XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Was even 2 dagen weg maar weer terug :D
 
Was even 2 dagen weg maar weer terug :D
Welcome back! :cheer:

Vraagje: heb je al zicht op wanneer de teriyakisaus in grootverpakking op voorraad komt? We kunnen echt niet wachten, hehehe :D
 
Zijn binnen 15min opgenomen....zijn voorverteerd
Waarom zou je pre work-out snelle eiwitten nemen dan? Tenzij je nuchter gaat trainen, lijkt het mij zonde van je geld. Je lichaam is (als het goed is) constant in een staat van een positieve energiebalans, en dus zouden er altijd voldoende aminozuren in je bloed moeten circuleren.
 
Waarom zou je pre work-out snelle eiwitten nemen dan? Tenzij je nuchter gaat trainen, lijkt het mij zonde van je geld. Je lichaam is (als het goed is) constant in een staat van een positieve energiebalans, en dus zouden er altijd voldoende aminozuren in je bloed moeten circuleren.
Is zeker zonde van je geld idd de amino's zitten al in je bloed van je pre-meal ...Was ook niet voor mij Sanca Saxon is ook zonde om ze door je Brinta te mixen....voor mij een gewoonte en is idd zinloos...:o
 
Wanneer komen dr nieuwe smaken(satesaus) van xxl lightsaus en de hot sate weer op voorraad ?
 
Die is nieuw, zal binnen een week of 2 zijn ook.

De satesaus smaak is nieuwe inderdaad, als ik het goed begrijp:

-Satesaus smaak binnen 2 weken?
- Sate Hot op voorraad ook 2 weken?

Extra vraag; hebben jullie ooit aan pindapoeder gedacht te verkopen? Neem een product als pb2, zou dit een product zijn om te overwegen in voorraad te nemen?
 
De satesaus smaak is nieuwe inderdaad, als ik het goed begrijp:

-Satesaus smaak binnen 2 weken?
- Sate Hot op voorraad ook 2 weken?

Extra vraag; hebben jullie ooit aan pindapoeder gedacht te verkopen? Neem een product als pb2, zou dit een product zijn om te overwegen in voorraad te nemen?
Ik zou graag die peanut powder terug in assortiment hebben die XXL Nutrition vroeger (slechts korte tijd) eens heeft gehad. Was véél beter dan die zoute meuk van pb2. Ben alleen de naam vh merk vergeten... wordt ook op amazon verkocht, maar niet te betalen zo duur... :(
 
Update: weet het weer, gaat om peanut flour van protein plus. Was heerlijk doorheen de oats! drool:
 
Ik ga 10 flessen light saus kopen zodra er weer voorraad is en veeel milkshakes. drool:
 
Back
Naar boven