrader. Heb 1x pudding ingevroren en door een warm bakje havermout gescoopt. Das wel nice (soort ijs met warme havermout)

Eerst de poeder dan de melk..
Dan gaat het fout ja. Dan lost de poeder niet goed op. Altijd eerst het vloeibare anders lost de onderste poeder niet goed op en krijg je inderdaad klonters. Wat ook wil helpen is na het shaken 2 minuten laten staan. Als je echt direct na het shaken drinkt heb ik altijd nog mini klontjes met welk eiwitpoeder dan ook.

Ah thx man! Met de normale whey heb ik dit nooit namelijk..

Hebben jullie wel eens geëxperimenteerd met de protein pudding? Door de kwark, havermout bijvoorbeeld. Ben benieuwd of er wat goeie recepten zijn.
Door yoghurt (soya of gewone) is het goed te doen. Met de vanille krijg je een soort hele stevige vanille kwark. Maar doe er vooral niet teveel doorheen.

Zekers, allemaal niet echt een aanrader. Heb 1x pudding ingevroren en door een warm bakje havermout gescoopt. Das wel nice (soort ijs met warme havermout)
Ik heb het ook gewoon een x ingevroren (pudding met amandelmelk). Was zomers wel nice. Maar niet langer dan 2 uur in de vriezer anders krijg je echt te grote kristallen. Wordt dan wel meer een soort van hele stijfe milkshake.

• Topic Starter Topic Starter
  • #37.546
Wanne kunnen we de nieuwe smaken verwachten? =D

• Cookies & Cream
  • NutChoco
  • Yoghurt Cherry
  • Kokos
  • en nog 1 maar kan er zo even niet opkomen ;-)
Rene, hebben jullie een goed vezel supplement in huis of ervaring mee?

Ah thx man! Met de normale whey heb ik dit nooit namelijk..

Met alle poeders die je meng beste altijd eerst de vloeistof dan het poeder, ander is de kans op klontjes veel groter.

• #37.547
Exact dat.

upload_2019-1-9_20-16-46.png

Zijn er meer mensen hier met dit probleem met de kleine zakjes van de Perfect Serie?

• Cookies & Cream
  • NutChoco
  • Yoghurt Cherry
  • Kokos
  • en nog 1 maar kan er zo even niet opkomen ;-)

Met alle poeders die je meng beste altijd eerst de vloeistof dan het poeder, ander is de kans op klontjes veel groter.

Normaal zit er ook nog Brinta in, dus dan merk je het minder hehe

vind het jammer dat ik geen eiwit shakes meer kan drinken.

het gaat een aantal weken goed maar daarna trekt mijn maag het niet meer.

ik krijg er enorme ochtendmisselijkheid van, smorgens enorme maagpijn en eten zit er dan de komende uren ook niet meer in.

Misschien allergie offzo.

Sindsdien drink ik gewoon andere eiwitrijke drankjes melk enZ

ik krijg er enorme ochtendmisselijkheid van, smorgens enorme maagpijn en eten zit er dan de komende uren ook niet meer in.

Shakes zijn een aanvulling op je voeding...kan dus nooit een hoofdmaaltijd zijn...maar goed dat wist je al toch? :)

Waarom zou whey niet je eiwitbron in een maaltijd kunnen zijn?
Omdat jou lichaam daar tegen protesteert...verdiep je dr maar eens in
Natuurlijke voedingsbronnen accepteert je lichaam..dat is optimaal...zorgt dus ook voor veel minder stress

• #37.555

Heb je ook whey hydrolisaat geprobeerd ? dat ligt heel licht op de maag.

Nee nog niet.

Het is niet alleen de volgende ochtend meteen, maar de klachten ontstaan pas na een aantal weken, en als ik dan direct stop met shakes blijft de buikpijn ook nog ruim een week.

Elke keer smorgens meteen tot in de middag, dan trekt het langzaam weg.

Dan begrijp je wel dat ik voorzichtig ben.

Hydro gaat over t algemeen veel beter. Denk wel t proberen waard.

Nee nog niet.

Het is niet alleen de volgende ochtend meteen, maar de klachten ontstaan pas na een aantal weken, en als ik dan direct stop met shakes blijft de buikpijn ook nog ruim een week.

Elke keer smorgens meteen tot in de middag, dan trekt het langzaam weg.

Dan begrijp je wel dat ik voorzichtig ben.
Ik snap je meer dan 100% dat je voorzichtig wil zijn.
Misschien een x een isolaat zonder smaak. Zelf heb ik de ervaring dat smaakstoffen ook reacties op kunnen wekken. Maar het is per smaak wisselend. (ook per merk)
zie karma :)

Terug
Naar boven