Goddamned, net als al de nieuwe produkten binnenstromen, stromen er hier bij mij ook onverwachte (hoge) uitgaven binnen![]()
Gewoon een extra muurtje in het zwart bijmetsen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goddamned, net als al de nieuwe produkten binnenstromen, stromen er hier bij mij ook onverwachte (hoge) uitgaven binnen![]()

volgens Chuck Diesel heb je vanaf volgende maand Get Diesel Producten in je assortiment..
Heel mooi
Hij Pmde me om te bedanken voor het in contact brengen...

Zwijg me ervan, vorige week jaarlijkse autotax rekening gekregen van 600 euro. Toevallig moet ik deze maand ook mijn jaarabo vernieuwen op de sportschool wat nog eens een kleine 400 euro is.

mooie vent is het die chuck... heb al gelachen met hem...
thanks.. stuur je wel wat op als alles hier is.. remind me dan even

Kool... ja chuck is lache gozer... taal gebruik is grappig. gozer scheld echt veel![]()
ja we hebben ongeveer hetzelfde taalgebruik gehad in onze mail hahaha.op die Amerikaanse producten, de verloop datum word aan gegeven als bv. "exp01/10" of zit ik naar de verkeerde zooi te kijken?
kheb nog n pot crea "me aller eerste" zat nog een seal op met deksel, 1jaar oud, zou t nog goed zijn? tis wel lekker gaan klonten in de pot![]()
Ok. Thnx.
Kga nog eens een bestelling doen..
Hoeveel dagen duurde het weer voordat de bestelling in België aankomt ?

jammer genoeg vandaag niks ontvangen, bestelling zaterdag geplaatst en maandag is het geld overgemaakt maar nog niks ontvangen... duurt wel altijd lang bij mij heb ondertussen een tweede bestelling geplaatst gisteren...