MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.782
volgens Chuck Diesel heb je vanaf volgende maand Get Diesel Producten in je assortiment..

Heel mooi :D

Hij Pmde me om te bedanken voor het in contact brengen...

:thumbs: mooie vent is het die chuck... heb al gelachen met hem... :D

thanks.. stuur je wel wat op als alles hier is.. remind me dan even

Zwijg me ervan, vorige week jaarlijkse autotax rekening gekregen van 600 euro. Toevallig moet ik deze maand ook mijn jaarabo vernieuwen op de sportschool wat nog eens een kleine 400 euro is.

Jij rijd dan ook hoogstwaarschijnlijk ook met een vette motor onder je kap héhé

Goddamned, net als al de nieuwe produkten binnenstromen, stromen er hier bij mij ook onverwachte (hoge) uitgaven binnen :(

Haha sanca, deze vraag stel ik vaak aan mezelf als ik de evolutie van m'n spaargeld bekijk ..
"Komt dit nu omdat het leven zoveel duurder geworden is of omdat er zoveel nieuwigheden uit gekomen zijn bij XXL ?"

:D

het word bij mij ook een behoorlijke uitgave deze maand ;)

Uitgaven uitgaven uitgaven.. Investeringen in jezelf noem ik het, verzacht de pijn behoorlijk :)

Wat kan ik beter nemen ?
- Anavol
- Massacre
- Horse power

FF weer wat geld uitgeven :P

op die Amerikaanse producten, de verloop datum word aan gegeven als bv. "exp01/10" of zit ik naar de verkeerde zooi te kijken?

kheb nog n pot crea zat nog een seal op met deksel, 1jaar oud, zou t nog goed zijn? tis wel lekker gaan klonten in de pot :rolleyes:

Laatst bewerkt:
op die Amerikaanse producten, de verloop datum word aan gegeven als bv. "exp01/10" of zit ik naar de verkeerde zooi te kijken?

kheb nog n pot crea "me aller eerste" zat nog een seal op met deksel, 1jaar oud, zou t nog goed zijn? tis wel lekker gaan klonten in de pot :rolleyes:

Nope. Yep.

Kga nog eens een bestelling doen..
Hoeveel dagen duurde het weer voordat de bestelling in België aankomt ?

Super service XXl! Heb men stuff dinsdag besteld en vandaag kreeg ik het al aan de deur!
ik kreeg geen mail van bevestiging van betaling dus ik was even aan het stressen maar vandaag was het er plots!
De vanille Protein 80 is btw echt lekker!

jammer genoeg vandaag niks ontvangen, bestelling zaterdag geplaatst en maandag is het geld overgemaakt maar nog niks ontvangen... duurt wel altijd lang bij mij heb ondertussen een tweede bestelling geplaatst gisteren...

maandag ook mijn potje multi vits van xxl eens bestellen!:D en misschien begin volgende maand weightgainer maar daar ben ik nog niet over uit. ben beniewt naar de service!

Mvg

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.800
jammer genoeg vandaag niks ontvangen, bestelling zaterdag geplaatst en maandag is het geld overgemaakt maar nog niks ontvangen... duurt wel altijd lang bij mij heb ondertussen een tweede bestelling geplaatst gisteren...

Geen idee waarom het langer duurd. mss werken de 2 banken niet helemaal lekker samen. of zit je niet in de 24 uur levering van DPD maar in de 48uur ivm de afstand vanuit NL....

Terug
Naar boven