AndroidHealthClinic

Monster Energy (Ultra Zero)

Ik zie het al, minimaal bedrag is 40, ik bestelde 2 mix trays waardoor de code het gewoon deed.
Voor een creditcard, neem een gratis bank als Bunq of andere variant.
Dat is altijd klote. Ik heb gister preworkout samples en nog wat zaken in de UK besteld..doorleuk £9.99 verzendkosten..

Maar als echte stimjunk heb ik daar schijt aan. Heb op airports in Amerika ook €5.50 betaald voor een blik monster energy ultra white en een keer voor Java salted caramel.

Geld moet rollen zullen we maar zeggen.

Edit: zie nu dat ik voor 2 samples cocaïne preworkout £4.40 heb betaald:roflol: laten dat asjeblieft hele zieke workouts worden

Dat is altijd klote. Ik heb gister preworkout samples en nog wat zaken in de UK besteld..doorleuk £9.99 verzendkosten..

Maar als echte stimjunk heb ik daar schijt aan. Heb op airports in Amerika ook €5.50 betaald voor een blik monster energy ultra white en een keer voor Java salted caramel.

Geld moet rollen zullen we maar zeggen.

Edit: zie nu dat ik voor 2 samples cocaïne preworkout £4.40 heb betaald:roflol: laten dat asjeblieft hele zieke workouts worden
Precies. Groot liefhebber van zero energy's als ze lekker zijn. Zie heel veel positieve reacties op 3D dus ik kon het niet laten schieten. Omgerekend €2,5 per blik is het proberen waard

Precies. Groot liefhebber van zero energy's als ze lekker zijn. Zie heel veel positieve reacties op 3D dus ik kon het niet laten schieten. Omgerekend €2,5 per blik is het proberen waard
Ik ben ook benieuwd. De reguliere Monster Ultra is € 1,- en vind ik al écht lekker. Ik vraag me af of dit zoveel beter is; voor € 2,50 mag je wel wat verwachten.

Iemand monster Reign al geprobeerd?

Zojuist bang starblast op, qua smaak prima maar door de een of andere manier proeft hij minder koolzuurhoudend t.o.z. van monster waardoor ik hem tegen vind vallen

Hallo jumbo:heart:
20190415_163806.jpg

EIN-DE-LIJK!

Echter nog niet in onze Jumbo, maar ze konden wel bestellen, dus heb er 15 besteld. Ik hou van Ultra-Violet!:zuip:

Ik ben echt tyfusjaloers op jullie in Nederland. Ik heb een keertje in Duitsland in zo'n drankwinkel die Ultra Violet gekocht en dat was by far de lekkerste shit die ik ooit heb gedronken.

Ik ben echt tyfusjaloers op jullie in Nederland. Ik heb een keertje in Duitsland in zo'n drankwinkel die Ultra Violet gekocht en dat was by far de lekkerste shit die ik ooit heb gedronken.
Je kunt ze bij musclemeat bestellen, maar dan zijn ze toch al snel 2euro a 2.50

Je kunt ze bij musclemeat bestellen, maar dan zijn ze toch al snel 2euro a 2.50

Ik woon helaas in een land waar Musclemeat niet naar toe verzend :hahaha:

Heb zelf laatst deze geprobeerd. Weet niet of dit in NL ergens te verkrijgen is, maar ik vond hem echt best goed. Wel 11gr suiker per fucking 100ml maar nu ik bulk kan het geen kwaad opzich.

BUY-BURN-ENERGY-DRINK-APPLE-KIWI.jpg

Ik woon helaas in een land waar Musclemeat niet naar toe verzend :hahaha:

Heb zelf laatst deze geprobeerd. Weet niet of dit in NL ergens te verkrijgen is, maar ik vond hem echt best goed. Wel 11gr suiker per fucking 100ml maar nu ik bulk kan het geen kwaad opzich.

BUY-BURN-ENERGY-DRINK-APPLE-KIWI.jpg
Klinkt goed die burn. Buiten de standaard Burn is deze niet te krijgen denk..

Waar woon je dan? Helemaal geen monster daar:eek!:

Klinkt goed die burn. Buiten de standaard Burn is deze niet te krijgen denk..

Waar woon je dan? Helemaal geen monster daar:eek!:

In Rusland. Sinds januari van dit jaar is hier wel de gewone Monster Ultra Zero (die witte dus) te krijgen en daarvoor had je ook al lang de originele Monster en die gele Valentino Rossi troep. Voor de rest niks.

Wat andere energy drinks betreft heb je wel vrij veel verschillende smaken van dat Burn (Original, Lemon Ice, Apple Kiwi en Passion Punch), maar deze zijn wel gewoon allemaal met suiker.

Verder heb je nog Adrenalin Rush. Dit is geloof ik onderdeel van Pepsi en alleen beschikbaar op de Russische markt. Die hebben ook een aantal verschillende smaken die best lekker zijn, maar ook allemaal met suiker

Daarnaast heb je hier nog je standaard Red Bull shit (ook die blauwe, gele en groene) en wat andere obscure Russische merken die ECHT NIET te zuipen zijn.

Dat was het wel zo'n beetje.

Burn ben ik al jaren niet meer tegen gekomen in de schappen. Had altijd wel een goede smaak.

Hier in de Duitse supermarkt wel 10+ soorten Monster en 10+ Rockstar. Om mijn B6 laag te houden helaas moeten overstappen op Rockstar, daar zit maar 1,3 mg B6 in een compleet blikje 500ml en hebben diverse zero varianten. Helaas kan niks de blauwe Monster Zero overtreffen, maar deze is in de Nederlandse supermarkten niet meer te verkrijgen. De andere Monster zero's vind ik eerlijk gezegd weinig aan en proef ik geen energy drink smaak.

Nu deze op, mwah een 6 niet voor herhaling vatbaar. Trap telkens in die fruitsmaakjes.

15560155563401276827512.jpg

Terug
Naar boven