Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Is die hot sate dan serieus te vergelijken met pindasaus? Heb die coco's sate op, maar dat leek alles behalve op sate (in my opinion)

Ja lijkt er zeker op satésaus! de cocos sate niet inderdaad, die gaat er volgens mij ook uit. Zijn nieuwe ontwikkelingen waardoor de satesmaak nu wel benaderd kan worden, tijdje geleden lukte dat nog niet.
 
Ben wel héél benieuwd geworden naar de milkshake!!

Heb chocolade besteld met ordernummer 1438156, zou je daar miss een sample milkshake praline in kunnen doen? Dan weet ik of ik die de volgende keer kan bestellen want met deze macro’s is het echt een goed begin van de dag lijkt me :D

Samples van de nieuwe smaken zijn nog niet binnen helaas... Hoop dat je milkshake bevalt, laat me even iets weten goed of niet ;)
 
Ja lijkt er zeker op satésaus! de cocos sate niet inderdaad, die gaat er volgens mij ook uit. Zijn nieuwe ontwikkelingen waardoor de satesmaak nu wel benaderd kan worden, tijdje geleden lukte dat nog niet.

Ik wacht met smart!!
 
Wat is er eigenlijk met de light siropen gebeurt? Zijn die voorgoed uit het assortiment?
 
Gefeliciteerd René!
 
Van harte gefeliciteerd! :) :hb:
 
Elk jaar op Valentijnsdag jarig!! hahaha bijzonder...mijn nichtje ook trouwens....van harte :hb:
 
--Wat een service weer, je vraagt om een product of smaak en ze gaan het gelijk regelen. Geweldig!

--Is er al een update over de nieuwe milkshake smaken?

--Top dat jullie aan de slag gaan met de mcdonalds fritesaus! Nu we toch bezig zijn, misschien is de smaak van satésaus na te maken? Zou geweldig zijn!

Sample is al binnen! straks gaat iemand frietjes met saus met de Mac halen dan kunnen we vergelijken :meal:
 
Dus de mac saus komt er nu met zo weinig kcal en met een net zo'n lekkere smaakdrool:.. Wanneer verwacht je hem online?
 
Dus de mac saus komt er nu met zo weinig kcal en met een net zo'n lekkere smaakdrool:.. Wanneer verwacht je hem online?

Je merkt veel smaakverschil als je ze tegelijk proeft maar als je de saus los proeft denk je dat het de mac frietsaus is. We moeten de specs nog krijgen, label maken, dan bestelling en productie. Zal zeker week of 3-4 duren.
 
Je merkt veel smaakverschil als je ze tegelijk proeft maar als je de saus los proeft denk je dat het de mac frietsaus is. We moeten de specs nog krijgen, label maken, dan bestelling en productie. Zal zeker week of 3-4 duren.
Interessant, zowel naar de smaak maar ook gewoon het legal process wat hierachter zit. Een partij zo groot als de MAC wil je namelijk niet tegen de schenen schoppen met dit soort dingen.
 
Er zijn toch al meerdere frietsausen die naar die van de mac smaken?
 
Back
Naar boven