XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Ik ben daar niet van op de hoogte, mogelijk de klantenservice wel. Heb je in de PM een code gestuurd voor nogmaals een nieuwe broek. 3 maal is scheepsrecht ;). Zal het verder opnemen met de klantenservice en navragen of er vaker meldingen komen.
Nogmaals bedankt voor de goede klantenservice. Dat waardeer ik enorm!
 
Komen er nog nieuwe smaken van Whey Hydro? Product spreekt mij aan maar zou graag cappuccino of pistache smaak hebben, zijn hier ontwikkelingen in?
 
Komen er nog nieuwe smaken van Whey Hydro? Product spreekt mij aan maar zou graag cappuccino of pistache smaak hebben, zijn hier ontwikkelingen in?

Momenteel niet. Hydrolisaat is niet voor all smaken geschikt door een bittere smaak. Maar we zijn daar mee bezig. Met onze producent zijn we al maanden bezig een WPH te maken die veel minder bitter is. De 1e samples zijn goedgekeurd en we gaan deze nieuwe WPH grondstof gebruiken. Als dat goed wordt ontvangen kunnen we kijken naar meer smaken, de bittere basis die gemaskeeerd moet worden is dan weg.
 
ik zie dat in de Xtreme test 2.0 geen mucuna pruriens meer zit. Te weinig effect volgens jullie in de formule?
 
Ik ben vandaag tot vrijdag afwezig.

Bij vragen graag even mailen naar info@xxlnutrition.nl, vragen via Whatsapp, Chat of bellen kan natuurlijk ook ;-) .. Contact gegevens vind je op de site :)
 
kosso ziet er pafferig uit in verhouding met een tijd terug
 
kosso ziet er pafferig uit in verhouding met een tijd terug
Heeft volgens mij een tijd niet getraind na zijn wedstrijden door ziekte van zijn moeder, nog steeds een bruut fysiek
 
De belt met clipsluiting is al aardige tijd uitverkocht, komt deze terug of gaat die eruit?
 
iemand hier die me kan vertellen of de perfect rice powder goed oplost met whey in een shake? of moet je een mixer gebruiken? kan ik het gewoon snel shaken samen met whey als ik on the go ben?
 
Back
Naar boven