newbiehier
Cool Novice
- Waardering
- 57
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enig idee wanneer de booty loop bands weer op voorraad zijn?![]()
Vanmiddag om 12u bestelling gedaan. Geld van de rekening en goedgekeurd maar geen mail gekregen. Geen idee of dit kwaad kan? Hij staat ook bij men bestellingen op mijn account
Bestelnr 1540762

Vanmiddag om 12u bestelling gedaan. Geld van de rekening en goedgekeurd maar geen mail gekregen. Geen idee of dit kwaad kan? Hij staat ook bij men bestellingen op mijn account
Bestelnr 1540762
Ik zie dat de kaliumgluconaat nergens te verkrijgen is met meer dan 100 mg per tab. Heeft dit met wetgeving te maken? Ik vind wel wetgeving terug van de VS waarin dat zo geregeld is, maar voor de EU kan ik niet zoiets vinden. Is jammer in elk geval, want 100 mg is zo weinig voor kalium.
Perfect bij lactose intolerantie. Heb het een keer geprobeerd.

Komen die super stretch shirts snel weer op voorraad? Super fijn spul voor die prijs
Zonde. Vanwaar deze keuze?Deze komen niet meer terug, er komen nieuwe shirts aan van een ander materiaal.
Gewoon ingredienten los kopen/bestellen en zelf maken.Gebruikt er iemand hier weight gainers? wel jammer dat er bom suikers inzitten , tips voor vervangende behalve complex garb , die is niet te doen

Gebruikt er iemand hier weight gainers? wel jammer dat er bom suikers inzitten , tips voor vervangende behalve complex garb , die is niet te doen
ja , wel goeie lijkt me alleen best prijzig
zit hier ook havermout doorheen net als complex carb?In verhouding is deze juist niet duur, is 5000 gram
Als je even naar de ingrediënten zou hebben gekeken (check gewoon even de website), had je gezien dat er inderdaad havermeel in zit (eerste ingrediënt op de lijst). Er zit blijkbaar ook boekweitmeel in, fyi.zit hier ook havermout doorheen net als complex carb?