MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Ja klopt. Ik lees nu dat je de Complex carb gainer niet fijn vind. Maar een goede gainer heeft nu juist vezels nodig.
Ja klopt maar als je zoiets niet lekker vindt moet er toch een altarnatief zijn, bedankt voor snelle reactie
 
Ik vind complex carb gainer net vlot weg te drinken :dunno:
 
Ja klopt maar als je zoiets niet lekker vindt moet er toch een altarnatief zijn, bedankt voor snelle reactie

Dat wordt lastig dan. Als je een hele gainer shake wilt zonder stukjes of vezels kom je al snel op een suikerbom.
 
Ja klopt maar als je zoiets niet lekker vindt moet er toch een altarnatief zijn, bedankt voor snelle reactie
Misschien een andere kh bron nemen. xxl heeft bv ook rijstpoeder. Kan je ipv oats doen en toch zelf dan je gainer maken met rijstpoeder , eiwit, (volle)melk en een vetbron.
 
Mijn vrouw heeft een bestelling gedaan en heeft de kortingscode niet gebruikt, is hier nog iets aan te doen? Het gaat om bestelling: 1546067
 
Ik zie die prachtige korting op de site, dus ik besluit mijn favoriete whey weer te bestellen. Kom ik toch van een koude kermis thuis: aardbei is uitverkocht:(. Wanneer komt deze weer binnen en kan ik dan nog profiteren van de korting?
 
Enige idee wanneer die powerbelt met quick release te koop is?
 
Ik zie die prachtige korting op de site, dus ik besluit mijn favoriete whey weer te bestellen. Kom ik toch van een koude kermis thuis: aardbei is uitverkocht:(. Wanneer komt deze weer binnen en kan ik dan nog profiteren van de korting?
Is hier al wat over bekend?:)
 
Ik wilde één pot Night Protein bestellen, maar ik heb weer voor 125 euro mijn winkelwagen afgerekend. Altijd hetzelfde liedje. :roflol:

Altijd een feestje, een grote XXL doos ophalen. :)
 
Ik wilde één pot Night Protein bestellen, maar ik heb weer voor 125 euro mijn winkelwagen afgerekend. Altijd hetzelfde liedje. :roflol:

Altijd een feestje, een grote XXL doos ophalen. :)

Thx voor het vertrouwen weer :thumbs:

Beste xxl,

Ik ben een groot fan van jullie sauzen en bestel ze dan ook zeer regelmatig. Ik heb ze allemaal al geprobeerd echter mis ik er nog 1. Ik daag jullie uit de volgende saus na te maken:

Carbonara saus:

https://www.ah.nl/producten/product/wi96778/ah-verse-pastasaus-carbonara

Lekker voor de pasta's met veel groenten en hamblokjes? :p

Ga ik naar kijken ;)
 
Back
Naar boven