Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Ben heel blij met jullie hydrolisaat :) Zo licht, zo snel verteerd en geen opgeblazen gevoel zoals bij "gewone whey".

Ik had voor de gein jullie Protein Milkshake gekocht, superlekkere smaak en structuur maar op een gegeven moment werd het echt een taak om de shake weg te krijgen.

Hydro :heart:
Je hebt me overtuigd om deze binnenkort ook eens te gaan proberen dan (ook steeds last om eiwitpoeders te verteren). Welke smaak had jij?
 
Je hebt me overtuigd om deze binnenkort ook eens te gaan proberen dan (ook steeds last om eiwitpoeders te verteren). Welke smaak had jij?
Ik heb tot nu toe altijd chocolade genomen :) Smaakt een beetje naar warme choco uit de koffieautomaat, maar dan koud :roflol:
 
Wanneer komt Xtreme pre powder online?
 
Bestelling binnen. Ik woon 2 hoog en de pakketbezorger belde aan beneden. Dus ik loop naar buiten. Roept ie: "Hey Bert, kom even naar beneden. Die doos is zwaar man, heb je voor de rest van het jaar besteld?" :P
Ruim 20 kg, veel whey. Kom ik er achter dat ik alsnog ben vergeten die nieuwe milkshake te bestellen. :duh:
Ach, dat doe ik wel als de Teriyakisaus groot formaat op voorraad is.
 

Heb ik zo geen antwoord op, moet ik navragen.

Meld mij aan voor samples :)

We krijgen hier geen sample actie van maar hebben er wel losse samples van. Die kan je kiezen als goody of zelf los bestellen.

Bestelling binnen. Ik woon 2 hoog en de pakketbezorger belde aan beneden. Dus ik loop naar buiten. Roept ie: "Hey Bert, kom even naar beneden. Die doos is zwaar man, heb je voor de rest van het jaar besteld?" :P
Ruim 20 kg, veel whey. Kom ik er achter dat ik alsnog ben vergeten die nieuwe milkshake te bestellen. :duh:
Ach, dat doe ik wel als de Teriyakisaus groot formaat op voorraad is.

Thx! Saus is besteld, heb nog geen datum helaas.
 
Heb ik zo geen antwoord op, moet ik navragen.



We krijgen hier geen sample actie van maar hebben er wel losse samples van. Die kan je kiezen als goody of zelf los bestellen.



Thx! Saus is besteld, heb nog geen datum helaas.

Is er wel een datum bekend wanneer de nieuwe snack sauzen komen?

En domme vraag, leveren jullie ook op zondag?
 
Is er wel een datum bekend wanneer de nieuwe snack sauzen komen?

En domme vraag, leveren jullie ook op zondag?

Alles is besteld, verwacht alles binnen 2 weken. Momenteel leveren we niet op zondag, dan moeten we zaterdag aanleveren bij PostNL maar momenteel werken we niet op zaterdag (wel op zondag voor maandaglevering). Mogelijk iets wat we wel gaan doen later dit jaar.
 
Hey René,

Welke weerstand van dit elastiek is het beste om me op te warmen voor een bodybuilding wedstrijd?
https://xxlnutrition.com/nl/fitness-mad/resistance-tubes
Gaat gewoon om een allround opwarming van biceps/triceps/schouders/rug om goed opgepompt op het podium te staan.

En nog een vraag:D ongeveer 2,5 week geleden zei je dat je 1 liter teriyaki er ongeveer binnen 2 weken zou zijn. Ik moet nu een aantal dingen bestellen. Heeft het zin om nog te wachten of gaat het nog langer dan een paar dagen duren?
 
Ik wacht ook met bestellen op de Teriyaki :D En melatonine, maar die bleef nog even weg dacht ik?
 
Hey René,

Welke weerstand van dit elastiek is het beste om me op te warmen voor een bodybuilding wedstrijd?
https://xxlnutrition.com/nl/fitness-mad/resistance-tubes
Gaat gewoon om een allround opwarming van biceps/triceps/schouders/rug om goed opgepompt op het podium te staan.

En nog een vraag:D ongeveer 2,5 week geleden zei je dat je 1 liter teriyaki er ongeveer binnen 2 weken zou zijn. Ik moet nu een aantal dingen bestellen. Heeft het zin om nog te wachten of gaat het nog langer dan een paar dagen duren?

Teriyaki verwacht ik elk moment. ik zou de zwarte nemen, die verkopen we het meeste daarvoor.

Ik wacht ook met bestellen op de Teriyaki :D En melatonine, maar die bleef nog even weg dacht ik?

Melatonine duurt nog weken helaas. Teriyaki verwacht ik elk moment.
 
Teriyaki 960 ml is op voorraad. :cheer:
https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/light-saus
Ik heb vorige week nog voor € 300 besteld, maar voel op korte termijn weer een bestelling aankomen. :D
Zoals Skatermarvin zei:
Geld moet rollen zullen we maar zeggen.
Bij XXL weet ik in ieder geval wat ik krijg: waar voor mijn geld. Uitstekende macro's, topkwaliteit voor een prima prijs!
Heb de Whey Delicious Snickers en Pistache geprobeerd en deze zijn top (2,5 kg uiteraard). :thumbs: Moet de appeltaart en cappuccino nog proberen; ook hier 2,5 kg van besteld. :cool:
 
Gewoon 3 flessen bestellen ze bezorgen al gratis.
 
Hoe staat de voorraad met die teriyaki flessen? Wil eigenlijk nog wel twee a drie weekjes wachten met bestellen.
 
Hoe staat de voorraad met die teriyaki flessen? Wil eigenlijk nog wel twee a drie weekjes wachten met bestellen.
Ik ook, heb net al 2 andere grootverpakkingen en 7 kleinverpakkingen besteld. Ik wacht bovendien nog op een paar andere zaken die niet voorraad zijn.
Gewoon 3 flessen bestellen ze bezorgen al gratis.
Dat is het probleem ook niet. Het probleem is dat als ik één ding nodig heb, per ongeluk mijn winkelwagen al gauw vanzelf volraakt met € 100 - € 200 aan spul. :P
 
Back
Naar boven