Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Kuch die van mij staan al paar maanden in de koelkast zonder issue's hoor :D
Uiteraard wel de flessen schoonhouden en niet gaan aflikken oid :P
 
digitale vetmeter binnen gekregen, Alleen wel een beetje jammer dat er een lege batterij bij zat..

Verder zo als altijd weer te vreden
 
digitale vetmeter binnen gekregen, Alleen wel een beetje jammer dat er een lege batterij bij zat..

Verder zo als altijd weer te vreden

Ja dat is niet de bedoeling, ik zal dit doorgeven bij ons. Hoop dat de vetmeter wel bevalt.
 
Complimenten voor de Delicious protein cookies. Baked cookie dough-smaak is verslavend lekker!
 
Zijn jullie nog van plan nieuwe xxl saus smaken te ontwikkelen? Zo ja, i dare you om mcdonalds frietsaus na te maken.

En waarom zijn jullie sauzen bij musclemeat eigenlijk goedkoper dan op de xxl website zelf?
 
Zijn jullie nog van plan nieuwe xxl saus smaken te ontwikkelen? Zo ja, i dare you om mcdonalds frietsaus na te maken.

En waarom zijn jullie sauzen bij musclemeat eigenlijk goedkoper dan op de xxl website zelf?

musclemeat moet de prijzen nog aanpassen denk ik. we gaan werken aan de frietsaus!
 
Ik wilde eerst niet geloven aan die light sauzen, maar ze maken mijn prep echt zoveel makkelijker. Ik had de BBQ al een 10/10 gegeven in het topic wat ik ervoor gemaakt had maar ik kan niet anders concluderen dan dat ik de Teriyaki die ik vandaag binnen kreeg nog lekkerder vind. Is er toevallig een plan dat deze ook in de grote verpakking komt want die is echt een stuk voordeliger.
 
Ik wilde eerst niet geloven aan die light sauzen, maar ze maken mijn prep echt zoveel makkelijker. Ik had de BBQ al een 10/10 gegeven in het topic wat ik ervoor gemaakt had maar ik kan niet anders concluderen dan dat ik de Teriyaki die ik vandaag binnen kreeg nog lekkerder vind. Is er toevallig een plan dat deze ook in de grote verpakking komt want die is echt een stuk voordeliger.
Daar sluit ik me bij aan! Een grootverpakking Teryakisaus zou een mooie toevoeging zijn op het assortiment. :D
 
Als we toch suggestie's doen :P

We zijn bij ons thuis grote fan van de Knorr mixen, bv Tandoori en Madras. :) Dat zou ook een heerlijke saus kunnen worden :p
 
Gaat XXL in de toekomst ook isopure verkopen, vooral de zero/low carb shake van het merk.
Na een klein beetje onderzoek kwam ik tot de ontdekking dat deze lactosevrij is, en toch een wei-eiwit, voor mij dus ideaal.
 
Daar sluit ik me bij aan! Een grootverpakking Teryakisaus zou een mooie toevoeging zijn op het assortiment. :D

Yep, Teriyaki een groot en de Tast Burger Saus moet nog even een keer overheen gekeken worden. Smaakt meer naar appelstroop ipv een saus met een rookachtige smaak zoals de big tasty.
 
Iedereen klaagt over de tasty saus. Ik vind hem echt heerlijk!
 
Iedereen klaagt over de tasty saus. Ik vind hem echt heerlijk!
Same here, vond hem erg goed.

Verder heb ik mayonaise gehad die ik ok vond, niet geweldig. Als ik gebakken aardappel eet zou ik hem wel gebruiken. Knoflook idem. Chipotle was me iets te pittig maar wel lekker, tasty sauce vond ik erg lekker. En de snack saus deed me heel erg denken aan joppiesaus :heart: Volgende op het lijstje staat teriyaki.
 
Same here, vond hem erg goed.

Verder heb ik mayonaise gehad die ik ok vond, niet geweldig. Als ik gebakken aardappel eet zou ik hem wel gebruiken. Knoflook idem. Chipotle was me iets te pittig maar wel lekker, tasty sauce vond ik erg lekker. En de snack saus deed me heel erg denken aan joppiesaus :heart: Volgende op het lijstje staat teriyaki.
Kreeg de tip om de mayo eens te mengen met de Duyvis dipsaus zakjes.
 
- Hydro chocolade is gewoon super 10/10
-Sample gehad van protein milkshake(banaan) .... ik vond hem best lekker maar proefde toch erg nog de poeier... en erg bloated erna maar dat is waarschijnlijk mijn lactose probleem ... 7/10
-BBQ saus erg lekker 8/10
-Indonesian cocos sate ook erg lekker 8/10
 
Back
Naar boven