AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Enig idee wanneer de booty loop bands weer op voorraad zijn? :)

Vanmiddag om 12u bestelling gedaan. Geld van de rekening en goedgekeurd maar geen mail gekregen. Geen idee of dit kwaad kan? Hij staat ook bij men bestellingen op mijn account
Bestelnr 1540762

Ik zie dat de kaliumgluconaat nergens te verkrijgen is met meer dan 100 mg per tab. Heeft dit met wetgeving te maken? Ik vind wel wetgeving terug van de VS waarin dat zo geregeld is, maar voor de EU kan ik niet zoiets vinden. Is jammer in elk geval, want 100 mg is zo weinig voor kalium.

Vanmiddag om 12u bestelling gedaan. Geld van de rekening en goedgekeurd maar geen mail gekregen. Geen idee of dit kwaad kan? Hij staat ook bij men bestellingen op mijn account
Bestelnr 1540762

Ik kreeg ook geen bevestiging van mijn bestelling afgelopen week, kreeg wel de melding van PostNL dat er een pakket mijn kant op zou komen van XXL, paar uur later kreeg ik de bevestiging van XXL dat mijn bestelling ontvangen was en verwerkt zou worden :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.026
Bestelnr 1540762

Is bekend en wordt aan gewerkt, bestellingen komen wel goed door verder. Jouw order is ook in goede orde ontvangen.

Ik zie dat de kaliumgluconaat nergens te verkrijgen is met meer dan 100 mg per tab. Heeft dit met wetgeving te maken? Ik vind wel wetgeving terug van de VS waarin dat zo geregeld is, maar voor de EU kan ik niet zoiets vinden. Is jammer in elk geval, want 100 mg is zo weinig voor kalium.

Ik durf dat niet te zeggen. Moet dat even navragen.

Komen die super stretch shirts snel weer op voorraad? Super fijn spul voor die prijs

Perfect bij lactose intolerantie. Heb het een keer geprobeerd.
Je moet het niet zo mengen met water want dat smaakt eigenlijk naar niets. Maar door yoghurt/kwark proef je er niet veel van terug.
Sojamelk en amandelmelk smaakt het prima door. Gewone melk zou ik niet weten. Lactoseintolerant :o
Je kan het wel erg makkelijk verwerken in gerechten etc omdat er geen smaak aanzit.
Half om half met een eiwit met een smaakje ook prima te doen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.032

Omdat we de collectie geheel aan het vernieuwen zijn. De komende maanden komt er veel nieuwe kleding binnen. We gaan dan meer met collecties werken en items komen en gaan. Uiteraard zijn er wel basics die altijd blijven maar daar horen deze shirts niet bij.

Gebruikt er iemand hier weight gainers? wel jammer dat er bom suikers inzitten , tips voor vervangende behalve complex garb , die is niet te doen

Gebruikt er iemand hier weight gainers? wel jammer dat er bom suikers inzitten , tips voor vervangende behalve complex garb , die is niet te doen
Gewoon ingredienten los kopen/bestellen en zelf maken.

Oats + eiwit + melk/chocomelk oid en een vetbron als MCT/lijnzaadolie of pindakaas/noten.
Is nog goedkoper ook. :)

Terug
Naar boven