Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niets dan lof voor de veelal van Marokkaanse origine zijnde pakketbezorgers van postnl in deze contreien, altijd vriendelijk, voorkomend en beschaafd!ja,had ik ook al gelezen op veschillende sites via google dat er bezorgers zijn die zelf aftekenen en soms zelf het pakket niet afleveren terwijl ze het achterhouden ed...
maar waar staat dan de naam van de bezorger?op mijn papiertje staat niks van gegevens,alleen de datum en dat is alles,rest is niet ingevuld en dat het op een pos nl locatie is afgeleverd
Peach Mango met melk lijkt er het meeste op. Maar dan beter!Iemand een idee als er een Whey Delicious smaak in de buurt komt van Fristi?![]()
Niets dan lof voor de veelal van Marokkaanse origine zijnde pakketbezorgers van postnl in deze contreien, altijd vriendelijk, voorkomend en beschaafd!
De omstandigheden waaronder zij moeten werken (en worden uitgeknepen) zijn niet te benijden.
Iemand een idee als er een Whey Delicious smaak in de buurt komt van Fristi?![]()
Peach Mango met melk lijkt er het meeste op. Maar dan beter!

Komen in januari weer acties, kan/wil daar eigenlijk verder niets over zeggen. De concurrentie leest mee...
Binnenkort ergens een kortingsactie in het vooruitzicht?

Bedankt jij ook!

Idem voor jou René (en alle anderen van @XXL Nutrition): een voorspoedig 2019 gewenst!
Beste wensen voor jullie @XXL Nutrition !!
Vraagje: wanneer komen de sporthanddoeken weer op voorraad?
https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/gym-handdoek
(Bigger is Better en Zwarte variant?)
@XXL Nutrition Hebben jullie inmiddels al Krill olie in het assortiment?
Edit
Never mind, zie het al:
https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/krill-oil-500mg

Vandaag mijn nieuwe legging thight high waist gedragen.
Mooie legging & een fijne stof maar zakt wel erg af tijdens het trainen! Bij het passen zit hij prima, maar zodra je er dus meer in beweegt blijf je de legging omhoog trekken
Heb precies dezelfde maat als de andere xxl leggings en legging thight, nl maat M.
Volgens de tabel zou ik ook deze maat hebben en het advies is ook een maat groter te nemen wanneer je er een beetje tussen in zou hangen.
Imo mag dat advies wel veranderd worden![]()
Gisteravond Delicious Oat Bars binnen gekregen. Ze zijn echt heerlijk, maar vergeleken met de Energy Cakes (waar deze duidelijk door geinspireerd zijn) toch wel stervensduur.
Ik dit doorgeven en navragen bij ons!
Repen zijn zeker erg lekker, heb net nog een meerstuksvoordeel toegevoegd. "probleem" met de energy cake's is dat het een dumpproduct is geworden waar niemand meer marge opmaakt. Kosten omgerekend €0,95 per reep en onze oat bar €1,24, bij 2 dozen kosten ze nu €1,07.
Ik verwacht dat de prijzen voor de energycake ook gaat stijgen bij ons en bij andere shops. Je ziet dat steeds meer gebeuren met producten die geen marge meer hebben.