MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Zeker weer nieuwe koppies leren kennen en genoten van de gym daar! Blij dat ik mijn xxl spulletjes weer kan uitbreiden:)
De bidons passen niet meer in mijn kast. :p
 
Hoe zit het met de melatonine? Kreeg een tijdje geleden nog een mailtje dat hij weer op voorraad is, maar op de site nog niet.
 
En de vitamine D mis ik ook al een tijdje.
 
Komt die 0% siroop Choco/hazelnoot nog terug? Vond deze erg lekker!
 
:D

20190312_130039.jpg
 
Mn dochter van 2 eet ze ook, de white zijn ook sweet btw
 
Die van mij loopt altijd te bietsen als ik een eiwitreep eet.

Ja hier dus ook.. happen? Proeven? Zelf gebruik ik voornamelijk whey. Maar voor de dames bestel ik meestal zoiets mee..

Nieuwe shakebekers zijn chill btw
 
Heb de protein pudding en stevig pannenkoeken gehaald. Iemand zn persoonlijke mening erover?
 
:D



Die gaan we aanpassen, worden kleiner en komen in een schudzakje zoals de Protein Bites.



Welke nieuwe shaker bedoel je?

Die er altijd als goodie bijzit, de zijkanten zijn iets anders geworden toch? Ze lijken me anders in de hand te liggen
 
Die er altijd als goodie bijzit, de zijkanten zijn iets anders geworden toch? Ze lijken me anders in de hand te liggen

aha ja klopt, is aangepast. De shaker is ook wat zachter materiaal en voelt daarom wat hoogwaardiger aan.
 
Ja dikke prima man, zeer tevreden over
 
Iemand ervaring met smaak tussen Whey Delicious & Perfect Whey? Zou graag pistache bestellen en gebruik redelijk veel whey, waardoor 4kg verleidelijk klinkt!
 
Iemand ervaring met smaak tussen Whey Delicious & Perfect Whey? Zou graag pistache bestellen en gebruik redelijk veel whey, waardoor 4kg verleidelijk klinkt!
Imho qua smaak duidelijk voor Whey Delicious gaan, stukken romiger en gewoon wat smaakvoller.
 
Back
Naar boven