AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

XXL Nutrition
Ik heb gisteren de Fully Loaded Tropical binnen gekregen, echt gadverdamme wat een vieze smaak. Ik hoopte dat het een beetje de zelfde was die ik ken van de Essential Amino Stack maar dat viel echt vies tegen. Normaal gezien weten jullie altijd wel redelijke smaken te geven aan preworkouts maar deze valt echt vies tegen.
Ik vind fully loaded echt heerlijk
 
Nog steeds geen melatonine op stock?
 
Whey hydro door je Brinta? Vind je dat niet zonde? De extreem snelle opname en verteerbaarheid (en hoge prijs) worden daar deels door teniet gedaan.. :)
Inderdaad. Ik doe altijd bulk whey (2,5 kg of 5 kg verpakking van Bulk Powders of anders wel van XXL) door mijn oats of brinta. Het liefst iets van chocolade, speculoos o.i.d. De 'frissere' smaken vind ik ook lekker, maar niet voor door mijn oats/brinta.
 
Whey hydro door je Brinta? Vind je dat niet zonde? De extreem snelle opname en verteerbaarheid (en hoge prijs) worden daar deels door teniet gedaan.. :)
Het is de 1ste keer dat ik de hydro whey heb, normaal altijd all day protein of delicious whey.
 
Dan ben ik benieuwd naar jouw goedkope eiwitbronnen.
Bulk whey, iets van € 45 voor 5 kg. Verder is kwark een goedkope eiwitbron. Tonijn, kip, koolvis, ei vind ik ook prima te doen (is wel wat duurder, maar als je wil BB'en en gezond wil leven, kost dat nou eenmaal wat (groenten, fruit, noten etc.)). De duurdere wheys voegen echt niet superveel toe, zeker niet voor een recreatieve sporter zonder wedstrijdambities. Of je moet het gewoon nemen omdat je het lekker vindt. :D
 
500 gram kwark voor 80 cent.

2 cent per gram eiwit.

Melk 1.50 voor 2 liter

Ook ongeveer 2 cent per gram eiwit.
 
Whey hydro door je Brinta? Vind je dat niet zonde? De extreem snelle opname en verteerbaarheid (en hoge prijs) worden daar deels door teniet gedaan.. :)
Sanca Saxon ja idd ik zou hem ook pre workout nemen
 
Back
Naar boven