XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Teriyaki 960 ml is op voorraad. :cheer:
https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/light-saus
Ik heb vorige week nog voor € 300 besteld, maar voel op korte termijn weer een bestelling aankomen. :D
Zoals Skatermarvin zei:

Bij XXL weet ik in ieder geval wat ik krijg: waar voor mijn geld. Uitstekende macro's, topkwaliteit voor een prima prijs!
Heb de Whey Delicious Snickers en Pistache geprobeerd en deze zijn top (2,5 kg uiteraard). :thumbs: Moet de appeltaart en cappuccino nog proberen; ook hier 2,5 kg van besteld. :cool:

Thx! :)

Hoe staat de voorraad met die teriyaki flessen? Wil eigenlijk nog wel twee a drie weekjes wachten met bestellen.

Zijn er slechts 300 binnen gekomen, komt nog wel een nalevering op.
 
Normaal gesproken boycot ik B&F ook, alleen als de nood aan dr man is :(
 
K*t, wou weer na de bulk Whey hydrolysate bestellen, kon hem niet meer vinden, toen maar gewone isolaat besteld, blijkbaar heeft de Hydro nu een ander label zie ik nu. :D
 
K*t, wou weer na de bulk Whey hydrolysate bestellen, kon hem niet meer vinden, toen maar gewone isolaat besteld, blijkbaar heeft de Hydro nu een ander label zie ik nu. :D

Dat is al even hoor ;-)
 
Xxl pakketjes dag blijft fun :)

06EF3856-9720-4952-9680-6F9532FC4AFC.jpeg
 
Vanaf woensdag 3 april t/m zondag 7 april ben ik afwezig in verband met de FIBO.

Bij vragen, klachten of complimenten :) graag even mailen naar info@xxlnutrition.nl
 
Heeft er iemand die keukenweegschaal van XXL? Hoe doet die het qua batterijverbruik? Heb nu een jaar eentje van de Action, deed het lang goed, maar om de één of andere reden vreet dat ding nu batterijen. Daarom dat het me beter lijkt om te "investeren" in iets dat duurzamer werkt.
 
Heeft er iemand die keukenweegschaal van XXL? Hoe doet die het qua batterijverbruik? Heb nu een jaar eentje van de Action, deed het lang goed, maar om de één of andere reden vreet dat ding nu batterijen. Daarom dat het me beter lijkt om te "investeren" in iets dat duurzamer werkt.

De mijne doet het nu al wel een jaartje op een batterij en ik weeg praktisch alles af.
 
Zit een vertraging op omdat de pot niet leverbaar is. Verwachting is binnen 2 weken.
Ging over de Xtreme pre powder, inmiddels al meer bekend? ook een idee wanneer de ketchup, bbq en teriyaki light saus weer terug zijn?
 
Xxl stond er strak bij! Complimenten. Was ook gezellig om mee te praten

Aanvulling veel repen geprobeerd. Kwamen er weinig in de buurt van de delicius repen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De nieuwe food bars smaken echt geweldig, althans de kokos en pistache smaken, de hazelnoot vind ik niet zo, maar ik houd dan ook niet van hazelnoten. :)
 
Xxl stond er strak bij! Complimenten. Was ook gezellig om mee te praten

Aanvulling veel repen geprobeerd. Kwamen er weinig in de buurt van de delicius repen.
Welke repen heb je geprobeerd?
 
Ging over de Xtreme pre powder, inmiddels al meer bekend? ook een idee wanneer de ketchup, bbq en teriyaki light saus weer terug zijn?

Ben net terug van de FIBO, ik ga het navragen...

Xxl stond er strak bij! Complimenten. Was ook gezellig om mee te praten

Aanvulling veel repen geprobeerd. Kwamen er weinig in de buurt van de delicius repen.

Top goed om te horen! Helemaal stuk nu, was wel even aanpezen zo, enorme gekte en drukte.
 
De stand van XXL zag er top uit! Goed verzorgd en lekker druk! Complimenten!
 
Back
Naar boven